Je bedoelde Knol he?! Zeg het dan, Knol is het he?! Jaaa, Knol!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:04 schreef Erasmusch het volgende:
Kunnen bepaalde spelers een voorbeeld aan nemen
Hersiquote:Op donderdag 21 december 2006 20:11 schreef Erasmusch het volgende:
Ja die ook. Maar ook een Kalou of Nigel De Jong.
iddquote:Op donderdag 21 december 2006 20:04 schreef Erasmusch het volgende:
Kunnen bepaalde spelers een voorbeeld aan nemen
Geweldigquote:“Lasser. Dat heb ik vroeger op school veel gedaan. Het is best moeilijk, maar ik vond het heel interessant.”
En daarna in de technische staf en dan sterven als lijnentrekker.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Geweldig
Ik vind hem ook een fantastische speler, die zeker hogerop kan, maar eigenlijk moet hij gewoon tot z'n 35ste bij Vitesse blijven![]()
De nostalgie, nu al.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:37 schreef Elvislives het volgende:
Elvis is ook niet dood, die rust gewoon uit
Maar ik ben het wel eens met Gollemrulez dat Theo later lijnen gaat trekken, of gewoon de klusjesman van Vitesse wordt. Sjekkie in de bek en maar alle vrouwen nafluiten, die zich niet realiseren dat die vieze vent een van de grootste talenten van de jaren 90 was, DE Theo.
quote:Theo Janssen wil niet wachten op PSV
Op het moment dat PSV belangstelling voor hem heeft, verlengt Theo Janssen zijn contract bij Vitesse. „Ik kan wel wachten, maar waar wacht ik dan op?” Janssen (25) heeft zijn contract met een jaartje verlengd tot medio 2009. „Het is mooi dat we er samen uit zijn gekomen”, zegt de middenvelder. „Ik heb het hier goed naar mijn zin. Als Vitesse dan verder wil met mij, wie ben ik dan om te zeggen dat ik dat niet wil?”
Onlangs verklaarde PSV-trainer Ronald Koeman in deze krant dat Janssen kandidaat is om Phillip Cocu op te volgen in Eindhoven. „Wie zegt dat dat nu niet meer mogelijk is?”, countert Janssen. „Je hebt altijd vage geruchten. Maar er is nog niets concreet geworden. dan kan ik wel gaan wachten, maar waarop wacht ik dan?”
Heeft hij een gelimiteerde transfersom in de nieuwe verbintenis op laten nemen? Janssen: „Ik wil niet praten over de details van het contract. Laat ik het zo zeggen dat we met elkaar meedenken. Wij hebben ook geen belachelijke dingen gevraagd. Qua salariseisen zijn we niet veel omhoog gegaan. Dat was ook niet de insteek. Ik heb geen slecht salaris. Ik heb niets te klagen.”
Janssen erkent dat hij onverminderd de ambitie heeft het eens te proberen bij een grotere club. „Maar dan moet het sportief wel een vooruitgang zijn. Ik heb een goed gevoel over hoe het nu gaat bij Vitesse. Jonge spelers breken nu door. je ziet dat het elftal steeds beter staat. Als de club nog twee spelers kan halen, kun je meedoen om de plaatsen achter de top vier.”
Bron: De Gelderlander 22-12-2006
WTF heb ze dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:26 schreef Gollemrulez het volgende:
"Met z'n scheve tanden..." Nee Babs jij ziet er lekker uit, irritante rooie kraai![]()
...niet dat ze ongelijk heeft, maar toch
quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:04 schreef Elvislives het volgende:
Laat Barbara "ik kan grinneken en hijgen in één" d'r kutkop houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |