abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44363443
Als je door een andere bril kijkt kun je dat ook wel over andere clubs zeggen hoor, dus dat laatste is bull.
pi_44363459
Pfff, wat heeft ajax te maken met een wedstrijd tussen vitesse - rkc, en een rode kaart van theo. Get a life...

Waarom accepteert janssen 4 wedstrijden
pi_44363470
Je ziet spoken VZ.

Maar goed, Dikke Theo is een toffe kerel en ik wil zijn topic niet verder verpesten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:26:26 #104
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44364466
Slissssende Theo.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_44364591
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
Slissssende Theo.
En dat terwijl hij toch alle ruimte heeft om goed te articuleren
pi_44365303
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:50 schreef koningdavid het volgende:
Je ziet spoken VZ.

Maar goed, Dikke Theo is een toffe kerel en ik wil zijn topic niet verder verpesten.
, dan zouden ze bij alle 17 clubs spoken zien

Maar ja theo had natuurlijk ook gewoon in beroep moeten gaan ( wat ik al eerder zijn ) , maar hij zal wel plannen hebben
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:38:49 #107
157361 jors
stripheld
pi_44366865
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien zou ie eens moeten overwegen om zich te laten sponsoren door Colgate.
off the wall
pi_44367927
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik vind dat KNVB over het algemeen meer op Twente geilen dan Ajax.
Ja juist!

Tukkers
House-muziek maakt jongeren kapot!
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:55:48 #109
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44372918
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:04 schreef defranseslag het volgende:

[..]
Tukkers
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:57:30 #110
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44372985
Boeie, als Theo nu 2 wedstrijden had gekregen was t een straf geweest die niemand zich herinnert, nu is het gewoon des Theo's. Beetje jammer dat dit de laatste pot dit ik van Theo heb gezien dit seizoen (ga naar t buitenland in januari), en dus mogelijk zijn laatste pot ooit, als ie verkocht wordt...
Vamos el TRI!
pi_44373480
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

hou jij ook van Theo dus jij zingt nooit van die mooie liedjes
Nee, toen ik geen luiers meer aanhoefde heb ik ook maar gelijk besloten dat ik niet aan waardeloze spreekkoren in voetbalstadions meedoe....
pi_44381999
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:08 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Nee, toen ik geen luiers meer aanhoefde heb ik ook maar gelijk besloten dat ik niet aan waardeloze spreekkoren in voetbalstadions meedoe....
pi_44382005
quote:
Theo en Aad

De Gelderlander 13-12-06

Snapt u nog iets van de beslis­singen van de aanklager be­taald voetbal in Zeist? Theo Janssen krijgt vier duels schorsing, Klaas-Jan Huntel­aar gaat vrijuit. Beide spelers deelden zondag een stevige tik uit. Janssen vloerde Fung a Wing van RKC. In het sta­dion dacht ik dat het een doodschop was. Later maak­ten televisiebeelden duide­lijk dat de spectacu­laire buiteling van de RKC’er de overtre­ding zo spannend maakte. Vier wedstrij­den is een wel erg for­se straf, waarbij ik sterk de indruk heb dat Janssen moet boe­ten voor de slechte naam die Vitesse blijkbaar heeft in Zeist.

De overtreding van Huntel­aar oogde minder hard, maar hij blesseerde zijn tegenstan­der Simon Cziommer wel de­gelijk. Arbiter Eric Braam­haar gaf naderhand toe dat een rode kaart hier op zijn plaats was, maar de aankla­ger ziet af van een onder­zoek. Ik wil graag geloven dat het niets uitmaakt dat Huntelaar bij Ajax speelt, maar dat lukt me zo langza­merhand niet meer. Het is pu­re klassejustitie, waarbij de topclubs steevast bevoor­deeld worden.

Ondertussen ben ik zeer be­nieuwd naar de komende ont­wikkelingen bij Vitesse. Nu de korte winterstop aanstaan­de is, komt ook het moment dichterbij waarop de clublei­ding van Vitesse moet beslis­sen over Aad de Mos. Uit de geluiden die ik hoor, maak ik op dat Vites­se langer door wil met de kleurrijke trainer. Beide par­tijen zouden al nage­noeg rond zijn over een nieuw, tweejarig contract.

In het kerstmagazine van Vitesse zegt alge­meen directeur Paul van der Kraan echter iets op­vallends. Hij geeft aan dat de club kiest voor een geleide op­bouw en dat er geen ‘rare bokkensprongen’ mogelijk zijn. Van De Mos is bekend dat hij graag wil doorselecte­ren. Maar zal dat mogelijk zijn met een nagenoeg lege portemonnee? Dat lijkt me niet. De enige oplossing is dan dat er naast Youssouf Hersi nog meer spelers zul­len moeten vertrekken.
pi_44382384
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
Echt he, kunnen al die mensen die er niks van snappen niet gewoon hun mond houden?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44384105
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:35 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Echt he, kunnen al die mensen die er niks van snappen niet gewoon hun mond houden?
Jij zegt het
pi_44393675
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Jij zegt het
Goed gezien van je
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44394840
Dat Huntelaar niet vervolgd wordt heeft te maken met het feit dat de scheidsrechter het voorval geconstateerd HEEFT, maar het op dat moment NIET beoordeelde als overtreding. Kan de KNVB achteraf dus reglementair niks meer mee.

Werkt in principe hetzelfde als de gele kaart van Van der Schaaf voor die elleboog. Is geconstateerd en tijdens de wedstrijd bestraft, had eigenlijk rood moeten zijn. Kan ook niet meer achteraf, omdat er dus al bestraft is.

Krom idd, maar je doet er niks aan.
  woensdag 13 december 2006 @ 15:58:19 #118
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44394874
Trieste regel ja, maar Vitesse komt er goed mee weg, anders zouden we 3 geschorsten hebben.
Vamos el TRI!
pi_44395735
Het klopt allemaal wel maar bij Ajax is dit niet de eerste keer en ook niet voor Huntelaar ( tegen Roda JC deed ie ongeveer hetzelde , werd ook niet bestraft , en zo zijn er wel meer van die gevallen )

Henk ten cate mag blij zijn met de KNVB maar hij loopt juist de calimero uit te hangen ( met Sneijder zijn ze voor het eerst gepakt , met Perez daar kon de KNVB niet onderuit ) anders worden ze wel teruggeroepen.

Over 2 weken wil ik jullie wel horen als er weer een paar veel te grove overtredingen worden gemaakt en dat die na der hand ook onbestraft blijven .

Ik kan me Pienaar met Jansen ook nog wel voor de geest halen .
pi_44396091
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het klopt allemaal wel maar bij Ajax is dit niet de eerste keer en ook niet voor Huntelaar ( tegen Roda JC deed ie ongeveer hetzelde , werd ook niet bestraft , en zo zijn er wel meer van die gevallen )

Henk ten cate mag blij zijn met de KNVB maar hij loopt juist de calimero uit te hangen ( met Sneijder zijn ze voor het eerst gepakt , met Perez daar kon de KNVB niet onderuit ) anders worden ze wel teruggeroepen.

Over 2 weken wil ik jullie wel horen als er weer een paar veel te grove overtredingen worden gemaakt en dat die na der hand ook onbestraft blijven .

Pienaar met Diarra was pas lekker .
pi_44396176
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Pienaar met Diarra was pas lekker .
Wamberto in het kruis van Sikora zou ik nu ook wel eens terug willen zien
  woensdag 13 december 2006 @ 19:43:16 #122
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44402273
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

Door Pienaar heeft Jansen een aangeboren hartafwijking?

Nee welk incident bedoel je.
Vamos el TRI!
pi_44403416
Pienaar met Jansen was niks...
Diarra vs. Pienaar was geweldig!
House-muziek maakt jongeren kapot!
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 20:25:04 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_44403598
Test

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44403686
Theo is wel een held!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')