Boeiend, kindertjes zat...quote:Op maandag 11 december 2006 09:13 schreef Bep het volgende:
Ik zag het net op het journaal , walgelijk , 3 kindertjes afslachten![]()
Dit laat zien dat Hamas en al die andere terroristen helemaal niks om hun eigen volk geven, maar gewoon de absolute macht willen en de vernietiging van Israël.quote:Op maandag 11 december 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, doet Israël het niet dan doen ze het zelf wel.
VKquote:Drie kinderen van inlichtingenofficier gedood in Gaza
AP
GAZA-STAD - Drie kinderen van een hoge Palestijnse inlichtingenofficier zijn maandagmorgen in Gaza-stad vanuit een rijdende auto doodgeschoten. De daders doorzeefden de auto waarin de kinderen zaten met tientallen kogels. De doodgeschoten kinderen waren tussen de zes en tien jaar oud.
Ook de chauffeur van de auto kwam om het leven. Nog eens vier mensen raakten gewond. De auto werd beschoten in een straat waaraan negen scholen staan. Er waren honderden kinderen op straat.
Onder de kinderen op straat brak grote paniek uit toen het schieten begon. Tientallen agenten probeerden kinderen te kalmeren en hielpen hen zoeken naar hun ouders. Honderden ouders spoedden zich naar het ziekenhuis om erachter te komen of hun kind gewond was geraakt.
De vader van de vermoorde kinderen is Baha Balousheh, een aanhanger van de Fatah-partij van de Palestijnse president Mahmoud Abbas. Zo'n tien jaar geleden leidde Balousheh verhoren van leden van de militante Hamas-beweging, die nu de Palestijnse regering vormt. Geweld tussen verschillende groeperingen is niet ongebruikelijk in de Gazastrook, maar het is nooit eerder gebeurd dat er doelbewust kinderen werden doodgeschoten. Het valt te verwachten dat het geweld nu verder uit de hand zal lopen.
De verhoudingen tussen Fatah en de Hamas zijn de laatste tijd verslechterd, doordat de partijen het niet eens kunnen worden over de vorming van een eenheidsregering. Zaterdag sprak Abbas zich uit voor vervroegde verkiezingen, wat bij de Hamas boze reacties uitlokte.
Niks nieuws, maar moet je Hamas in dit geval eens veranderen in Israel, dan stond de "linkse" wereld op zijn kop.quote:Op maandag 11 december 2006 09:43 schreef salutem het volgende:
Serieus : mensen die hier geschokt op reageren hebben die de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd ofsow ???? tis toch allang bekend dat die lui daar te pas en onpas kleine kinderen/babys misbruiken voor hun media/politieke doeleinden !! Wat is hier nieuw aan ??
Kan me nog heugen dat er een 14 jarige packed with bombs bij een israelische grenspost in zn broek stond te pissen. Dit omdat oom Yasser de maagden ook al aan hem had belooft.
Gasten daar zijn en waren ziek !
Edit, Slinksquote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef more het volgende:
[..]
Niks nieuws, maar moet je Hamas in dit geval eens veranderen in Israel, dan stond de "linkse" wereld op zijn kop.
Dus ik mag na 20 ellende nu niet meer geschokt zijn??? Ik ben het over 20 jaar nog steeds hoor ,als ik dan weer hoor dat daar 3 kinderen zijn afgeslacht.quote:Op maandag 11 december 2006 09:43 schreef salutem het volgende:
Serieus : mensen die hier geschokt op reageren hebben die de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd ofsow ???? tis toch allang bekend dat die lui daar te pas en onpas kleine kinderen/babys misbruiken voor hun media/politieke doeleinden !! Wat is hier nieuw aan ??
Kan me nog heugen dat er een 14 jarige packed with bombs bij een israelische grenspost in zn broek stond te pissen. Dit omdat oom Yasser de maagden ook al aan hem had belooft.
Gasten daar zijn en waren ziek !
Ga hier nou geen links/rechts discussie van maken; dit bericht is te triest om weer in zo'n lompe discussie te vervallen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef more het volgende:
Niks nieuws, maar moet je Hamas in dit geval eens veranderen in Israel, dan stond de "linkse" wereld op zijn kop.
Hej m8, don't be sorryquote:Op maandag 11 december 2006 10:04 schreef Bep het volgende:
[..]
Dus ik mag na 20 ellende nu niet meer geschokt zijn??? Ik ben het over 20 jaar nog steeds hoor ,als ik dan weer hoor dat daar 3 kinderen zijn afgeslacht.
Ik ben ook nog steeds geschokt als ik die uitgemergelde kindertjes zie , die sterven aan de honger
Dat zijn gevoelens . sorry dat ik ze bezit
Helemaal mee eens, maar het getuigt wel weer van de oogkleppen mentaliteit die sommige mensen in dit land vol en aanhouden (G.duisenberg)quote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga hier nou geen links/rechts discussie van maken; dit bericht is te triest om weer in zo'n lompe discussie te vervallen.
Ik ben gewend dat Hamas kinderen van Israel doelbewust opblazen, maar kinderen van je eigen volk, alleen omdat het de kinderen van een tegenstander zijn. Lager kan je werkelijk niet meer gaan, het is verontrustend dat een Koenders van de PvdA gewoon zaken wil doen met een partij als deze.quote:Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef Yildiz het volgende:
Noem mij afgestompt, maar het verbaasd me niet, het roert me niet, het doet niets met me.
Behalve dan wanneer Israeliers achter die aanslag op die kinderen zaten, dan is het moord en brand schreeuwenquote:Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef Yildiz het volgende:
Noem mij afgestompt, maar het verbaasd me niet, het roert me niet, het doet niets met me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |