WHZ. Al zou mijn vrouw nog gehaaider zijn en proberen om mij de schoenen te laten betalen...quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
gebruik de foto's als excuss om nieuwe schoenen te kopen
[..]
En het probleem was ook al weer?
Dat de illusie van naaktheid dan wegvaltquote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
En het probleem was ook al weer?
Alles voor de fotowedstrijdquote:Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat de illusie van naaktheid dan wegvalt
Die nieuwe schoenen kan ik over nadenken ja
Ik bedoel trouwens niet hoger langs je benen, maar recht omhoog. En niet teveel. Het moet lijken of ie op je been rust, maar in werkelijkheid net niet.quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef MissBliss het volgende:
Er zijn ook foto's met het boek wat hoger, maar dan zie je mn string
quote:
Als je de eerste een stuk lichter hebt denk ik dat het een mooie foto isquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:44 schreef Miss_S het volgende:
toch maar begonnen met foto's te maken maar het wil nog niet echt lukken
[afbeelding]
[afbeelding]
morgen maar weer opnieuw proberen
Dat vind ik altijd zo lastigquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:12 schreef Miss_S het volgende:
dan moet ik alleen opzoek naar een zwarte achtergrond
Dan zorg je dat je die in huis hebt , beetje verf en een wasmachine doe wonderen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Die moet je ook maar net in huis hebben.
dat gaat ook niet meer lukken in een paar dagenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je die in huis hebt , beetje verf en een wasmachine doe wonderen.
Morgenochtend verf kopen , gelijk de lakens in de was machine verven, drogen en klaar , Alles binnen een paar uurtjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat gaat ook niet meer lukken in een paar dagen
Nee, inderdaad. De vorige keer kwam ik met een erg mooi gedraaid exemplaar aan in een tupperbakje, maar ze wilden toch liever euriquote:Op woensdag 20 december 2006 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
stukje stof op de markt kost geen drol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |