Dus... eigenlijk hebben beide 'winnaars' geen eigen restaurant gekregen. Nu heeft de eerste dat natuurlijk vrijwillig opgegeven, maar bij de tweede is gewoon de hele afspraak niet nagekomen. Bederft wel een beetje de sfeer van het programma vind ik.quote:Op maandag 18 december 2006 07:51 schreef Gunner het volgende:
Ze is wel wat genept;
[..]
http://www.restaurant-hospitality.com/article/14221/
Gorden Ramsey verdiend er zeker wat aan. De manier om tv kijkers naar zijn restaurants te krijgen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:45 schreef anisubs het volgende:
Ik vind het programma op een of andere manier er te commercieel uit zien.
toen boze klanten die pizza besteldequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Happel het volgende:
*superkick*
Seizoen III is twee weken geleden begonnen en het is beter dan ooit. In de eerste aflevering al ruziënde en jankende mensen. Heerlijk weer.
tja, juli/augustusquote:
Nee oke, maar omdat sommigen echt zoiets hebben van: Ik hoop dat die en die wintquote:
Ja, maar als jij de originele uitzendingen niet heb gezien, is het best logisch.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, maar omdat sommigen echt zoiets hebben van: Ik hoop dat die en die wint
Dat is seizoen 1, als je niet via internet kijkt moet 3 dus nog komenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
uhm die hiervoor werd uitgezonden vond ik t leukst. Weet neit welk seizoen dat waxs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |