En dat terwijl hij toch alle ruimte heeft om goed te articulerenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
Slissssende Theo.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:50 schreef koningdavid het volgende:
Je ziet spoken VZ.![]()
Maar goed, Dikke Theo is een toffe kerel en ik wil zijn topic niet verder verpesten.
quote:Op zondag 10 december 2006 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien zou ie eens moeten overwegen om zich te laten sponsoren door Colgate.
Ja juist!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik vind dat KNVB over het algemeen meer op Twente geilen dan Ajax.
Nee, toen ik geen luiers meer aanhoefde heb ik ook maar gelijk besloten dat ik niet aan waardeloze spreekkoren in voetbalstadions meedoe....quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hou jij ook van Theo dus jij zingt nooit van die mooie liedjes
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:08 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Nee, toen ik geen luiers meer aanhoefde heb ik ook maar gelijk besloten dat ik niet aan waardeloze spreekkoren in voetbalstadions meedoe....
quote:Theo en Aad
De Gelderlander 13-12-06
Snapt u nog iets van de beslissingen van de aanklager betaald voetbal in Zeist? Theo Janssen krijgt vier duels schorsing, Klaas-Jan Huntelaar gaat vrijuit. Beide spelers deelden zondag een stevige tik uit. Janssen vloerde Fung a Wing van RKC. In het stadion dacht ik dat het een doodschop was. Later maakten televisiebeelden duidelijk dat de spectaculaire buiteling van de RKC’er de overtreding zo spannend maakte. Vier wedstrijden is een wel erg forse straf, waarbij ik sterk de indruk heb dat Janssen moet boeten voor de slechte naam die Vitesse blijkbaar heeft in Zeist.
De overtreding van Huntelaar oogde minder hard, maar hij blesseerde zijn tegenstander Simon Cziommer wel degelijk. Arbiter Eric Braamhaar gaf naderhand toe dat een rode kaart hier op zijn plaats was, maar de aanklager ziet af van een onderzoek. Ik wil graag geloven dat het niets uitmaakt dat Huntelaar bij Ajax speelt, maar dat lukt me zo langzamerhand niet meer. Het is pure klassejustitie, waarbij de topclubs steevast bevoordeeld worden.
Ondertussen ben ik zeer benieuwd naar de komende ontwikkelingen bij Vitesse. Nu de korte winterstop aanstaande is, komt ook het moment dichterbij waarop de clubleiding van Vitesse moet beslissen over Aad de Mos. Uit de geluiden die ik hoor, maak ik op dat Vitesse langer door wil met de kleurrijke trainer. Beide partijen zouden al nagenoeg rond zijn over een nieuw, tweejarig contract.
In het kerstmagazine van Vitesse zegt algemeen directeur Paul van der Kraan echter iets opvallends. Hij geeft aan dat de club kiest voor een geleide opbouw en dat er geen ‘rare bokkensprongen’ mogelijk zijn. Van De Mos is bekend dat hij graag wil doorselecteren. Maar zal dat mogelijk zijn met een nagenoeg lege portemonnee? Dat lijkt me niet. De enige oplossing is dan dat er naast Youssouf Hersi nog meer spelers zullen moeten vertrekken.
Echt he, kunnen al die mensen die er niks van snappen niet gewoon hun mond houden?quote:
Jij zegt hetquote:Op woensdag 13 december 2006 08:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Echt he, kunnen al die mensen die er niks van snappen niet gewoon hun mond houden?
Goed gezien van jequote:
Pienaar met Diarra was pas lekkerquote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het klopt allemaal wel maar bij Ajax is dit niet de eerste keer en ook niet voor Huntelaar ( tegen Roda JC deed ie ongeveer hetzelde , werd ook niet bestraft , en zo zijn er wel meer van die gevallen )
Henk ten cate mag blij zijn met de KNVB maar hij loopt juist de calimero uit te hangen ( met Sneijder zijn ze voor het eerst gepakt , met Perez daar kon de KNVB niet onderuit ) anders worden ze wel teruggeroepen.
Over 2 weken wil ik jullie wel horen als er weer een paar veel te grove overtredingen worden gemaakt en dat die na der hand ook onbestraft blijven .
Ik kan me Pienaar met Jansen ook nog wel voor de geest halen .
Wamberto in het kruis van Sikora zou ik nu ook wel eens terug willen zienquote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Pienaar met Diarra was pas lekker.
Door Pienaar heeft Jansen een aangeboren hartafwijking?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik kan me Pienaar met Jansen ook nog wel voor de geest halen .
Dat wil ik niet zeggen dat dat daardoor komt , ik ben dan wel geen medische expert maar ook ik weet wel dat dat niet kan , maar door dat incident zijn ze er wel achtergekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:43 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Door Pienaar heeft Jansen een aangeboren hartafwijking?![]()
Nee welk incident bedoel je.
Dan mag Jansen Pienaar bedanken, dat ze erachter zijn gekomen, en dat Jansen niet in de docu gister voorkwam.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen dat dat daardoor komt , ik ben dan wel geen medische expert maar ook ik weet wel dat dat niet kan , maar door dat incident zijn ze er wel achtergekomen![]()
Zal ik eens iets gaan proberen danquote:Op woensdag 13 december 2006 22:01 schreef Elvislives het volgende:
Eigenlijk moeten we de bal weg photosoepen, dan lijkt het gewoon een persoonlijke aanval op een overloper. En dan is alles weer in balans.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef Elvislives het volgende:
Wow, de bal is gewoon WEG! Je bent briljant
Nee stuk beter zoIemand het filmpje tegen RKC nog geript? Die moet echt in de OP.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, als ik een DVD-recorder had gehad dan had het wel opgenomen en geplaatst , maar helaas heb ik die nog nie
![]()
Heeft niemand die beelden![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef Elvislives het volgende:
Balen. Nou dan moeten we het doen met "weet je nog, die dag dat Theo liet zien hoe je opkomt voor je maten?" "Oh opa, vertel nog een keertje!!"
In wel topic tong ?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:16 schreef tong80 het volgende:
Dikke Theo heeft een nominatie in het bijnamentopic
Okquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:44 schreef tong80 het volgende:
[Tournament] Beste bijnaam: Ronde 1, deel 1/4
Hij komt in een andere ronde aan bod.
quote:Vraag antwoord: Theo Janssen
Mooiste truc die je ooit hebt gezien?
“Er zijn zoveel mooie trucjes... Maar van buiten naar binnen en dan gelijk schieten; dat vind ik wel een mooie. Ronaldinho doet ’m vaak. Ja, zelf kan ik ’m ook.”
Lastigste tegenstander?
“Ik vond Mark van Bommel altijd wel lastig om tegen te spelen. Hij kiest altijd de juiste momenten om diep te gaan en is altijd onderweg.”
Wat was je mooiste doelpunt?
“Dat was in 2001/’02 tegen Ajax. Ik scoorde de 2-2 uit een vrije trap, die over de muur in de bovenhoek ging. Uiteindelijk wonnen we met 3-2, wat het helemaal mooi maakte.”
Wie is je beste voetbalvriend?
“Dat zijn er twee: Ruud Knol en Raymond van Driel, keeper van Vitesse.”
Wat kan je helemaal niet?
“Zoveel dingen... En in het voetbal kan ik met mijn rechterbeen niet zoveel. Maar ik oefen er elke dag op.”
Mooiste voetbalmoment ooit?
“Dat zijn mijn debuut in Oranje en de Europese wedstrijd die we met Vitesse uit bij Inter Milaan speelden. Als team speeldenwe heel goed en we hielden ze op 0-0. Zelf speelde ik tegen Seedorf, wat ook speciaal was.”
Hoe was je debuut in Oranje?
“Het ging heel lekker in die wedstrijd tegen Ierland. Vanaf de bank was het een leuke wedstrijd om te zien. Toen ik moest warmlopen dacht ik: dit is een ideaal moment om in te vallen. De Ieren raakten vermoeid en gaven het een beetje op, waardoor er meer ruimte kwam op het middenveld.”
Dieptepunt?
“Mijn beenbreuk, waardoor ik er een jaar uit ben geweest. Heel frustrerend, als je een jaar lang niet kan voetballen, terwijl je anders iedere dag op het veld staat.”
Hoogtepunt?
“Dat ik op 20 juli vader ben geworden van een dochtertje, Iris.”
Leukste tv-programma? “Prison Break.”
Lievelingsfilm?
“Snatch met Brad Pitt.”
Wat is het leukste aan vader zijn?
“Normaal is ’s morgens wakker worden nooit zo leuk, maar nu wel; als ik die oogjes zie, hoe ze lacht...”
Je voetbaldroom?
“Ik hoop dat we met Vitesse Europees voetbal halen.”
Favoriete auto?
“Een lelijk eendje.”
Leukste muziek?
“Coldplay. Lekker relaxt.”
Bewondering voor?
“Mijn vriendin. Dat had ik al, maar nu helemaal als ik haar zie met die kleine en hoe ze die op de wereld heeft gezet.”
Favoriete gerecht?
“Macaroni, door mijn vriendin klaargemaakt.”
Wat was je geworden als je geen voetballer was?
“Lasser. Dat heb ik vroeger op school veel gedaan. Het is best moeilijk, maar ik vond het heel interessant.”
Beste voetballer?
“Dat is nu toch Ronaldinho. Ik vind het trouwens jammer dat Dennis Bergkamp gestopt is, want ik keek graag naar hem. De dvd met al zijn goals in Engeland heb ik al vaak gezien. Hij is een heel speciale voetballer.”
Lekkerste drankje?
“Ice tea green, vooral als het lekker weer is.”
Heb je vroeger veel op straat gevoetbald?
“We speelden altijd met een mannetje of zes uit onze buurt tegen andere buurten. De ene keer bij ons, dan weer bij hen. We gingen alle buurten af. En het ging er vrij hard aan toe, soms werden er zelfs slidings gemaakt op de stenen. Je kwam dan ook wel eens met een kapotte broek thuis. Nee, nu voetbal ik amper meer op straat. Maar als die kleine wat groter is misschien weer. Meisjesvoetbal is hot, dus waarom niet?”
Waar zou je ooit nog wel eens willen voetballen?
“Niet speciaal bij één club, maar ik zou graag ooit in Engeland spelen. De stadions zitten altijd vol, er is een enorme beleving, het voetbal is vrij hard en er gebeurt altijd wat op het veld.”
Heb je nog een tip voor alle jeugdspelers in Nederland?
“Het belangrijkste is dat je er veel plezier en hebt. En dat je veel oefent. Op je linkerbeen, je rechterbeen, koppen, passeerbewegingen. Zelf heb ik nooit zoveel op mijn rechterbeen geoefend en daar heb ik nu wel spijt van. Ik deed alles met links, zelfs als er een bal op mijn rechterbeen kwam; dan schoot ik ’m met buitenkant links. Probeer dus allebei je benen te ontwikkelen.”
Bron: KNVB Kidscorner 15-12-2006
quote:Op maandag 18 december 2006 19:03 schreef Yozzz het volgende:
Wat was je geworden als je geen voetballer was?
"Lasser"
Idd, is het ook... Hij geeft zo'n mooie invulling normaal aan dit soort interviews..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:02 schreef Erasmusch het volgende:
Dat moet wel zn saaiste interview ooit zijn![]()
In je dromen dikke pad.quote:“Er zijn zoveel mooie trucjes... Maar van buiten naar binnen en dan gelijk schieten; dat vind ik wel een mooie. Ronaldinho doet ’m vaak. Ja, zelf kan ik ’m ook.”
Deze begaafde linkspoot blijft dus nog even in de Eredivisiequote:Janssen verlengt contract bij Vitesse
21 december 2006
Theo Janssen heeft zijn contract bij Vitessse opengebroken en met een jaar verlengd. De middenvelder ligt nu tot de zomer van 2009 bij de Arnhemmers vast. "De club is op weg naar boven", stelt de tweevoudig international.
Janssen komt al vanaf het seizoen 1998/1999 op het hoogste niveau uit voor Vitesse. Alleen in 2004 maakte hij een kort uitstapje naar RC Genk. "Vitesse is toch mijn club en hoewel ik de laatste tijd een aantal keer heb uitgesproken dat ik best eens een stap omhoog wil doen, heb ik momenteel een goed gevoel. Vitesse hoort mijns inziens toch vast in de subtop en mijn verwachting is dat ik daar samen met Vitesse op korte termijn naar toe kan groeien. Waar mijn plafond dan ligt, bij Vitesse of elders, dat zie ik wel als het zover is."
Algemeen directeur Paul van der Kraan is verheugd over de contractverlenging van Janssen. "Theo heeft zich fantastisch opgesteld. De laatste weken kregen we wat teleurstellingen te verwerken met spelers die we in de toekomst niet voor de club kunnen behouden. Theo heeft zich daarentegen heel goed gerealiseerd waar de mogelijkheden en onmogelijkheden van Vitesse liggen. Dat dit gelukt is, is in aanloop naar de tweede helft van het seizoen een fantastische opsteker."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |