En wanneer was dat dan (leeftijd)?quote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef Me. het volgende:
God, tot ik redelijk zelf kon nadenken en ik me toch realiseerde dat het gewoon onzin is...
Toen ik 11 was, ben nu 19. Ik probeer niemand te overtuigen en respecteer een ieder in zijn keus van welk geloof dan ook, zolang ze het mij maar niet op proberen te dringenquote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En wanneer was dat dan (leeftijd)?
Heb je nog anderen geprobeerd te overtuigen?
Damn ausfahrt is n grote stadquote:Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef PrinceLu het volgende:
Even voor de duidelijkheid, er staan geen uitvaartbedrijven bij iedere afslag op de autobahn.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef PrinceLu het volgende:
Even voor de duidelijkheid, er staan geen uitvaartbedrijven bij iedere afslag op de autobahn.
Ook gehadquote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef Me. het volgende:
God, tot ik redelijk zelf kon nadenken en ik me toch realiseerde dat het gewoon onzin is...
Die geloofde ik tot op 1 min geleden nogquote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef SpecialK het volgende:
Ik geloofde vroeger mijn oma heilig dat als je iets at en je ging meteen zwemmen dat je direct van maagkrampen als een baksteen onredbaar naar de bodem van het zwembad zou zakken.
Ook was ik er een paar jaar lang van overtuigt dat er elk jaar minimaal 7 spinnen bij je mond naar binnen kropen als je sliep maar dat bleek dus een hoax te zijn.
Heb jij ook een tijdje gelooft in dingen die mensen je hebben vertelt, die standpunten misschien zelfs verdedigd en doorverteld waar je nu achter bent gekomen dat het absolute quatch is?
Vermeld hier graag wat dat was, de persoon die het je vertelde, hoe lang je er in hebt gelooft en hoeveel mensen jij het daarna hebt wijsgemaakt.
Als je het topic ook echt had gelezen (quote:Op maandag 11 december 2006 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het zijn 'baKerpraatjes', met 1 k dus (en zonder tussen-s)...
ja dat kloptquote:Op maandag 11 december 2006 10:26 schreef godigita het volgende:
er was toch al ergens zo'n topic?
Dat zal het topic geweest zijn over dingen die je nooit geweten heb. Dit lijkt er wel op indd.quote:Op maandag 11 december 2006 10:27 schreef Reemster het volgende:
[..]
ja dat klopt
daarin staat 283x dat vlugge japie bassie was of bassie vluge japie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |