abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 11 december 2006 @ 12:10:00 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44324074
De politie is op zoek naar een automobilist die zondag een hond door de straten van Den Haag achter zijn auto heeft aangesleept.

Een 44-jarige Hagenaar zag dat het dier rond 19.45 uur op de Prinses Beatrixlaan uit de rijdende auto werd gegooid. De hond bleef echter met zijn lijn aan het voertuig hangen. De automobilist reed via de Sir Winston Churchilllaan naar de Schaapweg, waar het dier losraakte van de auto.

Medewerkers van de dierenambulance vonden het dier en stelden vast dat de hond niet meer te redden was. Zij hebben het beestje laten inslapen. Volgens de ooggetuige reed de dader in auto met een Frans nummerbord.

Bron: Nu.nl

Wanneer het inderdaad Fransen zijn geweest vind je die "honden" helaas nooit meer.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44324110
Tóch weer een buitenlander dus waarschijnlijk.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 11 december 2006 @ 12:21:18 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44324221
walgelijk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_44324242
Net als bij die hard
pi_44324300
We zijn hier verdulleme niet in Amerika. Daar zie je dus ook regelmatig mensen een hond op de snelweg het raam uitflikkeren.
pi_44324883
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:26 schreef Isegrim het volgende:
We zijn hier verdulleme niet in Amerika. Daar zie je dus ook regelmatig mensen een hond op de snelweg het raam uitflikkeren.

Geweldig hoe sommigen zomaar iets uit hun duim zuigen om zo een anti-amerika wending aan een topic te geven
pi_44324916
schofterig... ongelofelijk... oppakken en gewoon zwaar straffen zon debiel... jaartje cel ofzo...

Alhoewel... misschien iets voor een nieuwe banner op fok... ipv een kat en een aansteker eens een auto en een hond? Zullen sommigen prima waarderen
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geweldig hoe sommigen zomaar iets uit hun duim zuigen om zo een anti-amerika wending aan een topic te geven
Ach ja, dat wordt ook bijna standaard in NWS... amerika bashen
pi_44324940
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
walgelijk.
Dat. .
  maandag 11 december 2006 @ 13:24:28 #9
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44324992
Het is waarschijnlijk toch een marokkaan die thuis een vrouw met een hoofddoek heeft en een zoon heeft die alleen maar rond hangt op straat en de buurt terroriseert
lege ton
pi_44325013
Tja in Amerika is alles beter?

OT: Als hondenliefhebber kan ik zulke acties niet toejuichen
pi_44325090
Strak plan om dat eens terug te gaan doen bij het baasje. Mss alleen een riempje nemen dat niet zo makkelijk breekt...kijken hoe leuk die dat vindt.

Arm beestje...ik voel aan dat Franse groene Peugeot 205's niet zo veilig zijn na het uitkomen van dit persbericht.
pi_44325710
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:25 schreef Wojworshebn het volgende:
Tja in Amerika is alles beter?

OT: Als hondenliefhebber kan ik zulke acties niet toejuichen
Jij niet alleen. Hoe haalt die debiel het in z'n hersens? De dader mag van geluk spreken dat ik dit niet heb gezien. Ik waarschijnlijk ook, want àls ik dit had gezien, had ik nu op zeker achter de tralies gezeten, want ik zou wel raad geweten hebben met dat mannetje! Dat hondje krijgt zijn leven er niet mee terug, maar ik zou me geweldig hebben kunnen afreageren. Kunnen ze die gestoorde z'n identiteit niet prijsgeven?
pi_44326115
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article895173.ece

Op de site van het AD staat het kenteken van de dader vermeld. Het betreft een auto met frans kenteken.

Ik hoop dat die zieke geest snel opgepakt wordt, wat mij betreft doen ze bij hem/haar hetzelfde als wat er met die hond gebeurd is.
pi_44326141
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
walgelijk.
Understatement...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44326151
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:41 schreef Snoet123 het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article895173.ece

Op de site van het AD staat het kenteken van de dader vermeld. Het betreft een auto met frans kenteken.

Ik hoop dat die zieke geest snel opgepakt wordt, wat mij betreft doen ze bij hem/haar hetzelfde als wat er met die hond gebeurd is.
Dan ben je mijns inziens geen haar beter dan de vermoedelijke dader.
pi_44330625
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:26 schreef Isegrim het volgende:
O jij woont in de VS en ziet dat regelmatig?

Sukkel.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 11 december 2006 @ 18:52:35 #17
521 ruby
Hell yeah!
pi_44333788
Te ziek voor woorden. Ik zou echt gek geworden zijn als ik dat zou hebben zien gebeuren.
Gore teringlijer die dit op z'n geweten heeft.

Ik kots echt op dit soort berichten.

Klein detail overigens, het was in Rijswijk volgens de frontpage en dat klopt ook wel want de genoemde straten bevinden zich idd in Rijswijk.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_44333867
Dan heb je volgens mij toch echt een steekje los, als je zoiets doet. Hoe sadistisch moet je wel niet zijn voordat je een beest zoiets aan doet?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44334598
Gadverdamme, zo iemand moet wel zo ziek zijn dat hij echt geen plaats heeft in de samenleving.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:07:24 #20
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_44344534
dus ECHT wel dat ik de komdende tijd een beetje beter op ga letten op 205jes met zo'n kenteken en dan de dader opwachte nen kan me verder niet schelen maar die man gaat echt wel voelen wat dat hondje voelde.
pi_44347884
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef speedfreakssj het volgende:
dus ECHT wel dat ik de komdende tijd een beetje beter op ga letten op 205jes met zo'n kenteken en dan de dader opwachte nen kan me verder niet schelen maar die man gaat echt wel voelen wat dat hondje voelde.
. Geef mij ff een seintje als 't zover is.
pi_44347947
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Gadverdamme, zo iemand moet wel zo ziek zijn dat hij echt geen plaats heeft in de samenleving.
Ben ik helemaal met je eens. Maar de pest in ons land is dat dat allemaal gewoon kan. Die pokkefransoos krijgt misschien 20 uur dienstverlening (in een dierenasiel???!!!!) en verder wordt er niet over gesproken, maar als het licht van jouw fiets, zelfs overdags, het niet doet, krijg je een fikse prent voorgeschoteld of je rijdt even 55 met je auto als je iemand inhaalt en je ziet ineens een flits in je binnen- en buitenspiegel en een paar dagen later ligt er een envelop met een acceptgirokaart in de bus, of je maar even wilt dokken....maar we mogen NIET zeggen dat ons justitiële apparaat aan alle kanten rammelt, want dan zijn we "te kort door de bocht", of we "begrijpen het niet."!!!
pi_44350459
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik stel voor om alle Fransen die Nederland bezoeken preventief te ruimen.
pi_44398688
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ben niet 'anti-Amerikaans'. Dit deed me alleen denken aan de tig verhalen over dit soort dingen die je ziet in verschillende programma's op Animal Planet. En aan de tientallen dode honden die ik in Texas langs de snelweg heb zien liggen. Het was een plaatselijke bewoner die me vertelde dat er regelmatig honden gedumpt werden vanuit auto's.
pi_44398758
in elkaar beuken, ophangen, vierendelen, huis plat branden EN DAAR MAG HONDERD JAAR GEEN HUIS MEER GEBOUWD WORDEN als je het aan mij vraagt
feest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')