quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:29 schreef amaranta het volgende:
vallen er dan 4 af?
Een 'ster' worden is meer dan kunnen zingen, personality is ook een onderdeel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
dit is best lullig van HJ, beetje de kandidaten voor 't blok zetten enzo...
laat ze gewoon zingen en maak van daaruit je keus
Vooral omat het lijkt alsof iedereen maar haar kiest, zodat ze dan niet opvallen in hun keuze.quote:
helemaal mee eens, maar elkáár beoordelen hoort daar m.i. niet bijquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:30 schreef BVO het volgende:
Een 'ster' worden is meer dan kunnen zingen, personality is ook een onderdeel.
jah idd... wat een zak zeg....quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:30 schreef Mvnl het volgende:
Kan Christian nu aub naar huis... wat een kneus![]()
Maar door dat soort dingen leer je wel mensen beter kennen en doorzien. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar elkáár beoordelen hoort daar m.i. niet bij
ja hoor.... kruip jij nog even wat dieper in de reet van HJ...quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef BVO het volgende:
Maar door dat soort dingen leer je wel mensen beter kennen en doorzien. Denk ik dan.
Ik kan het me ook níet voorstellenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
Erick weet zeker dat ie doorgaat....
ik weet zeker van niet
BZNquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Hup Naamloos.
Hij vergeleek zich wel met hen, maar hij bedoelde dus te zeggen dat ie zich niet als een gelijke zagquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:31 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij vergelijk hij zich wél met Robbie en Kane.
Straks even terugkijken wat ie nu precies zei.
Weet iemand 't nog mss?
Maar dat is het dus niet, dus wat zit die Jeroen nou te lullen over dingen als "in de groep liggen". Ze zitten toevallig een paar daagjes met elkaar opgescheept, ga in BB of Exp.Rob zitten als je zo graag over groepsprocessen wilt ouwehoerenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:30 schreef Mvnl het volgende:
Pfff, als dit een langlopende reallifesoap was lag Genelva vanaf nu wel heel erg lullig in de groep..
ZZN!quote:
Echt jakkie idd.quote:
ik wilde het net gaan typen... er was er 1 die je heel duidelijk boven de groep uit hoorde komenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef BVO het volgende:
Naamloos klonk niet super.
Dat doet 'ie de hele tijd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef Marble het volgende:
Ja Eric, ga JIJ ff kritiek op anderen geven.
*bookmarktquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Als Naamloos en Hearts niet verder gaan vreet ik mijn lul op
denssing witss sze stassquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Eric en Sasja zouden bij Trailertrash the Rivals wél hoge ogen gooien
Ik zet dan toch in op nameless.. verwacht geen nederlandstalig repetoire van ze en een nederlandse groepnaam voelt dan enigszins misplaatst...quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
Naamloos blijft gewoon "Naamloos", let maar op.. zo leert iedereen ze tenslotte kennen, marketingtechnisch gezien is 't dom om dat aan te gaan passen
moet je in het andere topic zetten.......quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik zet dan toch in op nameless.. verwacht geen nederlandstalig repetoire van ze en een nederlandse groepnaam voelt dan enigszins misplaatst...
Dat wou je stiekem toch alquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Als Naamloos en Hearts niet verder gaan vreet ik mijn lul op
Ja, komt na de uitzending wel.. ik reageerde gewoon even op n berichtje in dit topic..quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
moet je in het andere topic zetten.......
niet mijn eigen lul hoor... wel die van iemand andersquote:
ja dat zou wel een aardig alternatief zijn... maar om ze nou sixpack (ik noem maar even een voor de hand liggend alternatief) ofzo te gaan noemen, dat zou volgens mij gewoon niet werken..quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Mvnl het volgende:
Ik zet dan toch in op nameless.. verwacht geen nederlandstalig repetoire van ze en een nederlandse groepnaam voelt dan enigszins misplaatst...
Waarom telt de 'meneer' niet mee?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jujaro moet door, anders alleen maar vrouwen in de finales (en nee, meneer uit Hearts telt niet mee).
really?!?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef Marble het volgende:
Chantal Janzen!! Mijn idool! *hyperventileer*
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef amaranta het volgende:
erik forrester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |