abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2006 @ 22:40:31 #1
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44314628
Ik geloofde vroeger mijn oma heilig dat als je iets at en je ging meteen zwemmen dat je direct van maagkrampen als een baksteen onredbaar naar de bodem van het zwembad zou zakken.

Ook was ik er een paar jaar lang van overtuigt dat er elk jaar minimaal 7 spinnen bij je mond naar binnen kropen als je sliep maar dat bleek dus een hoax te zijn.

Heb jij ook een tijdje gelooft in dingen die mensen je hebben vertelt, die standpunten misschien zelfs verdedigd en doorverteld waar je nu achter bent gekomen dat het absolute quatch is?

Vermeld hier graag wat dat was, de persoon die het je vertelde, hoe lang je er in hebt gelooft en hoeveel mensen jij het daarna hebt wijsgemaakt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_44314681
Sinterklaas.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 10 december 2006 @ 22:42:20 #3
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44314691
Even voor de duidelijkheid, er staan geen uitvaartbedrijven bij iedere afslag op de autobahn.
Nee jij bent lekker. =X
  zondag 10 december 2006 @ 22:57:50 #4
160693 Me.
"Normale" user
pi_44315203
God, tot ik redelijk zelf kon nadenken en ik me toch realiseerde dat het gewoon onzin is...
Not guilty by reason of insanity
  zondag 10 december 2006 @ 22:59:01 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44315246
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef Me. het volgende:
God, tot ik redelijk zelf kon nadenken en ik me toch realiseerde dat het gewoon onzin is...
En wanneer was dat dan (leeftijd)?
Heb je nog anderen geprobeerd te overtuigen?
pi_44315278
SInterklaas ofcourse
Xbox Live: koenpijl
  zondag 10 december 2006 @ 23:05:29 #7
160693 Me.
"Normale" user
pi_44315455
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En wanneer was dat dan (leeftijd)?
Heb je nog anderen geprobeerd te overtuigen?
Toen ik 11 was, ben nu 19. Ik probeer niemand te overtuigen en respecteer een ieder in zijn keus van welk geloof dan ook, zolang ze het mij maar niet op proberen te dringen
Not guilty by reason of insanity
pi_44315501
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef PrinceLu het volgende:
Even voor de duidelijkheid, er staan geen uitvaartbedrijven bij iedere afslag op de autobahn.
Damn ausfahrt is n grote stad
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 10 december 2006 @ 23:46:59 #9
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_44316578
Ik geloofde tot mijn 18e dat onze huishoudster Indisch was, tot dat mijn moeder zei dat ze elke dag onder de zonnebank ging...

Daarbij : het is bakerpraatje...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_44316637
Dat je ogen zo blijven staan als je scheel kijkt en de klok slaat

Dat was wel kleutertijd hoor trouwens
know'm sayin?
word? word.
pi_44316728
Heb als klein meisje een keer iets gezien op tv van een man wiens gezicht helemaal scheef stond. Hij zei dat dat kwam omdat hij altijd aan zijn oksel ruikte, en ik geloofde dat.

Heb jarenlang ook gedacht dat iemand blauwe urine kon plassen omdat ik in groep 3 een keer naar de wc ging en een blauwe plas zag. Was natuurlijk gewoon wc-eend of iets. Maar niemand had me wijs gemaakt dat het plas was, ik trok die conclusie zelf en vertelde die nog jaren aan kinderen door.

Ooit zei Ruud de Wild (toen nog bij TMF) dat die zanger van The Verve zijn broer was. Zij hadden toen die hit Bittersweet Symphony. Ook dat vertelde ik door.

Mij kon je van alles wijsmaken vroeger, en soms nog.
pi_44316798
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef PrinceLu het volgende:
!
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef Me. het volgende:
Ook gehad .
pi_44316882
mijn opa zei altijd dat je haver in de knie had zitten.
hoezo dan? Nou als ik dan in je knie knijp begin je te hinniken van het lachen.

als we iets kwijt waren vroeger en ik vroeg aan ons mam waar dat lag ze ze altijd : op zolder achter de put.
heeft lang geduurd voor dat ik doorhad dat wel op zolder helemaal geen put hadden.

En mijn oom vroeg altijd : hoe kan koe een haas vangen?
Antwoord : door zout op zijn staart te leggen.
ook heb ik daar jaren over gedaan om te begijpen hoe en waarom
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 11 december 2006 @ 01:39:10 #14
84390 schizofrenia
A meaning making machine
pi_44318706
Van mijn oma:
In je neus peuteren op het moment dat de klok een heel uur slaat, dan blijft je vinger in je neus steken

Met als bewijs kijk maar naar Piet. (een bij klussende huisvriend van haar) die 2 vingertopjes miste.
Pas nadat ik 12 (!) was leerde ik dat hij beter kon zuipen dan zagen en dat een keer verward had
In the beginning was the Void,
Teeming with infinite possibilities
of which you
are one....
  maandag 11 december 2006 @ 09:20:50 #15
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_44320453
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef SpecialK het volgende:
Ik geloofde vroeger mijn oma heilig dat als je iets at en je ging meteen zwemmen dat je direct van maagkrampen als een baksteen onredbaar naar de bodem van het zwembad zou zakken.

Ook was ik er een paar jaar lang van overtuigt dat er elk jaar minimaal 7 spinnen bij je mond naar binnen kropen als je sliep maar dat bleek dus een hoax te zijn.

Heb jij ook een tijdje gelooft in dingen die mensen je hebben vertelt, die standpunten misschien zelfs verdedigd en doorverteld waar je nu achter bent gekomen dat het absolute quatch is?

Vermeld hier graag wat dat was, de persoon die het je vertelde, hoe lang je er in hebt gelooft en hoeveel mensen jij het daarna hebt wijsgemaakt.
Die geloofde ik tot op 1 min geleden nog
Sinterhenk!
  maandag 11 december 2006 @ 09:26:54 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44320535
Sinterklaas is natuurlijk het beste voorbeeld
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 11 december 2006 @ 09:28:54 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44320570
Het zijn 'baKerpraatjes', met 1 k dus (en zonder tussen-s)...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 11 december 2006 @ 09:35:09 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44320699
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het zijn 'baKerpraatjes', met 1 k dus (en zonder tussen-s)...
Als je het topic ook echt had gelezen ( ) dan had je gezien dat daar al woorden over waren.
pi_44320779
Dat papa en mama mij gekregen hadden door te knuffelen. Ik wilde daarom ook niet knuffelen met andere kinderen want dan zou ik een baby krijgen. Toen een ander kindje mij zei dat je geen baby kreeg van knuffelen maar van vieze dingen doen, snapte ik het eindelijk, want ik zag mijn gescheiden ouders al niet aan voor knuffelaars. Vanaf toen was ik niet meer bang voor knuffelen, maar voor vieze dingen doen. Dus waarschuwde ik de andere kinderen daarvoor, geen vieze dingen doen want dan krijg je een baby en dat heeft een vriendinnetje van mij dus weer uitgeprobeerd door pindakaas op het behang te smeren

Denk dat ik 6 was toen ik door kreeg dat je niet zomaar een baby krijgt.
  maandag 11 december 2006 @ 10:26:08 #20
81894 godigita
Trollercoaster
pi_44321722
er was toch al ergens zo'n topic?
  maandag 11 december 2006 @ 10:27:33 #21
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_44321751
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:26 schreef godigita het volgende:
er was toch al ergens zo'n topic?
ja dat klopt
daarin staat 283x dat vlugge japie bassie was of bassie vluge japie
Sinterhenk!
pi_44322116
Mijn vader had een 'geheim knopje' verstopt onder zijn stuur, als hij daar op drukte sprong het stoplicht op groen. Natuurlijk wist mijn vader wanneer de stoplichten op groen sprongen. Ik heb het altijd geloofd.

Ik geloof ook dat als je zuur kijkt en de klok slaat twaalf uur, dat je gezicht altijd zuur zal blijven staan. Als ik s'avonds de kerkklok twaalf uur hoor slaan ga ik dan ook krampachtig lachen. Ja, dat geloof ik nog steeds.

Vroeger kon mijn moeder alles zien, dat zei ze. Dat was ook waar, ze wist altijd wat ik had gedaan. Maar na een tijdje kon ik dus beter liegen, en zag ze mij niet meer. Toen geloofde ik dat mijn moeder me altijd kon zien, via een kijkgaatje in de muur. Maar nu heb ik geleerd dat het iemand anders is die me bekijkt en smerige geintjes met mij uithaalt. Ik vermoed God.
Ik geloof ook dat het geluid dat regen maakt (ssssh) God is die zegt dat we stil moeten zijn.

Ik geloof nog steeds ik bakkerspraatjes en leugens. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat als we alle walvissen uit de zee halen het waterspiegel daalt zodat global warming slechts een lachertje is.
pi_44324165
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:27 schreef Reemster het volgende:

[..]

ja dat klopt
daarin staat 283x dat vlugge japie bassie was of bassie vluge japie
Dat zal het topic geweest zijn over dingen die je nooit geweten heb. Dit lijkt er wel op indd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')