Hopelijk maakt iemand daar nog een opmerking overquote:Op maandag 11 december 2006 18:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ze kan opeens ook weer eten.. en ze praat in 1 uur meer dan ze de afgelopen week heeft gedaan
Ja met haar vingers, van bestek heeft ze nog nooit gehoord, lijkt wel......quote:Op maandag 11 december 2006 18:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ze kan opeens ook weer eten.. en ze praat in 1 uur meer dan ze de afgelopen week heeft gedaan
Ja hoop het ook.. maar zal niet denk ik..quote:Op maandag 11 december 2006 18:53 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hopelijk maakt iemand daar nog een opmerking over![]()
als het goed is wel ja.. als iemand er zelf uitgaat komt er een nieuwe voorquote:Op maandag 11 december 2006 19:00 schreef Darklight het volgende:
komt er nu een nieuwe bewoner in, nu die zeikstem weg gaat?
En Nathanaël was de vervanging voor Angelique (weg door de popipoll), of Stephan (weg door ontslagronde)? Beide zijn niet vrijwillig exit gegaan, slechts 1 ervan is vervangen door een nieuwe bewoner.quote:Op maandag 11 december 2006 19:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
als het goed is wel ja.. als iemand er zelf uitgaat komt er een nieuwe voor
Alleen als iemand is weggestemd niet..
vervaning van Nicolaas, en voor Angelique kan er ook altijd nog 1 komen maar voor Stephan niet. Die is unaniem weggestemd.quote:Op maandag 11 december 2006 19:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
En Nathanaël was de vervanging voor Angelique (weg door de popipoll), of Stephan (weg door ontslagronde)? Beide zijn niet vrijwillig exit gegaan, slechts 1 ervan is vervangen door een nieuwe bewoner.
Nathanaël was de vervanging van Nicolaas. Overduidelijk. Hoewel ik Nico veeeeeeel sympathieker vond.quote:Op maandag 11 december 2006 19:09 schreef Tissik het volgende:
En Nathanaël was de vervanging voor Angelique (weg door de popipoll), of Stephan (weg door ontslagronde)? Beide zijn niet vrijwillig exit gegaan, slechts 1 ervan is vervangen door een nieuwe bewoner.
Oja! Zo was het!quote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
vervaning van Nicolaas, en voor Angelique kan er ook altijd nog 1 komen maar voor Stephan niet. Die is unaniem weggestemd.
Me too!quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Nathanaël was de vervanging van Nicolaas. Overduidelijk. Hoewel ik Nico veeeeeeel sympathieker vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |