quote:Blake7
Op maandag 14 januari 2002 23:32 schreef AcidFog het volgende:
Volgens mij nog niet genoemd :-En er was nog een Sci-Fi serie, maar kan niet op de naam komen
Hoodfrol Olliver Tobias als jack Vincent
http://www.angelfire.com/tn/shadylady/oliver.html
http://www.tvchronicles.com/episodeguides/smuggler.htm
Als iemand hier de Openings muziek van heeft(geschreven door Denis King)
Hij heeft ook de muziek voor Black Beauty,Dick Turpin,Dr. Strangelove geschreven
nog on topic
Silas
Jack Holborn
Der SeeWolf (de Pieper!)
quote:Oooh, de Zevensprong... SPANNEND dat ik dat toen vond! Als die leraar midden in de nacht in de regen bij de zevensprong in het bos stond en die mysterieuze zwarte koets kwam langsrijden (in mijn gedachten gebeurde dat minstens elke aflevering)
Op maandag 14 januari 2002 23:37 schreef AcidFog het volgende:Van mij mogen ze Dick Turpin, en De Zevensprong weer herhalen!
Als dat herhaald wordt, ga ik zeker kijken!
--------------------------------------------------------------------------------
Iemand nog captain CAVEMANNNN!!!?
Caveman met zn mooie knuppel
Elke dag is the Fonz weer op tv en ik moet zeggen dat ik het weer leuk vind maar zal wel jeugdsentiment zijn.
Had niet verwacht dat ik Happy Days weer leuk zou vinden maar hoop niet dat ze Love Boat weer gaan uitzenden
nog ff toevoegen:
- rad van fortuin
- twaalf steden, dertien ongelukken
- power rangers ( )
- dinges (of hoe heette dat ook al weer )
kan me er op dit moment niet veel meer herinneren, als ik er meer weet post ik ze wel weer
quote:Eindelijk iemand die Pluizerd ook kent!!!
Op maandag 14 januari 2002 21:12 schreef Biene het volgende:
De Freggels
Pluizerd
die serie (australisch?) met die groep kinderen en die professor die samen in een zeppelin gingen reizen. Geweldig! keek ik zo tegenop he. Dat wou ik ook!
hetzelfde gold trouwens voor die eo serie over die canadese dierenarts met zijn zoon en dochter. Toen ik het later nog weer eens terugzag dacht ik: zo wat waren dat eigenlijk een kleine kinderen.
ti ta tovenaar (zijdelings meegemaakt, was nog een beetje jong)
daktari, over een wildreservaat in afrika
de snorkels, de freggles en die serie over wezens die half het ene en half het andere dier waren.. hoe heet het ook weer.. de wuzzles kan dat?
ducktales was geweldig.
de fillem van ome willem met de geitebreiers
bassie en adriaan en de plaaggeest was inderdaad super. Ook de huilende professor.
Als ik naar mijn werk loop kom ik langs bassies huis tegenwoordig. Hij heeft een hekel aan kinderen die bij zijn deur komen om hem in het echt te zien
o o wat was televisie vroegah nog heerlijk onschuldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |