Ze vind zichzelf echt fantastisch..quote:Op maandag 11 december 2006 12:58 schreef demins het volgende:
Wat staat Natasia weer te lonken naar de camera's!
nou, het is toch knap dat ze al zoveel is afgevallen...duidelijk een verschil met het begin,quote:Op maandag 11 december 2006 13:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze vind zichzelf echt fantastisch..ze zou zichzelf eens moeten zien (en horen)
Fok! is traag, maar ik wilde zelfde typen. Ze zit gewoon in de spiegels te oefenen om zo verleidend mogelijk te kijken. Enige is alleen dat het mijn maag deed omdraaien, dus maar andere stream gekozen... Opdracht mislukt Natasiaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 december 2006 12:58 schreef demins het volgende:
Wat staat Natasia weer te lonken naar de camera's!
De 32-jarige Zwarte Diva kent werkelijk geen enkele schaamte!quote:Op maandag 11 december 2006 13:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Fok! is traag, maar ik wilde zelfde typen. Ze zit gewoon in de spiegels te oefenen om zo verleidend mogelijk te kijken. Enige is alleen dat het mijn maag deed omdraaien, dus maar andere stream gekozen... Opdracht mislukt Natasiaaaaaaaaaaa
het is goed ja.. maar je kunt het ook overdrijvenquote:Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef 2live het volgende:
[..]
nou, het is toch knap dat ze al zoveel is afgevallen...duidelijk een verschil met het begin,
dus ik kan me wel voorstellen dat je wat vaker naar jezelf kijkt.
Waarom noemt iedereen haar een diva?quote:Op maandag 11 december 2006 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
De 32-jarige Zwarte Diva kent werkelijk geen enkele schaamte!![]()
Bijna goed, het is nog maar ¤7000. De "gezeten" tijd wordt eraf gehaald.quote:Op maandag 11 december 2006 13:31 schreef Wireless het volgende:
Die vriend van Eveline dumpt haar binnen een week als ze er weer uit is.
Hij maakt het "opeens" weer goed met Eveline toen hij erachter kwam dat ze miljonair kon worden en een villa kon winnen.
Nu komt ze bloedpoepend en met een schuld van 10,000 naar buiten...
eh... wat ik er van begreep is dat Anita bevestigde dat Nena een spelletje met hem speelt.quote:Op maandag 11 december 2006 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat werd Brian een lesje gelezen en die sukkel luisterde niet eens wat hem werd verteld.
Zijn alter-ego wint het toch wel, denkt hij. ........... NOT!!!!!!!!!!!!! ...........
Dat heb je goed begrepenquote:Op maandag 11 december 2006 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... wat ik er van begreep is dat Anita bevestigde dat Nena een spelletje met hem speelt.
Heb ik dat verkeerd begrepen?
Ow, de naam is al bekend dus. Ik vond haar schitterend. Heel subtiel dingen vertellen. Want ze zei eigenlijk niets. Ze reageerde alleen maar op commentaren van Brian. Ze bracht zelf geen nieuwe isues aan.quote:Op maandag 11 december 2006 14:11 schreef avonne het volgende:
Jammer dat Nel kaal is.
Ik had hem wel eens onder handen genomen willen zien worden door Anita
ze is geweldigquote:Op maandag 11 december 2006 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow, de naam is al bekend dus. Ik vond haar schitterend. Heel subtiel dingen vertellen. Want ze zei eigenlijk niets. Ze reageerde alleen maar op commentaren van Brian. Ze bracht zelf geen nieuwe isues aan.![]()
Ja, dan mag die NL ook wel ff onder handen nemen, want zijn haar is veeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang.![]()
Ik begreep eruit, dat hij 100% overtuigd is, dat zijn spelletje de beste is. Waarop Anita zei, dat hij niet te zeker van zijn zaak moet zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... wat ik er van begreep is dat Anita bevestigde dat Nena een spelletje met hem speelt.
Heb ik dat verkeerd begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |