Ik vind het een toffe foto... Niets mis meequote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef Miss_S het volgende:
maar je ziet toch wel wat het is?
ookal vind ik het juist leuk als je het niet ziet
Wat hij zegtquote:Op woensdag 20 december 2006 23:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe foto... Niets mis mee
Ik vind hem echt superquote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef Miss_S het volgende:
bedankt
normaal ben ik niet van het strakke en minimalistische maar heb het nu inderdaad wel geprobeerd
Toonzettin gne kleur is ook goed..quote:
Ik vind de korrel ook minder, maar als ik mij niet vergis is dit een bewerking van de eerder getoonde hele donkere foto, dus dan zal die korrel (ruis) niet echt een keuze geweest zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef Elefes het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, maar eigenlijk vind ik de korrel juist wat minder aan de foto.. Smaken verschillendesalniettemin een leuke plaat
dat moet je er niet bij vertellenquote:Op donderdag 21 december 2006 08:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind de korrel ook minder, maar als ik mij niet vergis is dit een bewerking van de eerder getoonde hele donkere foto, dus dan zal die korrel (ruis) niet echt een keuze geweest zijn.
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 21 december 2006 08:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind de korrel ook minder, maar als ik mij niet vergis is dit een bewerking van de eerder getoonde hele donkere foto, dus dan zal die korrel (ruis) niet echt een keuze geweest zijn.
Compositie en totaalbeeld vind ik erg sterk, keuze voor hard contrast pakt wel leuk uit imho.
Ehm idd.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:20 schreef pirke het volgende:
Die is wel heeeel donker!
Bij een verkeerde monitorkalibratie zie je waarschijnlijk alleen een zwart vlak...
Hij is wel mooi
Ga eens staan...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie vrij weinig om eerlijk te zijn.. en deze monitor is goed gecalibreerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |