quote:
Shit, da's waar ookquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 14:07 schreef Elvislives het volgende:
Officieel maar 1 keer...
Daar wil niemand zich over uitlaten , maar als het goed is wel , anders tekent die ook niet zo makkelijk bij denk ikquote:Op dinsdag 26 december 2006 07:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit er een gelimiteerde transfersom in zijn contract?
Ik bedoel uiteraard dat eerte, maar dat tweede ben ik ook niet zo heel zeker van hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik denk dat je meer bedoeld dat ie quo menatiliteit niet bij een topclub past , want qua voetballend vermogen had ie er eigenlijk al moeten zitten.
Sommerdijk ( de welbekende sportjournalist , vergeleek hem ooit met David Beckham , omdat Janssen soms ook met mooie pase-jes strooit )
En in zijn periode in Belgie was het voor hem ook geen slechte periode.
OK, hoorde een geruchtje.quote:Op maandag 25 december 2006 14:07 schreef Elvislives het volgende:
Officieel maar 1 keer...
Nog 2 wedstrijden...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK, hoorde een geruchtje.
Wanneer is zn schorsing voorbij?
Geruchtje?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK, hoorde een geruchtje.
Wanneer is zn schorsing voorbij?
Iedereen met een net zwangere vriendin in Arnhem gaat zich nu zorgen maken, omdat er een geruchtje rondwaart over Don Juan Theoquote:
Neen, speelde al een paar jaar geleden. Maar lijkt me niet echt gepast om dat op internet te gooien.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Iedereen met een net zwangere vriendin in Arnhem gaat zich nu zorgen maken, omdat er een geruchtje rondwaart over Don Juan Theo
Ik vroeg me alleen of of het al bekend was in het Arnhemse.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:52 schreef DeVinger het volgende:
De voorzet geven maar dan voor open goal missen![]()
Ah we doen een spelletje, dan zal het kind dus wel niet rondlopen in Arnhem en omstreken.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen of of het al bekend was in het Arnhemse.
Ik zal de bron eens doorsturen naar dit topicquote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ah we doen een spelletje, dan zal het kind dus wel niet rondlopen in Arnhem en omstreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |