Eddyquote:Op donderdag 13 september 2007 07:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Die aziatische cowboy jankte dan ook echt om alles....heel erg,maar wel erg grappig!
En die "broer van bart de graaf, hoe heet ie ook alweer?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef Cassius het volgende:
Worden de afleveringen ook herhaald?
Ach, dat is gewoon de rol die hij speelt. Het is gebleken dat dat veel kijkers trekt, dus doet ie datquote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Ha, een HK-topic.
Ik vind Gordon wel erg hard, hoor. Ik snap wel dat 'ie dat doet, want het is natuurlijk ook om je harder te maken, zodat je de grote druk aan kunt als je een restaurant begint, maar hij lijkt wel een legeraanvoerder. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet met hem te maken heb
. Ook mag hij wel even wat aardiger doen tegen mensen die het het programma moeten verlaten. Voor hen is het over en dat is lullig, dus mag je best wat compassie tonen.
Natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon de rol die hij speelt. Het is gebleken dat dat veel kijkers trekt, dus doet ie dat![]()
Goed dat je het even tussen een spoilertag zet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef r.liong het volgende:
Los van het feit dat alles in HK is opgezet en gescripted blijft het wel een vermakelijk iets. Vooral die dikke chinees Aaron is welhet toppunt van hoe alles gescripted wordt. Zijn zoveelste flauwpartij en zijn gekoekeloer richting de camera elke keer alsof er iemand aanwijzingen staat te geven wanneer hij weer zich niet lekker moet voelen maken dat het erg ongeloofwaardig wordt. Maar goed die Melissa is en blijft in mijn ogen de lekkerste Alleen is dat goed genoeg voor de overwinning?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |