we hopen utquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:45 schreef X. het volgende:
Goed forum!
Gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
we hopen ut![]()
met jullie hulp moet dat gaan lukken
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:32 schreef ondeugend het volgende:
SC !!
Ik doe mee.
Frutsel, dit forum wordt met het uur leuker.
Gaat ook helemaal goed komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:dit forum loopt echt op rolletjes
ik heb er heel veel vertrouwen in
Zeker wetenquote:
Tis nog nieuw man, bekijk het eens een paar maanden, wat er dan nog van over is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:dit forum loopt echt op rolletjes
ik heb er heel veel vertrouwen in
Dan issie 2X zo groot als PUBquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis nog nieuw man, bekijk het eens een paar maanden, wat er dan nog van over is.![]()
Of dan is er weinig meer van over, en dat zie ik eigenlijk eerder gebeurenquote:
Wat is er van PUB over?? amper, de meeste zitten daar in de SC, en de inhoud, mah valt nog redelijk te doen. Dit forum heeft qua inhoud toch iets wat iedereen van kan lerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dan is er weinig meer van over, en dat zie ik eigenlijk eerder gebeuren![]()
Geen idee he, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat is er van PUB over?? amper, de meeste zitten daar in de SC, en de inhoud, mah valt nog redelijk te doen. Dit forum heeft qua inhoud toch iets wat iedereen van kan lerendaarom hoop ik toch niet dat ze het snel gaan opgeven
het heeft tijd nodig
Ik kom daar ook nog maar amper. Kortom, ik denk dat dit forum wel eens goed kan scorenquote:
In PUB?? Geen idee moet je gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
Komen daar ook taalpurnisten? Die hebben overal al zo'n lol.![]()
Ik ga niet naar PUB.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In PUB?? Geen idee moet je gaan kijkenzolang ze hier maar niet gaan donderjagen en lopen te verzieken
Ja kloptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar PUB.![]()
Wat ze hier doen boeit me ook niet zo.Daar zijn modjes voor he.
Jou opzoeken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja kloptmaar wat doe je dan in SC?
lol
![]()
Dat is wel liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |