Alhoewel het water in de woestijn natuurlijk ook weer verdampt en gezellig terug in zee kletst.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:01 schreef RijstNatie het volgende:
wat dacht je hiervan: al het overtollige water via een leiding naar woestijn pompen, zodat daar iedereen wat te zuipen heeft en er akkers kunnen komen.
zeebodemfauna die compleet verwoest wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:10 schreef cohen het volgende:
[..]
ok, leg jij me uit waarom dit idee niet kan slagen
Ik moet heel hard lachen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
En nu maar hopen dat de marsmannetjes groter zijn dan in onze fantasie tot nu toe
Dat filtert het zand er wel uit. Een zoutkort op het zand waar de planten doorheen gaan groeien. Bovendien spoelt dat zout wel weer weg naar zee..quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef moelan0e het volgende:
Dan zou je het zoute zee water eerst zoet moeten maken, Oksel.
En dan zeker 20 meter omlaag moeten springen tijdens de nieuwjaarsduik, en er nooit meer uit kunnen komen, nee dankjequote:Op dinsdag 12 december 2006 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
Als je dat afgegraven zand nou gebruikt om de kusten te verhogen heb je een dubbele beveiliging.
Dan krijgen we later weer gezeik met ijskometenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef Hugo- het volgende:
Dan kunnen we nog beter heel veel water uit de oceaan in een super grote container opslaan en het de ruimte in schieten, lijkt me sneller gaan.
Dan schieten we het richting de zon.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan krijgen we later weer gezeik met ijskometen
Maar de zeespiegel stijgt ook, dus de diepte blijft gelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En dan zeker 20 meter omlaag moeten springen tijdens de nieuwjaarsduik, en er nooit meer uit kunnen komen, nee dankje
ja maar je haalt het zand toch van de zeebodem weg om het niveau te laten dalenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar de zeespiegel stijgt ook, dus de diepte blijft gelijk.
ik weet niet wat voor effect dit geeft qwa zonstralingen van 200+ graden?....quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef Harmen1984 het volgende:
Het gouden idee:
We bouwen een waterpomp met een pijp die reikt van de aarde tot buiten de atmosfeer, en we blazen gewoon al het water de ruimte in!
Ik zal het even met Paint toelichten:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |