Dank je! Ik was het bijna vergeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus om 20:30 uur op Net5.
Nu dus !!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus om 20:30 uur op Net5.
Je wil toch niet zeggen dat dit programma.. GEPRODUCEERD is????quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Bluezz het volgende:
De continuïteit van dit programma slaat ook nergens op.
Dat haar van Melissa, omdat ik me er aan erger omdat het zo los hangt met het koken, viel het me op dat het in 1 setting van het koken meerdere keren los/vast zat.
Raar....
Ik denk dat de onverwachte finalist de blonde kleuterleidster (?) is. Zij heeft zich van alle kandidaten het sterkst ontwikkeld. Uiteindelijke winnaar zal dan wel Rock worden, Gordon spreekt hem al vanaf het begin aan als een leider.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:45 schreef Euc- het volgende:
Word een erg leuk seizoen, met 1 verwachtte en 1 heel onverwachtte finalist.
weet het wel zeker.. vond dat rock een beetje overdreven reageerde toen ze verloren..quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:58 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ik denk dat de onverwachte finalist de blonde kleuterleidster (?) is. Zij heeft zich van alle kandidaten het sterkst ontwikkeld. Uiteindelijke winnaar zal dan wel Rock worden, Gordon spreekt hem al vanaf het begin aan als een leider.
Volgens mij liet Gordon de vrouwen de opdracht winnen om met ze de fotoshoot voor dat blad te kunnen doen, leuker dan met de mannen lijkt mij.
De vorige keer ging dat ook zo: de vrouw met de goede smaakpapillen die het elke keer af liet weten in de keuken ontwikkelde zich op het laatst heel sterk en werd tweede. Ik verwacht ook dat Rock & Bonnie de finale ingaan. En ik hoop stiekem dat Gordon zich over Julia ontfermt, omdat ze nog veel te leren heeft maar ook potentie heeft laten zien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:58 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ik denk dat de onverwachte finalist de blonde kleuterleidster (?) is. Zij heeft zich van alle kandidaten het sterkst ontwikkeld. Uiteindelijke winnaar zal dan wel Rock worden, Gordon spreekt hem al vanaf het begin aan als een leider.
Volgens mij liet Gordon de vrouwen de opdracht winnen om met ze de fotoshoot voor dat blad te kunnen doen, leuker dan met de mannen lijkt mij.
serieusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De vorige keer ging dat ook zo: de vrouw met de goede smaakpapillen die het elke keer af liet weten in de keuken ontwikkelde zich op het laatst heel sterk en werd tweede. Ik verwacht ook dat Rock & Bonnie de finale ingaan. En ik hoop stiekem dat Gordon zich over Julia ontfermt, omdat ze nog veel te leren heeft maar ook potentie heeft laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |