En je krijgt je zin nog ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:19 schreef Happel het volgende:
Hoop dat hij zijn beide kniebanden afscheurt en nooit meer tegen een bal kan trappen.
Dat van Ajax is geweldig wil je zeggen?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:48 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Laten jullie feyenoorders nou maar op je eigen spel concentreren want dat is al jaren niks meer waard...
Joepie, heeft jullie zeer veel opgeleverd dit jaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Toch altijd nog beter dan dat van Feyenoord...
Toch een puntje gepaktquote:Op zondag 4 maart 2007 20:48 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Laten jullie feyenoorders nou maar op je eigen spel concentreren want dat is al jaren niks meer waard...
We zijn iig nog niet uit de beker...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Joepie, heeft jullie zeer veel opgeleverd dit jaar.
Het is opzich wel mooi ja om altijd toch beter te zijn dan jullie.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Joepie, heeft jullie zeer veel opgeleverd dit jaar.
AZ, gezellig samen met Boukhari en Arveladze in de spits.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Aan Feyenoord uiteraard
Was hij dan op niveau?, ajaxquote:Op zondag 4 maart 2007 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die durft nooit meer terug te komen op niveau.
quote:Kruisband Leonardo inderdaad gescheurd
Leonardo heeft inderdaad zijn kruisband gescheurd. De Ajax-aanvaller, die gisteren in het duel met SC Heerenveen (0-1) per brancard van het veld werd gedragen, kreeg dat nieuws vandaag te horen na een MRI-scan. Het herstel zal naar verwachting zes tot negen maanden duren.
De Braziliaanse vleugelspits verliet gisteren na een ruim half uur spelen geblesseerd het veld, nadat hij ongelukkig botste met Heerenveen-verdediger Michel Breuer. Meteen werd gevreesd voor een gescheurde kruisband, maar coach Henk ten Cate was gisteren nog enigszins voorzichtig: "Het ziet er niet goed uit, maar ik weet nog van niets. Een MRI-scan in het ziekenhuis moet uitsluitsel bieden."
Nu dat is het gebeurd blijkt het inderdaad om een gescheurde kruisband te gaan. Voor de pas 23-jarige Leonardo is dit al de tweede keer dat dit hem gebeurd. In november van het jaar 2003 scheurde hij ook al eens een kruisband. Toen was dat in zijn linkerbeen, nu gaat het om zijn rechter.
is het niet de 3e keer?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:30 schreef RayMania het volgende:
Erg jammer voor Leonardo. Op het veld zal ik hem eerlijk gezegd niet missen, maar dit gun je niemand. Het zal je maar overkomen, voor de tweede keer zo'n blessure.
2x kruisband (eerst links nu rechts)quote:
Ook een enkelblessure toch?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
Wat een misplaatste verontwaardiging.
Zielepoten.
Ben het wel een beetje met je eens. Toen hij een paar jaar geleden lag te janken in z'n kakkerlakken kloffie moesten wij er ook om lachen (ik wel althans).quote:Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
Wat een misplaatste verontwaardiging.
Zielepoten.
Dan ben jij net zo'n naar iemand als de lui die er nu om lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben het wel een beetje met je eens. Toen hij een paar jaar geleden lag te janken in z'n kakkerlakken kloffie moesten wij er ook om lachen (ik wel althans).
Ik tel er al 2quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel meer zullen er niet om gelachen hebben.
Dat zal dan wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan ben jij net zo'n naar iemand als de lui die er nu om lachen.
Wtf, ik heb een hekel aan dit gedrag, of het nou van een Feyenoorder of Ajacied is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben het wel een beetje met je eens. Toen hij een paar jaar geleden lag te janken in z'n kakkerlakken kloffie moesten wij er ook om lachen (ik wel althans).
Dat stukje dat deze week in de Sportweek staat is ook fantastisch, hoe wrang ook... Kwam het gisteren tegen, typisch Leonardo wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef Badabingea het volgende:
Dat die huilt vind ik een mooi gebaar. Dat verdriet in zn ogen deed me wat. Je kon het zo van zn gezicht aflezen dat hij wou.
Hij wilt Ajax beter maken en graag voor Ajax spreken.
Het deed me wel wat.
Persoonlijk.
Kun je het even in het kort hier neerzetten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat stukje dat deze week in de Sportweek staat is ook fantastisch, hoe wrang ook... Kwam het gisteren tegen, typisch Leonardo wel.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
sjeesoesmina
Het zijn quotes van Leo hè. Denk dat hij bedoelt te zeggen dat hij hoopte op een finale tegen NAC.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Slecht dat Sportweek niet weet dat wij tegen rkc spelen
Of het nou een Feyenoorder of een Ajacied is, ik heb sowieso geen medelijden. Vind mezelf veel zieliger want zelf kan ik sowieso nooit op dat niveau spelen, geblesseerd of niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:57 schreef gday het volgende:
[..]
Wtf, ik heb een hekel aan dit gedrag, of het nou van een Feyenoorder of Ajacied is.
Goh, ik ben het een keertje met je eensch....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik gun het hem zo erg dat hij beter terug komt! Enja, NAC? Misschien in de finale.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
Leonardo: 'Ik kom terug'
Leonardo zei zondagavond, vijf uur nadat hij zijn kruisband scheurde: "Mijn jaar is voorbij. Pas net begonnen. Ongeloven. Ik nog niet helemaal beseffen. Nog niet in put. Ik besef nog niet dat het zo lang gaat duren. Revalidatie. Zó lang. Ziekenhuis weer. Bah. Maar ja, ik kan niet veranderen. Pech. Dom pech. Jammer. Ik voel vorm kwam terug. Eerste actie tegen Heerenveen was top. Ik dacht: wordt mijn dag. Toen die man, van Heerenveen, hij komen hard op mij. Lompe actie. Voet verdraaide, ik kon nergens heen. Pijn. Ik schreeuwen: 'Auw auw auw auw aan knie'. Ik wist was verkeerd. Ik heb eerder meegemaakt. Aan ander knie. Balen. Kut
"Maar ik weet ook: ik kom terug. Dit is leven. Ik ben jong. Carrière nog niet over. Heb goede jaar gehad. Mensen niet verwachten. Dachten: is voorbij met Leo. Maar Leo kon het nog steeds. Bij NAC. Bij Ajax. Ik voel mentaal sterk. Heb het één keer gedaan, nu nog een keer laten zien. Gelukkig ik heb contract bij Ajax. Móet doorgaan. Vertrouwen houden.
"Maar sjeesoesmina, is wel kutmoment. Ik mis play-offs. Ik mis ook halve finale tegen NAC! Shit! Had zin in. Laten zien aan iedereen bij NAC. Iedereen mij bellen nu. Veel mens leef mee. Doet mij goed. Toch niet alleen maar lastige jongen hè. Nu slapen. Hopen morgen is nachtmerrie."
Stakker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Goh, ik ben het een keertje met je eensch....
Anyways, het had z'n nek moeten wezen. Is zijn rechtvaardige straf, misselijke tering Braziliaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |