Op die link kun je de overtreding van Theo op RKC-back zien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:38 schreef denthemen het volgende:
knvb schorst iemand van vitesse en ik zie knjb, ik snap de link niet
en de link met knjb is..?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Op die link kun je de overtreding van Theo op RKC-back zien.
Of ik begrijp je niet, of jij bent dom, de link is hierboven dus gegeven, maar alsnog hier:quote:
Hier hoef ik het filmpje niet voor te zien, er word gezegt: KNJB, wat koninklijke nederlandse joden bond betekent onder de andere supporters, ik snap dus niet dat iemand hier knjb roept terwijl dit tótaal niks met ajax te maken heeftquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Of ik begrijp je niet, of jij bent dom, de link is hierboven dus gegeven, maar alsnog hier:
http://www.omroepgelderland.nl:5555/~rtvg/index.php?datum=11122006&programma=&id=44470
Ergens over de helft dus.
Als je even de topics volgt weet je ook waarom, maar als huntelaar een schorsing zou krijgen en Janssen niet, was het dan opeens een vitesse clan? Stel je niet aan als een calimero, ik dacht dat dat iets voor Nijmegen wasquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:50 schreef DeVinger het volgende:
Omdat Huntelaar geen straf krijgt misschien?
Die regels zijn er nou eenmaal. Als de situatie andersom was geweest dan had het ook zo behandeld geworden. Het heeft niks te maken met het feit dat Huntelaar Ajacied is en Janssen niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:50 schreef DeVinger het volgende:
Omdat Huntelaar geen straf krijgt misschien?
Nee ik zei dat het hier op het forum gezegt word, niet op een filmpje!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef DeVinger het volgende:
Zeg jongens, rustig maar
Mij interesseert het geen reet, maar je zegt dat het in het filmpje wordt genoemd.
Ik geef enkel een verklaring voor waarom zij het zouden zeggen.
Je word genaaid, ok, boos, kan ik begrijpen, maar vanwaar de knjb? Alleen omdat ze de regels naleven bij het geval Huntelaar? Erg zwak hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
We zijn al veel vaker genaaid dit is niet de eerste keer , daarom
En het heeft ook met KJH te maken![]()
En ik ben niet de enige vitesse - supporter die daar zo over denk , lees maar op het vitesse-forum![]()
Boeien, je snapt me punt toch welquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee ik zei dat het hier op het forum gezegt word, niet op een filmpje!![]()
Met borsato werden we al bijna genaaid , met Danko gelukkig werd ie vrijgesproken , die scheidses die we krijgen en die dan zo slecht fluiten en zoveel blesuretijd erbij gooien om ons een loer te draaien zo kan ik nog wel ff doorgaan , over 2 weken VItesse - Ajax dan is het weer de KNJBquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je word genaaid, ok, boos, kan ik begrijpen, maar vanwaar de knjb? Alleen omdat ze de regels naleven bij het geval Huntelaar? Erg zwak hoor
Een loser smiley zou hierbij volstaan, maar als ik een beetje rond lees worden álle 17 clubs benadeeld behalve ajax, tja.. calimero is er niks bij, misschien had die Theo zich moeten gedragen dan was er niks gebeurt, maar moeten wij nu gaan huilen omdat die VD Schaaf niet word geschorst voor een asociale elleboog? Ja want de knvb is tegen ons natuurlijjkquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Met borsato werden we al bijna genaaid , met Danko gelukkig werd ie vrijgesproken , die scheidses die we krijgen en die dan zo slecht fluiten en zoveel blesuretijd erbij gooien om ons een loer te draaien zo kan ik nog wel ff doorgaan , over 2 weken VItesse - Ajax dan is het weer de KNJB![]()
Ik heb eigenlijk geen zin om te happen, maar:quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar ik snap wel waar je er niet in kan vinden , omdat je voor die club uit Amsterdam bent( ja dan hoef je je nergens zorgen om te maken bij die lui in Zeist )
Antwoord nou gewoon eens op mijn vraag, waarom knJb? Vanwege die Janssen? Denk je dat men Vitesse wil laten verliezen tegen andere ivm ajax? Zoek de fouten eens op bij je eigen clubquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja geel he daar kan je niks meer mee beginnen , Het is gewoon puur theater van die afhaalchinees .
Maar ik snap wel waar je er niet in kan vinden , omdat je voor die club uit Amsterdam bent( ja dan hoef je je nergens zorgen om te maken bij die lui in Zeist )
Over 2 weken hebben we het er weer over![]()
Als je terecht rood krijgt, en dat was de overtreding van janssen echt wel (al was zijn intentie begrijpelijk, uitvoering wat onbeholpen), dan moet je idd ook zorgen dat je er een goed te pakken hebt. Minstens de man uit de wedstrijd trappen, en het mooist is natuurlijk als je iemand arbeidsongeschikt trapt a la Kokmeijerquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan je nagaan hoeveel v.d. Schaaf had gehad als hij geen geel had gekregen...
Die was in mijn ogen ietsjes erger.
Zo jammer dat die RKC'er er verder niks aan over heeft gehouden. Geen ernstige blessure ofzo, maar een wedstrijdje ernaast vanwege een blessure had mij stiekem toch wel goed gedaan.l
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Antwoord nou gewoon eens op mijn vraag, waarom knJb? Vanwege die Janssen? Denk je dat men Vitesse wil laten verliezen tegen andere ivm ajax? Zoek de fouten eens op bij je eigen club![]()
Ten 1ste zullen we een nieuw topic openen over dit onderwerpquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen zin om te happen, maar:
Perez: 5 wedstrijden geschorst
Sneijder: 2 wedstrijden geschorst
Trouwens, vitessezuid. De voorzitter van de Eredivisie was vroeger voorzitter van Ajax, eng he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |