En dat terwijl hij toch alle ruimte heeft om goed te articulerenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
Slissssende Theo.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:50 schreef koningdavid het volgende:
Je ziet spoken VZ.![]()
Maar goed, Dikke Theo is een toffe kerel en ik wil zijn topic niet verder verpesten.
quote:Op zondag 10 december 2006 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien zou ie eens moeten overwegen om zich te laten sponsoren door Colgate.
Ja juist!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik vind dat KNVB over het algemeen meer op Twente geilen dan Ajax.
Nee, toen ik geen luiers meer aanhoefde heb ik ook maar gelijk besloten dat ik niet aan waardeloze spreekkoren in voetbalstadions meedoe....quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hou jij ook van Theo dus jij zingt nooit van die mooie liedjes
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:08 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Nee, toen ik geen luiers meer aanhoefde heb ik ook maar gelijk besloten dat ik niet aan waardeloze spreekkoren in voetbalstadions meedoe....
quote:Theo en Aad
De Gelderlander 13-12-06
Snapt u nog iets van de beslissingen van de aanklager betaald voetbal in Zeist? Theo Janssen krijgt vier duels schorsing, Klaas-Jan Huntelaar gaat vrijuit. Beide spelers deelden zondag een stevige tik uit. Janssen vloerde Fung a Wing van RKC. In het stadion dacht ik dat het een doodschop was. Later maakten televisiebeelden duidelijk dat de spectaculaire buiteling van de RKC’er de overtreding zo spannend maakte. Vier wedstrijden is een wel erg forse straf, waarbij ik sterk de indruk heb dat Janssen moet boeten voor de slechte naam die Vitesse blijkbaar heeft in Zeist.
De overtreding van Huntelaar oogde minder hard, maar hij blesseerde zijn tegenstander Simon Cziommer wel degelijk. Arbiter Eric Braamhaar gaf naderhand toe dat een rode kaart hier op zijn plaats was, maar de aanklager ziet af van een onderzoek. Ik wil graag geloven dat het niets uitmaakt dat Huntelaar bij Ajax speelt, maar dat lukt me zo langzamerhand niet meer. Het is pure klassejustitie, waarbij de topclubs steevast bevoordeeld worden.
Ondertussen ben ik zeer benieuwd naar de komende ontwikkelingen bij Vitesse. Nu de korte winterstop aanstaande is, komt ook het moment dichterbij waarop de clubleiding van Vitesse moet beslissen over Aad de Mos. Uit de geluiden die ik hoor, maak ik op dat Vitesse langer door wil met de kleurrijke trainer. Beide partijen zouden al nagenoeg rond zijn over een nieuw, tweejarig contract.
In het kerstmagazine van Vitesse zegt algemeen directeur Paul van der Kraan echter iets opvallends. Hij geeft aan dat de club kiest voor een geleide opbouw en dat er geen ‘rare bokkensprongen’ mogelijk zijn. Van De Mos is bekend dat hij graag wil doorselecteren. Maar zal dat mogelijk zijn met een nagenoeg lege portemonnee? Dat lijkt me niet. De enige oplossing is dan dat er naast Youssouf Hersi nog meer spelers zullen moeten vertrekken.
Echt he, kunnen al die mensen die er niks van snappen niet gewoon hun mond houden?quote:
Jij zegt hetquote:Op woensdag 13 december 2006 08:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Echt he, kunnen al die mensen die er niks van snappen niet gewoon hun mond houden?
Goed gezien van jequote:
Pienaar met Diarra was pas lekkerquote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het klopt allemaal wel maar bij Ajax is dit niet de eerste keer en ook niet voor Huntelaar ( tegen Roda JC deed ie ongeveer hetzelde , werd ook niet bestraft , en zo zijn er wel meer van die gevallen )
Henk ten cate mag blij zijn met de KNVB maar hij loopt juist de calimero uit te hangen ( met Sneijder zijn ze voor het eerst gepakt , met Perez daar kon de KNVB niet onderuit ) anders worden ze wel teruggeroepen.
Over 2 weken wil ik jullie wel horen als er weer een paar veel te grove overtredingen worden gemaakt en dat die na der hand ook onbestraft blijven .
Ik kan me Pienaar met Jansen ook nog wel voor de geest halen .
Wamberto in het kruis van Sikora zou ik nu ook wel eens terug willen zienquote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Pienaar met Diarra was pas lekker.
Door Pienaar heeft Jansen een aangeboren hartafwijking?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik kan me Pienaar met Jansen ook nog wel voor de geest halen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |