Zet dan aub wel tekst in de html en laat dat weg en een plaatje zien dmv CSS. En geen pseudo-code maar in de onclick. Is het allemaal accessible en unobtrusivequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit principe zeg maar:
[ code verwijderd ]
Als je op het plaatje "/test.gif" klikt op de site, voegt het toe in aan favorieten bij IE. Bij andere browsers is er "Voeg toe aan favorieten!" te lezen. Ik wil in alle tijden een plaatje omdat dat mooier in de layout past.
1 |
Ohja, ik zie hetquote:Op maandag 30 april 2007 12:14 schreef SuperRembo het volgende:
Als je favicon.ico in je wwwroot staat dan hoef je die regel niet toe te voegen.
Schuifbalken weglaten kan met CSS: body {overflow:hidden}
(beide geen javascript vragen)
1 2 | str = str.replace(" ", "+"); |
1 2 | str = str.replace(/ /g, "+"); |
1 |
Omdat het al laat is en je loopt te prutsen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[ code verwijderd ]
Waarom werkt dit wel in FF en niet in IE
ie gebruikt em dan ook waar hij voor bedoelt is , favorite iconquote:Op maandag 30 april 2007 12:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het. Alleen in FireFox zie ik hem op elke pagina, niet met IE helaas.
En schuifbalken heb ik al gevonden.
Noscript tags kun je ook met CSS stylenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ie gebruikt em dan ook waar hij voor bedoelt is , favorite icon
http://en.wikipedia.org/wiki/Favicon
anyway vraagje:
ik heb op mijn site een Javascript navigatie menu echter als JS uitstaat heb je er natuurlijk geen hol aan...
hoe kan ik op een makkelijke, en nette, manier een melding geven dat Javascript aan moet staan.
de pagina wordt met een home made template parser geparsed, dus dat zou ik dan ergens moeten onderbreken ofzo....
nu krijg ik linksboven in de melding die tussen <noscript></noscript> staat, dwars door me layout heen
http://home.mschol.eu/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:32 schreef CraZaay het volgende:
Ergens die melding neerzetten en vervolgens hiden met JS (wa dus alleen werkt als de bezoeker daadwerkelijk JS draait) is over het algemeen redelijk afdoende
Overigens ben ik erg benieuwd hoe je menu eruit ziet, want de meeste JS menu's kun je prima toegankelijk maken voor mensen zonder JS.
Dat zou ideaal zijn, is zoiets denk je mogelijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef SlimShady het volgende:
nee. oh, ik dacht dat je mbv CSS de checkboxes had vervangen door afbeeldingen.
Is ook een goeie! Ik zat er net ook aan te denken om de alt-teg van de afbeelding hier voor te misbruiken, met een "True" of "False" waardequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Darkomen het volgende:
je zou die values wanneer er geklikt word op die afbeelding in een hidden text field kunnen toevoegen?
zeker. ik zal 'ns kijken...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn, is zoiets denk je mogelijk?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |