abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44361337
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:38 schreef denthemen het volgende:
knvb schorst iemand van vitesse en ik zie knjb, ik snap de link niet
Op die link kun je de overtreding van Theo op RKC-back zien.
pi_44361409
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Op die link kun je de overtreding van Theo op RKC-back zien.
en de link met knjb is..?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44361458
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:44 schreef denthemen het volgende:

[..]

en de link met knjb is..?
Of ik begrijp je niet, of jij bent dom, de link is hierboven dus gegeven, maar alsnog hier:
http://www.omroepgelderland.nl:5555/~rtvg/index.php?datum=11122006&programma=&id=44470
Ergens over de helft dus.
pi_44361578
En Klaas krijgt niets.. ze zijn echt gek daar
pi_44361616
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Of ik begrijp je niet, of jij bent dom, de link is hierboven dus gegeven, maar alsnog hier:
http://www.omroepgelderland.nl:5555/~rtvg/index.php?datum=11122006&programma=&id=44470
Ergens over de helft dus.
Hier hoef ik het filmpje niet voor te zien, er word gezegt: KNJB, wat koninklijke nederlandse joden bond betekent onder de andere supporters, ik snap dus niet dat iemand hier knjb roept terwijl dit tótaal niks met ajax te maken heeft
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_44361646
Omdat Huntelaar geen straf krijgt misschien?
pi_44361712
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:50 schreef DeVinger het volgende:
Als je even de topics volgt weet je ook waarom, maar als huntelaar een schorsing zou krijgen en Janssen niet, was het dan opeens een vitesse clan? Stel je niet aan als een calimero, ik dacht dat dat iets voor Nijmegen was
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_44361734
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:50 schreef DeVinger het volgende:
Die regels zijn er nou eenmaal. Als de situatie andersom was geweest dan had het ook zo behandeld geworden. Het heeft niks te maken met het feit dat Huntelaar Ajacied is en Janssen niet.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44361777
Zeg jongens, rustig maar

Mij interesseert het geen reet, maar je zegt dat het in het filmpje wordt genoemd.
Ik geef enkel een verklaring voor waarom zij het zouden zeggen.
pi_44361923
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef DeVinger het volgende:
Zeg jongens, rustig maar

Mij interesseert het geen reet, maar je zegt dat het in het filmpje wordt genoemd.
Ik geef enkel een verklaring voor waarom zij het zouden zeggen.
Nee ik zei dat het hier op het forum gezegt word, niet op een filmpje!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_44362696
We zijn al veel vaker genaaid dit is niet de eerste keer , daarom

En het heeft ook met KJH te maken

En ik ben niet de enige vitesse - supporter die daar zo over denk , lees maar op het vitesse-forum
pi_44362749
Waarom heeft Theo die straf geaccepteerd?

Wil hij op vakantie ofzo?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44362895
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
We zijn al veel vaker genaaid dit is niet de eerste keer , daarom

En het heeft ook met KJH te maken

En ik ben niet de enige vitesse - supporter die daar zo over denk , lees maar op het vitesse-forum
Je word genaaid, ok, boos, kan ik begrijpen, maar vanwaar de knjb? Alleen omdat ze de regels naleven bij het geval Huntelaar? Erg zwak hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_44362987
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Nee ik zei dat het hier op het forum gezegt word, niet op een filmpje!
Boeien, je snapt me punt toch wel

Bovendien snap je het sowieso wel, alleen ben je het er niet mee eens en probeer je het eerst uit te lokken zodat je daarna kan gaan zeggen dat het niet zo is Lekker belangrijk.

edit:

kijk maar, je maakt vitessezuid113 helemaal van slag
pi_44362990
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je word genaaid, ok, boos, kan ik begrijpen, maar vanwaar de knjb? Alleen omdat ze de regels naleven bij het geval Huntelaar? Erg zwak hoor
Met borsato werden we al bijna genaaid , met Danko gelukkig werd ie vrijgesproken , die scheidses die we krijgen en die dan zo slecht fluiten en zoveel blesuretijd erbij gooien om ons een loer te draaien zo kan ik nog wel ff doorgaan , over 2 weken VItesse - Ajax dan is het weer de KNJB

Die regels moeten is snel veranderd worden
pi_44363047
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Met borsato werden we al bijna genaaid , met Danko gelukkig werd ie vrijgesproken , die scheidses die we krijgen en die dan zo slecht fluiten en zoveel blesuretijd erbij gooien om ons een loer te draaien zo kan ik nog wel ff doorgaan , over 2 weken VItesse - Ajax dan is het weer de KNJB
Een loser smiley zou hierbij volstaan, maar als ik een beetje rond lees worden álle 17 clubs benadeeld behalve ajax, tja.. calimero is er niks bij, misschien had die Theo zich moeten gedragen dan was er niks gebeurt, maar moeten wij nu gaan huilen omdat die VD Schaaf niet word geschorst voor een asociale elleboog? Ja want de knvb is tegen ons natuurlijjk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:38:24 #92
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44363112
Kan je nagaan hoeveel v.d. Schaaf had gehad als hij geen geel had gekregen...
Die was in mijn ogen ietsjes erger.

Zo jammer dat die RKC'er er verder niks aan over heeft gehouden. Geen ernstige blessure ofzo, maar een wedstrijdje ernaast vanwege een blessure had mij stiekem toch wel goed gedaan.l
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_44363115
Ja geel he daar kan je niks meer mee beginnen , Het is gewoon puur theater van die afhaalchinees .

Maar ik snap wel waar je er niet in kan vinden , omdat je voor die club uit Amsterdam bent ( ja dan hoef je je nergens zorgen om te maken bij die lui in Zeist )

Over 2 weken hebben we het er weer over
pi_44363122
@ denthemen: Laat je niet zo kennen man
pi_44363181
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar ik snap wel waar je er niet in kan vinden , omdat je voor die club uit Amsterdam bent ( ja dan hoef je je nergens zorgen om te maken bij die lui in Zeist )
Ik heb eigenlijk geen zin om te happen, maar:

Perez: 5 wedstrijden geschorst
Sneijder: 2 wedstrijden geschorst

Trouwens, vitessezuid. De voorzitter van de Eredivisie was vroeger voorzitter van Ajax, eng he?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44363190
Klaas Jan Huntelaar had een rode kaart moeten krijgen jaloers
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44363205
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja geel he daar kan je niks meer mee beginnen , Het is gewoon puur theater van die afhaalchinees .

Over 2 weken hebben we het er weer over
Antwoord nou gewoon eens op mijn vraag, waarom knJb? Vanwege die Janssen? Denk je dat men Vitesse wil laten verliezen tegen andere ivm ajax? Zoek de fouten eens op bij je eigen club
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:43:08 #98
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44363260
Ik vind dat KNVB over het algemeen meer op Twente geilen dan Ajax.
Maar beter houden we niet weer steeds dezelfde boutdiscussie.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_44363374
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan je nagaan hoeveel v.d. Schaaf had gehad als hij geen geel had gekregen...
Die was in mijn ogen ietsjes erger.

Zo jammer dat die RKC'er er verder niks aan over heeft gehouden. Geen ernstige blessure ofzo, maar een wedstrijdje ernaast vanwege een blessure had mij stiekem toch wel goed gedaan.l
Als je terecht rood krijgt, en dat was de overtreding van janssen echt wel (al was zijn intentie begrijpelijk, uitvoering wat onbeholpen), dan moet je idd ook zorgen dat je er een goed te pakken hebt. Minstens de man uit de wedstrijd trappen, en het mooist is natuurlijk als je iemand arbeidsongeschikt trapt a la Kokmeijer

ik kan niet wachten tot er iemand gaat happen

Gewoon niet zo zeuren om die schorsing van Janssen, of het er nou 2 of 4 zijn, ach zolang het maar niet 8 zijn ofzo.
Schorsing is gewoon terecht. En die argumenten om AJAX te verdedigen ivm racisme liggen natuurlijk wel anders, dat is echt een hele andere discussie en daar KAN de KNVB niet omheen omdat ook de FIFA daar op aandringt en het breed uitgemeten werd in de media
pi_44363377
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:41 schreef denthemen het volgende:

[..]

Antwoord nou gewoon eens op mijn vraag, waarom knJb? Vanwege die Janssen? Denk je dat men Vitesse wil laten verliezen tegen andere ivm ajax? Zoek de fouten eens op bij je eigen club
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen zin om te happen, maar:

Perez: 5 wedstrijden geschorst
Sneijder: 2 wedstrijden geschorst

Trouwens, vitessezuid. De voorzitter van de Eredivisie was vroeger voorzitter van Ajax, eng he?
Ten 1ste zullen we een nieuw topic openen over dit onderwerp , wat we zitten nu die in van theo
2 :de ja door Van Praag zit dat voetbal bij Talpa
3 : Dat is volgensmij ook voor het eerst dat ze zijn geschorst , en Perez komt ook maar door Hugo Borst anders had ie nu zonder schorsing gezeten.

En er kan zeker nog wel wat verbeteren bij onze club , maar dat is overal volgensmij wel , het is niet alleen door het gevalletje Janssen dat de lui in Zeist me zo hoog zitten

En het lijkt er soms wel op dat ze er alles aan doen om vitesse te laten verliezen ( excelsior en zo zijn er nog wel wat voorbeelden op te noemen .

Amen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')