Ben ik dat?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:53 schreef Erasmusch het volgende:
De bron zegt NEEN.
De bron zegt ook dat we samen met Elvis in de Mac hebben gezeten. Haai Elvis![]()
Kan iemand gewoon is het beeste bij de naam noemenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef Rhinestone het volgende:
Volgens mij is het toch al enige jaren in Arnhem en omgeving bekend dat hij meer dan 1 kindje heeft? Niets nieuws wat ik nu hoor iig...
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kan iemand gewoon is het beestje bij de naam noemen
Jazeker.quote:
"Je bron" heeft t me uitgelegd, ik kan me de mac niet meer herinneren, maar daarna hebben we nog ff op de korenmarkt een biertje gedronken toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jazeker.
Theo heeft niks crimineels gedaan (nou ja in dit geval dan) en het is ook niet boeiend.
Klopt denk ikquote:Op zondag 31 december 2006 11:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
"Je bron" heeft t me uitgelegd, ik kan me de mac niet meer herinneren, maar daarna hebben we nog ff op de korenmarkt een biertje gedronken toch?
We krijgen dus de roddel niet te horen?
Altijd he, die NERTquote:Op zondag 31 december 2006 21:59 schreef Elvislives het volgende:
Die zie ik vanavond weer, maar hij moet studeren, de schat![]()
Wow, nooit verwacht dat dat er nog eens van zou komen.quote:Theo rijdt weg
21-02-07 De Gelderlander
Theo Janssen is in het diepste geheim bezig met een vertrek bij Vitesse. Tenminste, daar heeft het alle schijn van. De middenvelder zette gistermiddag een nieuwe stap. Janssen is al jaren onverkoopbaar omdat hij niet mobiel was. Daaraan is gistermiddag een einde gekomen.
Theo Janssen heeft zijn rijbewijs gehaald en rijdt over een half jaar zelf de poort uit.
Ik denk dat het laatste het geval isquote:Op zondag 13 mei 2007 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Zitten nog al wat clubs voor hem op de tribune voorbije weken. Dat het dan uitgerekend in dit bagger seizoen van hem moet komen van een transfer, of is het hetzeflde als voorgaande jaren en maakt hij ook na de zomer de febo's van arnhem en omstreken onveilig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |