abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46943599
Dus dan was het allerminst aanstellerij. Een kruisband afscheuren doet godsgruwelijk veel pijn.
pi_46955588
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
Wat een misplaatste verontwaardiging.

Zielepoten.
  maandag 5 maart 2007 @ 21:07:15 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46955749
Is het eens geen schwalbe van hem is het meteen een zware blessure...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46984254
Waar moeten de kaartjes heen?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:40:44 #280
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_46984397
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
Wat een misplaatste verontwaardiging.

Zielepoten.
Ben het wel een beetje met je eens. Toen hij een paar jaar geleden lag te janken in z'n kakkerlakken kloffie moesten wij er ook om lachen (ik wel althans).
Houd van een lijntje.
pi_46984485
Veel meer zullen er niet om gelachen hebben.
That's all folks!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:51:26 #282
107445 Jajong
Hadouken!
pi_46984728
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ben het wel een beetje met je eens. Toen hij een paar jaar geleden lag te janken in z'n kakkerlakken kloffie moesten wij er ook om lachen (ik wel althans).
Dan ben jij net zo'n naar iemand als de lui die er nu om lachen.

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 06-03-2007 20:01:22 (Reageer eens normaal.) ]
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_46984819
Hoe dan ook, hij gaat nog niet gelijk onder het mes. Hij is er mentaal nog niet klaar voor.
That's all folks!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:54:56 #284
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_46984851
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel meer zullen er niet om gelachen hebben.
Ik tel er al 2 .
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:03:38 #285
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_46985139
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:51 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dan ben jij net zo'n naar iemand als de lui die er nu om lachen.
Dat zal dan wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door RayMania op 06-03-2007 20:01:42 (Quote aangepast.) ]
Houd van een lijntje.
pi_46986940
Dat die huilt vind ik een mooi gebaar. Dat verdriet in zn ogen deed me wat. Je kon het zo van zn gezicht aflezen dat hij wou.

Hij wilt Ajax beter maken en graag voor Ajax spreken.

Het deed me wel wat.

Persoonlijk.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46987360
Paar jaar geleden kon ik er niet mee zitten dat hij zo erg geblesseerd was. Nu baal ik er toch wel van. Ik vind het een geweldige voetballer om naar te kijken, want je weet dat er altijd iets kan gebeuren. Helaas moeten we dat voorlopig missen.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:57:26 #288
10710 gday
propria cures
pi_46987564
quote:

[..]

Wtf, ik heb een hekel aan dit gedrag, of het nou van een Feyenoorder of Ajacied is.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_46988361
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef Badabingea het volgende:
Dat die huilt vind ik een mooi gebaar. Dat verdriet in zn ogen deed me wat. Je kon het zo van zn gezicht aflezen dat hij wou.

Hij wilt Ajax beter maken en graag voor Ajax spreken.

Het deed me wel wat.

Persoonlijk.
Dat stukje dat deze week in de Sportweek staat is ook fantastisch, hoe wrang ook... Kwam het gisteren tegen, typisch Leonardo wel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46988388
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat stukje dat deze week in de Sportweek staat is ook fantastisch, hoe wrang ook... Kwam het gisteren tegen, typisch Leonardo wel.
Kun je het even in het kort hier neerzetten?
pi_46988471
Loop ff naar beneden en tik het over, moment.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46988535
pi_46988818
Leonardo: 'Ik kom terug'

Leonardo zei zondagavond, vijf uur nadat hij zijn kruisband scheurde: "Mijn jaar is voorbij. Pas net begonnen. Ongeloven. Ik nog niet helemaal beseffen. Nog niet in put. Ik besef nog niet dat het zo lang gaat duren. Revalidatie. Zó lang. Ziekenhuis weer. Bah. Maar ja, ik kan niet veranderen. Pech. Dom pech. Jammer. Ik voel vorm kwam terug. Eerste actie tegen Heerenveen was top. Ik dacht: wordt mijn dag. Toen die man, van Heerenveen, hij komen hard op mij. Lompe actie. Voet verdraaide, ik kon nergens heen. Pijn. Ik schreeuwen: 'Auw auw auw auw aan knie'. Ik wist was verkeerd. Ik heb eerder meegemaakt. Aan ander knie. Balen. Kut

"Maar ik weet ook: ik kom terug. Dit is leven. Ik ben jong. Carrière nog niet over. Heb goede jaar gehad. Mensen niet verwachten. Dachten: is voorbij met Leo. Maar Leo kon het nog steeds. Bij NAC. Bij Ajax. Ik voel mentaal sterk. Heb het één keer gedaan, nu nog een keer laten zien. Gelukkig ik heb contract bij Ajax. Móet doorgaan. Vertrouwen houden.

"Maar sjeesoesmina, is wel kutmoment. Ik mis play-offs. Ik mis ook halve finale tegen NAC! Shit! Had zin in. Laten zien aan iedereen bij NAC. Iedereen mij bellen nu. Veel mens leef mee. Doet mij goed. Toch niet alleen maar lastige jongen hè. Nu slapen. Hopen morgen is nachtmerrie."
pi_46988944
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
sjeesoesmina

Ik hoop dat Leo een succesvolle revalidatie heeft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46988975
Slecht dat Sportweek niet weet dat wij tegen rkc spelen
pi_46989010
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Slecht dat Sportweek niet weet dat wij tegen rkc spelen
Het zijn quotes van Leo hè. Denk dat hij bedoelt te zeggen dat hij hoopte op een finale tegen NAC.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:30:48 #297
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_46989301
Kan die ondertussen mooi nederlands leren, zal eens tijd worden.
Secrets never die. Only people.
pi_46989341
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:57 schreef gday het volgende:

[..]

Wtf, ik heb een hekel aan dit gedrag, of het nou van een Feyenoorder of Ajacied is.
Of het nou een Feyenoorder of een Ajacied is, ik heb sowieso geen medelijden. Vind mezelf veel zieliger want zelf kan ik sowieso nooit op dat niveau spelen, geblesseerd of niet.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:43:37 #299
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46989887
quote:
Goh, ik ben het een keertje met je eensch....

Anyways, het had z'n nek moeten wezen. Is zijn rechtvaardige straf, misselijke tering Braziliaan!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_46991875
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
Leonardo: 'Ik kom terug'

Leonardo zei zondagavond, vijf uur nadat hij zijn kruisband scheurde: "Mijn jaar is voorbij. Pas net begonnen. Ongeloven. Ik nog niet helemaal beseffen. Nog niet in put. Ik besef nog niet dat het zo lang gaat duren. Revalidatie. Zó lang. Ziekenhuis weer. Bah. Maar ja, ik kan niet veranderen. Pech. Dom pech. Jammer. Ik voel vorm kwam terug. Eerste actie tegen Heerenveen was top. Ik dacht: wordt mijn dag. Toen die man, van Heerenveen, hij komen hard op mij. Lompe actie. Voet verdraaide, ik kon nergens heen. Pijn. Ik schreeuwen: 'Auw auw auw auw aan knie'. Ik wist was verkeerd. Ik heb eerder meegemaakt. Aan ander knie. Balen. Kut

"Maar ik weet ook: ik kom terug. Dit is leven. Ik ben jong. Carrière nog niet over. Heb goede jaar gehad. Mensen niet verwachten. Dachten: is voorbij met Leo. Maar Leo kon het nog steeds. Bij NAC. Bij Ajax. Ik voel mentaal sterk. Heb het één keer gedaan, nu nog een keer laten zien. Gelukkig ik heb contract bij Ajax. Móet doorgaan. Vertrouwen houden.

"Maar sjeesoesmina, is wel kutmoment. Ik mis play-offs. Ik mis ook halve finale tegen NAC! Shit! Had zin in. Laten zien aan iedereen bij NAC. Iedereen mij bellen nu. Veel mens leef mee. Doet mij goed. Toch niet alleen maar lastige jongen hè. Nu slapen. Hopen morgen is nachtmerrie."
Ik gun het hem zo erg dat hij beter terug komt! Enja, NAC? Misschien in de finale.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')