abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44320276

Dit laat zien dat Hamas en al die andere terroristen helemaal niks om hun eigen volk geven, maar gewoon de absolute macht willen en de vernietiging van Israël.

De formatie in Palestijns gebied gaat toch wat anders dan in Nederland.

[ Bericht 15% gewijzigd door more op 11-12-2006 09:38:45 ]
pi_44320288

Zijn toch geen woorden voor....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44320305
Goh, doet Israël het niet dan doen ze het zelf wel.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 11 december 2006 @ 09:13:10 #4
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44320323
Ik zag het net op het journaal , walgelijk , 3 kindertjes afslachten
  maandag 11 december 2006 @ 09:17:48 #5
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_44320400
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:13 schreef Bep het volgende:
Ik zag het net op het journaal , walgelijk , 3 kindertjes afslachten
Boeiend, kindertjes zat...
Humans dont deserve to live...
pi_44320536
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, doet Israël het niet dan doen ze het zelf wel.
Dit laat zien dat Hamas en al die andere terroristen helemaal niks om hun eigen volk geven, maar gewoon de absolute macht willen en de vernietiging van Israël.
  maandag 11 december 2006 @ 09:29:37 #7
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44320585
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:17 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Boeiend, kindertjes zat...
Ach deze fase van stoerdoenerij gaat wel weer over .
  maandag 11 december 2006 @ 09:30:39 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44320606
Filenieuws
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44320639
Het bericht klopt niet helemaal meer...

Maar het is echt erg, voornamelijk doordat bij zo een daad nooít en te nimmer vergelding zal uitblijven.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44320692
quote:
Drie kinderen van inlichtingenofficier gedood in Gaza
AP

GAZA-STAD - Drie kinderen van een hoge Palestijnse inlichtingenofficier zijn maandagmorgen in Gaza-stad vanuit een rijdende auto doodgeschoten. De daders doorzeefden de auto waarin de kinderen zaten met tientallen kogels. De doodgeschoten kinderen waren tussen de zes en tien jaar oud.

Ook de chauffeur van de auto kwam om het leven. Nog eens vier mensen raakten gewond. De auto werd beschoten in een straat waaraan negen scholen staan. Er waren honderden kinderen op straat.

Onder de kinderen op straat brak grote paniek uit toen het schieten begon. Tientallen agenten probeerden kinderen te kalmeren en hielpen hen zoeken naar hun ouders. Honderden ouders spoedden zich naar het ziekenhuis om erachter te komen of hun kind gewond was geraakt.

De vader van de vermoorde kinderen is Baha Balousheh, een aanhanger van de Fatah-partij van de Palestijnse president Mahmoud Abbas. Zo'n tien jaar geleden leidde Balousheh verhoren van leden van de militante Hamas-beweging, die nu de Palestijnse regering vormt. Geweld tussen verschillende groeperingen is niet ongebruikelijk in de Gazastrook, maar het is nooit eerder gebeurd dat er doelbewust kinderen werden doodgeschoten. Het valt te verwachten dat het geweld nu verder uit de hand zal lopen.

De verhoudingen tussen Fatah en de Hamas zijn de laatste tijd verslechterd, doordat de partijen het niet eens kunnen worden over de vorming van een eenheidsregering. Zaterdag sprak Abbas zich uit voor vervroegde verkiezingen, wat bij de Hamas boze reacties uitlokte.
VK
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_44320714
Religie van de vrede door de bocht...
pi_44320737
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Filenieuws
Is al gefixt.
pi_44320857
Serieus : mensen die hier geschokt op reageren hebben die de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd ofsow ???? tis toch allang bekend dat die lui daar te pas en onpas kleine kinderen/babys misbruiken voor hun media/politieke doeleinden !! Wat is hier nieuw aan ??

Kan me nog heugen dat er een 14 jarige packed with bombs bij een israelische grenspost in zn broek stond te pissen. Dit omdat oom Yasser de maagden ook al aan hem had belooft.

Gasten daar zijn en waren ziek !
pi_44320899
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:43 schreef salutem het volgende:
Serieus : mensen die hier geschokt op reageren hebben die de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd ofsow ???? tis toch allang bekend dat die lui daar te pas en onpas kleine kinderen/babys misbruiken voor hun media/politieke doeleinden !! Wat is hier nieuw aan ??

Kan me nog heugen dat er een 14 jarige packed with bombs bij een israelische grenspost in zn broek stond te pissen. Dit omdat oom Yasser de maagden ook al aan hem had belooft.

Niks nieuws, maar moet je Hamas in dit geval eens veranderen in Israel, dan stond de "linkse" wereld op zijn kop.
pi_44321139
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef more het volgende:

[..]

Niks nieuws, maar moet je Hamas in dit geval eens veranderen in Israel, dan stond de "linkse" wereld op zijn kop.
Edit, Slinks

Ik walg van geweld, maar van die hamas/fatah boys kan je nix anders verwachten.
  maandag 11 december 2006 @ 10:04:28 #17
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44321234
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:43 schreef salutem het volgende:

Dus ik mag na 20 ellende nu niet meer geschokt zijn??? Ik ben het over 20 jaar nog steeds hoor ,als ik dan weer hoor dat daar 3 kinderen zijn afgeslacht.

Ik ben ook nog steeds geschokt als ik die uitgemergelde kindertjes zie , die sterven aan de honger

Dat zijn gevoelens . sorry dat ik ze bezit
pi_44321282
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef more het volgende:
Ga hier nou geen links/rechts discussie van maken; dit bericht is te triest om weer in zo'n lompe discussie te vervallen.
pi_44321297
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:04 schreef Bep het volgende:

[..]

Dus ik mag na 20 ellende nu niet meer geschokt zijn??? Ik ben het over 20 jaar nog steeds hoor ,als ik dan weer hoor dat daar 3 kinderen zijn afgeslacht.

Ik ben ook nog steeds geschokt als ik die uitgemergelde kindertjes zie , die sterven aan de honger

Dat zijn gevoelens . sorry dat ik ze bezit
Hej m8, don't be sorry

Tuurlijk is honger vreselijk, maar dit is weer de zoveelste barbaarse actie van die lui daar dat het me nix meer doet. Je weet dat zolang dat soort mensen in een regering zitten het gewoon niet ophoudt.
  maandag 11 december 2006 @ 10:07:29 #20
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44321299
Noem mij afgestompt, maar het verbaasd me niet, het roert me niet, het doet niets met me.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_44321322
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ga hier nou geen links/rechts discussie van maken; dit bericht is te triest om weer in zo'n lompe discussie te vervallen.
Helemaal mee eens, maar het getuigt wel weer van de oogkleppen mentaliteit die sommige mensen in dit land vol en aanhouden (G.duisenberg)
  maandag 11 december 2006 @ 13:44:37 #22
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44325428
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef Yildiz het volgende:
Noem mij afgestompt, maar het verbaasd me niet, het roert me niet, het doet niets met me.
Ik ben gewend dat Hamas kinderen van Israel doelbewust opblazen, maar kinderen van je eigen volk, alleen omdat het de kinderen van een tegenstander zijn. Lager kan je werkelijk niet meer gaan, het is verontrustend dat een Koenders van de PvdA gewoon zaken wil doen met een partij als deze.
Kindermoordenaars zijn blijkbare serieuze politieke onderhandelpartners voor de PvdA, zolang ze maar democratisch zijn gekozen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_44325464
Het is natuurlijk heel erg voor die kinderen en hun ouders en de rest, maar echt uitzonderlijk is het niet. Ik vermoed dat je veel gevallen kunt vinden uit Afrika of Azië of de rest van het Midden-Oosten of Europa desnoods, waarin gedreigd wordt familieleden iets aan te doen met als doel terreur of iets dergelijks. Sja...
pi_44325512
het schijnt dat de hamasboys nu ook het parlement hebben bestormd.

http://www.nieuwnieuws.nl(...)utters_doden_ki.html
pi_44329896
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef Yildiz het volgende:
Behalve dan wanneer Israeliers achter die aanslag op die kinderen zaten, dan is het moord en brand schreeuwen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')