Dit seizoen is trouwens echt heel tof. Bizarre mensen zitten erinquote:Gordon Ramsay Hell’s Kitchen naar Net 5
Het realityprogramma Gordon Ramsay: Hell’s Kitchen is met ingang van vanavond te zien op Net 5. Topkok Gordon Ramsay gaat in het programma op zoek naar een chef-kok die een van zijn restaurants kan runnen. Twaalf kandidaten, die graag in de voetsporen willen treden van de chef-kok, gaan de strijd met elkaar aan. Elke week valt er iemand af, totdat de winnaar overblijft die hoofdchef wordt van een luxe restaurant. Ramsays Hell’s Kitchen is vanavond om 21.30 uur te zien bij Net 5.
Chef-kok Gordon Ramsay is eigenaar van meerdere restaurants en in bezit van 7 Michelinsterren. “Toch wordt hij door velen verguisd door de meedogenloze wijze waarop hij zijn personeel aanpakt“, aldus een zegsvrouw van Net 5. “Ramsay scheldt ze de huid vol, beledigt ze, ontslaat ze voor een kleine misstap op staande voet en is onvermurwbaar. De twaalf kandidaten maken binnen no time kennis met enkele van de beruchte eigenschappen. Direct na aankomst in het restaurant krijgen ze kort de tijd om elk en specialiteit te bereiden dat Gordon imponeert én iets zegt over hun eigen kookcapaciteiten. Het resultaat is voor bijna iedereen ontluisterend. Ramsay veegt de vloer aan met de gerechten en beledigt de kandidaten tot op het bot.”
Direct daarna worden de twaalf koks in opleiding opgedeeld in twee teams, een mannenteam en een vrouwenteam. Elk team heeft de beschikking over een eigen professionele keuken en de helft van het restaurant. Ook krijgt elk team van zes een eigen souschef toebedeeld. “De angst voor Ramsay zit er goed in en wordt alleen maar groter als hij ze vertelt dat het restaurant over 24 uur open gaat… Beide teams moeten meteen aan de slag in de wetenschap dat er van het slechtst presterende team direct iemand af zal vallen“, aldus de woordvoerster.
Gordon Ramsay: Hell’s Kitchen is vanavond om 21.30 uur te zien op Net 5
En ik zoeken in de ATquote:Op woensdag 12 september 2007 21:38 schreef Yoni het volgende:
*Van het Blok topic doorzapt naar Hell's kitchen topic*
Die aziatische cowboy jankte dan ook echt om alles....heel erg,maar wel erg grappig!quote:Op donderdag 13 september 2007 02:04 schreef golfer het volgende:
Maar ik moest erg lachen om die Aziatische cowboy-huilie en die valse wijven.
Maar mijn favoriet is tot nu toe die broer van Bart de Graaf.
Eddyquote:Op donderdag 13 september 2007 07:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Die aziatische cowboy jankte dan ook echt om alles....heel erg,maar wel erg grappig!
En die "broer van bart de graaf, hoe heet ie ook alweer?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef Cassius het volgende:
Worden de afleveringen ook herhaald?
Ach, dat is gewoon de rol die hij speelt. Het is gebleken dat dat veel kijkers trekt, dus doet ie datquote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Ha, een HK-topic.
Ik vind Gordon wel erg hard, hoor. Ik snap wel dat 'ie dat doet, want het is natuurlijk ook om je harder te maken, zodat je de grote druk aan kunt als je een restaurant begint, maar hij lijkt wel een legeraanvoerder. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet met hem te maken heb
. Ook mag hij wel even wat aardiger doen tegen mensen die het het programma moeten verlaten. Voor hen is het over en dat is lullig, dus mag je best wat compassie tonen.
Natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon de rol die hij speelt. Het is gebleken dat dat veel kijkers trekt, dus doet ie dat![]()
Goed dat je het even tussen een spoilertag zet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef r.liong het volgende:
Los van het feit dat alles in HK is opgezet en gescripted blijft het wel een vermakelijk iets. Vooral die dikke chinees Aaron is welhet toppunt van hoe alles gescripted wordt. Zijn zoveelste flauwpartij en zijn gekoekeloer richting de camera elke keer alsof er iemand aanwijzingen staat te geven wanneer hij weer zich niet lekker moet voelen maken dat het erg ongeloofwaardig wordt. Maar goed die Melissa is en blijft in mijn ogen de lekkerste Alleen is dat goed genoeg voor de overwinning?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |