abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2002 @ 08:50:26 #76
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_2831167
Good mornin'
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2002 @ 09:43:27 #77
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_2831370
aah wat is Promised Land van Queensrÿche toch een ondergewaardeerd album. Nee, het haalt het niet bij Mindcrime, maar het is veel donkerder, veel sfeervoller dan alle overige albums.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_2832085
goeiemorgen...

heeft Rammstein ook een Best-of album?

pi_2832092
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 08:00 schreef Evil het volgende:
En daarom blijft een "vriendin" van me weg op mn verjaardag (ze komt liever een andere dag) omdat ze mn vrienden er raar uit vind zien....
pi_2832213
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 22:28 schreef Summoner het volgende:
Merk je vaak dat er op een vreemde manier tegen je aangekeken wordt omdat je van metal houdt? Wordt er mischien zelfs op je neergekeken? Zijn er onnozele mensen die hierom uit je buurt blijven?
Al die mensen die kelly family beginnen te zingen als je als jongen lang haar hebt en zoooo origineel ook
pi_2832219
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 09:43 schreef Tokus het volgende:
aah wat is Promised Land van Queensrÿche toch een ondergewaardeerd album. Nee, het haalt het niet bij Mindcrime, maar het is veel donkerder, veel sfeervoller dan alle overige albums.
Promised Land is echt fantastisch, maar best wel "moeilijk". Ik weet nog wel de dag dat ie uitkwam, toen was ik 15 en begreep er echt HELEMAAL NIKS van. Nu ben ik wat ouder en wijzer (nou ja ach )en grijpt het me veel meer.

Laatste meesterwerk van Chris DeGarmo, één van de grootste metal songwriters ooit IMHO. How the mighty have fallen, btw.

Queensryche is mijn favo metal band ever, dus bovenstaande is niet echt objectief

pi_2832369
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 22:28 schreef Summoner het volgende:
Ik zou een nieuw topic kunnen beginnen, maar aangezien zo'n beetje alle metalheads hier wel zijn... vraagje!

Merk je vaak dat er op een vreemde manier tegen je aangekeken wordt omdat je van metal houdt? Wordt er mischien zelfs op je neergekeken? Zijn er onnozele mensen die hierom uit je buurt blijven?

Ik merk er niet zo veel van, behalve de (vrij begrijpelijke) reacties op het feit dat ik als man lang haar heb en bandshirts en veelal zwarte kleding draag. En oude mensen, die kijken je vaak op een angstige manier aan. Maar ik zou wel willen dat er wat meer metalheads op mijn school of nabije omgeving waren, waar ik mee zou kunnen praten enzo. Want ik wordt wel eens ziek van dat gezeik over trance en andere junk.


Even omgekeerd, ik zie er echt dus NIET als een metalhead uit, en mijn vrienden ook niet, dus wij krijgen wel eens vreemde blikken op concerten etc. Zeker één goede vriend van mij die kan zo bij minerva, ik (gelukkig) nog net niet.

Maarja ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, en ik heb vroeger ook erg lang haar gehad tot havo 5 ofzow (weet je wat irritant is, als er zon omatje bij de bakker achter je staat en zegt "meisje ik was eerst", of iets in die trend). Maar toen had de helft van me klas lang haar dus was het "anders". Ineens knipte iedereen het af (ik was eerst!! )

PS; vinden jullie het gros van de bandshirts niet gruwelijk lelijk dan?

  woensdag 16 januari 2002 @ 12:15:50 #83
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_2832505
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 14:56 schreef Ultrawuft het volgende:
even een vraagje.

Ik las op www.allmusic.com dat Black Sabbath weer een nieuw studio album wil maken in de bezetting van 1978.
Is hier al meer bekend over??


Ik ist wel erg nieuwsgierig geworden.
[..]


Ze hebben het geprobeerd om met z'n vieren nummers te schrijven voor een nieuw album. In hun ogen moest het het beste worden sinds de jaren 70. Helaas was de chemie er niet meer, dus zijn ze er maar mee gekapt. Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat er nog een nieuw Sabbath-album wordt gemaakt. Maar je weet maar nooit met die lui.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_2833364
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:34 schreef Seborik het volgende:
goeiemorgen...

heeft Rammstein ook een Best-of album?


Ja, Live Aus Berlin. .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_2833414
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 13:56 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ja, Live Aus Berlin. .


ze hebben best wel een aantal hele goede nummers, maar sommige dingen vind ik ook weer totaal niets
pi_2833775
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 14:00 schreef Seborik het volgende:
ze hebben best wel een aantal hele goede nummers, maar sommige dingen vind ik ook weer totaal niets
Rammstein leert \ werkt \ leest relax, door het eenzijdige ritme, dan ga je op die maat rijtjes stampen of whatever
pi_2833850
Marduk all the way, baby...

Rammstein is geen metal, Rammstein is wannabe-metal...

Tis best ok maar toch...


http://fade.to/darkdayrising

m/ Christ Raping Black Metal m/
pi_2835260
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 14:31 schreef PanzerDivisionJasper het volgende:
Marduk all the way, baby...

Rammstein is geen metal, Rammstein is wannabe-metal...


En wat voor wannebe metal is het dan???
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_2836195
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 14:31 schreef PanzerDivisionJasper het volgende:
Marduk all the way, baby...

Rammstein is geen metal, Rammstein is wannabe-metal...

Tis best ok maar toch...


uh aha?
pi_2838415
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 22:28 schreef Summoner het volgende:
Merk je vaak dat er op een vreemde manier tegen je aangekeken wordt omdat je van metal houdt? Wordt er mischien zelfs op je neergekeken? Zijn er onnozele mensen die hierom uit je buurt blijven?
Hmm nee, daar merk ik weinig van eigenlijk... maar doordeweeks loop ik er ook vreselijk casual of zelfs netjes bij vanwege m'n werk enzo. En als ik er wel 'anders' bij loop merk ik ook niet echt veel hoor. Ja een enkeling houdt wat afstand, maar daar ben ik eigenlijk alleen maar blij mee Ik zou toch ook niet bij hem de buurt willen hangen
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  woensdag 16 januari 2002 @ 21:25:42 #91
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2838538
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 22:28 schreef Summoner het volgende:
Ik zou een nieuw topic kunnen beginnen, maar aangezien zo'n beetje alle metalheads hier wel zijn... vraagje!

Merk je vaak dat er op een vreemde manier tegen je aangekeken wordt omdat je van metal houdt? Wordt er mischien zelfs op je neergekeken? Zijn er onnozele mensen die hierom uit je buurt blijven?

Ik merk er niet zo veel van, behalve de (vrij begrijpelijke) reacties op het feit dat ik als man lang haar heb en bandshirts en veelal zwarte kleding draag. En oude mensen, die kijken je vaak op een angstige manier aan. Maar ik zou wel willen dat er wat meer metalheads op mijn school of nabije omgeving waren, waar ik mee zou kunnen praten enzo. Want ik wordt wel eens ziek van dat gezeik over trance en andere junk.


Ja, ik wordt soms wel gek aangekeken (weet ook niet waarom), maar het boeit mij dus echt niet. Ik weet geneens of mensen uit mijn buurt blijven ervoor, en wederom boeit het me niet.

Die oudere mensen zijn wel grappig, ze staan n.l. stomverbaasd te kijken naar je als je voor ze opstaat in een Metro enzo (dat wil ik nog wel eens doen, zeker als ze slecht kunnen lopen). Volgens mij denken ze meteen het ergste van je

  woensdag 16 januari 2002 @ 23:16:53 #92
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_2840341
Navond mensen.

Nog liefhebbers van Elvenking hier? Geniale band!!!

  woensdag 16 januari 2002 @ 23:34:16 #93
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_2840614
Nee he al weer "rustig"?
pi_2840748
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 23:16 schreef Summoner het volgende:
Navond mensen.

Nog liefhebbers van Elvenking hier? Geniale band!!!


ja, ken ze al een tijdje, hebben ze nu al meer dan 1 cd?
  woensdag 16 januari 2002 @ 23:46:15 #95
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_2840785
Nee ik geloof het niet, ten minste ik ken alleen Heathenreel. Wat een geniaal album of niet dan!!
pi_2840844
ja paar nummers vind ik wel erg goed, maar sommige ook niet zo, Oakenshield was m'n favoriet
  woensdag 16 januari 2002 @ 23:51:20 #97
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_2840875
Vind je dan die nummers met de grunt achtige vocalen ook minder, omdat je niet van death metal houdt? Of vind je het wel een leuk onderdeel van de Elvenking sound?
pi_2840887
grunten is niet echt m'n favoriete geluid, maar ik vind ze een beetje saai eigenlijk...
  woensdag 16 januari 2002 @ 23:57:02 #99
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_2840962
echt joh?

het is wel een aardig unieke band, de combinatie van power/heavy metal met folk en grunt vocalen... ik schrok me dood toen ik die er door heen hoorde razen. Had ik dus echt niet verwacht!

Blind Guardian meets Rhapsody meets Skyclad + grunts? goeie omschrijving voor de onwetende lezertjes?

pi_2841640
mja, ik vind muziek echt goed als ik het na 10x luisteren nog leuk vind en dat had ik bij deze band niet echt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')