quote:Op maandag 11 december 2006 12:26 schreef Isegrim het volgende:We zijn hier verdulleme niet in Amerika. Daar zie je dus ook regelmatig mensen een hond op de snelweg het raam uitflikkeren.
Ach ja, dat wordt ook bijna standaard in NWS... amerika bashenquote:Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geweldig hoe sommigen zomaar iets uit hun duim zuigen om zo een anti-amerika wending aan een topic te geven
Jij niet alleen. Hoe haalt die debiel het in z'n hersens? De dader mag van geluk spreken dat ik dit niet heb gezien. Ik waarschijnlijk ook, want àls ik dit had gezien, had ik nu op zeker achter de tralies gezeten, want ik zou wel raad geweten hebben met dat mannetje! Dat hondje krijgt zijn leven er niet mee terug, maar ik zou me geweldig hebben kunnen afreageren. Kunnen ze die gestoorde z'n identiteit niet prijsgeven?quote:Op maandag 11 december 2006 13:25 schreef Wojworshebn het volgende:
Tja in Amerika is alles beter?
OT: Als hondenliefhebber kan ik zulke acties niet toejuichen
Understatement...quote:Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
walgelijk.
Dan ben je mijns inziens geen haar beter dan de vermoedelijke dader.quote:Op maandag 11 december 2006 14:41 schreef Snoet123 het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article895173.ece
Op de site van het AD staat het kenteken van de dader vermeld. Het betreft een auto met frans kenteken.
Ik hoop dat die zieke geest snel opgepakt wordt, wat mij betreft doen ze bij hem/haar hetzelfde als wat er met die hond gebeurd is.![]()
O jij woont in de VS en ziet dat regelmatig?quote:Op maandag 11 december 2006 12:26 schreef Isegrim het volgende:We zijn hier verdulleme niet in Amerika. Daar zie je dus ook regelmatig mensen een hond op de snelweg het raam uitflikkeren.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef speedfreakssj het volgende:
dus ECHT wel dat ik de komdende tijd een beetje beter op ga letten op 205jes met zo'n kenteken en dan de dader opwachte nen kan me verder niet schelen maar die man gaat echt wel voelen wat dat hondje voelde.
Ben ik helemaal met je eens. Maar de pest in ons land is dat dat allemaal gewoon kan. Die pokkefransoos krijgt misschien 20 uur dienstverlening (in een dierenasiel???!!!!) en verder wordt er niet over gesproken, maar als het licht van jouw fiets, zelfs overdags, het niet doet, krijg je een fikse prent voorgeschoteld of je rijdt even 55 met je auto als je iemand inhaalt en je ziet ineens een flits in je binnen- en buitenspiegel en een paar dagen later ligt er een envelop met een acceptgirokaart in de bus, of je maar even wilt dokken....maar we mogen NIET zeggen dat ons justitiële apparaat aan alle kanten rammelt, want dan zijn we "te kort door de bocht", of we "begrijpen het niet."!!!quote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Gadverdamme, zo iemand moet wel zo ziek zijn dat hij echt geen plaats heeft in de samenleving.
Ik stel voor om alle Fransen die Nederland bezoeken preventief te ruimen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef speedfreakssj het volgende:
dus ECHT wel dat ik de komdende tijd een beetje beter op ga letten op 205jes met zo'n kenteken en dan de dader opwachte nen kan me verder niet schelen maar die man gaat echt wel voelen wat dat hondje voelde.
Ik ben niet 'anti-Amerikaans'. Dit deed me alleen denken aan de tig verhalen over dit soort dingen die je ziet in verschillende programma's op Animal Planet. En aan de tientallen dode honden die ik in Texas langs de snelweg heb zien liggen. Het was een plaatselijke bewoner die me vertelde dat er regelmatig honden gedumpt werden vanuit auto's.quote:Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geweldig hoe sommigen zomaar iets uit hun duim zuigen om zo een anti-amerika wending aan een topic te geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |