www.pantarij.nl, Rotterdamquote:
Ik zal sowieso achter het UWV aan blijven gaan. Ik maak meer kans op het krijgen van een baan, en ook het houden ervan, met behulp van het UWV dan zonderquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
ik zou eerst het UWV eens achter de kont aanzitten (Ik zat in hetzelfde schuitje als jij, ook Wajong)
Via een reďntegratiebureau, dat voor het UWV werkt, ben ik aan het werk in de taxibranche, daarvoor heb ik bij een koeriersdienst gewerkt, maar dat beviel mij ook niet.
In de taxibranche is het af en toe net zo als in de transportbranche. Ze zitten soms te springen om personeel. Als je het een beetje slim speelt kost het halen van de taxipas je geen ene cent.
Succes!!
Heb je ook een salarisindicatie? Of is het netzoals bij brussaard het minimumhongerloon?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:00 schreef Xtreem het volgende:
Ja, ik heb 2,5 jaar voor ABAZ gewerkt... Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen [afbeelding]
Hoeveel ritjes krijg je gemiddeld per week?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:00 schreef Xtreem het volgende:
Ja, ik heb 2,5 jaar voor ABAZ gewerkt... Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen
Salaris per uur is matig, maar omdat je achtelijk veel vrije tijd hebt (Geloof me dat ik heel wat tentamens geleerd heb tijdens het werken...) is het wel te doen. En ja, veel studenten willen dit werk doen, dus kunnen ze het zich veroorloven om lager te betalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb je ook een salarisindicatie? Of is het netzoals bij brussaard het minimumhongerloon?
Maar je moet wel een hele dag "beschikbaar" zijn? Aangezien mijn aantal vrije dagen echt heel schaars zijn is het denk ik niks voor mij dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Salaris per uur is matig, maar omdat je achtelijk veel vrije tijd hebt (Geloof me dat ik heel wat tentamens geleerd heb tijdens het werken...) is het wel te doen. En ja, veel studenten willen dit werk doen, dus kunnen ze het zich veroorloven om lager te betalen.
Hoeveel ritten per week hangt heel erg af van 1) waar je woont, 2) hoeveel je beschikbaar bent en 3) 'de gunningsfactor'.
1) Ik zit in Tilburg, en daar was abaz destijds wat kleiner.. Ik had een of twee vaste klanten, maar daar bleef het vaak bij. In Amsterdam lag het anders, daar was werk zat.
2) Zie ook 1), als je in Amsterdam zegt dat je 1 dag kunt, krijg je 1 rit. Kun je 5 dagen, krijg je 4 of 5 ritten. Zit je in Deventer of weet-ik-veel-welke-kleine-stad dan moet je wat flexibeler zijn..
3) Als je flexibel bent naar de planners, en hen af en toe helpt door een klote spoedklus te doen, dan bellen ze je ook eerder voor de leuke ritjes...
Leuk lijkt me datquote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef KosterT het volgende:
Ben ook student chauffeur. Op de vrachtwagen dan wel. Zijn er daar nog meer van?
Als ik zo eens lees betaald dat in ieder geval beter dan privé chauffeur.
Rij in een Ford Transit met meubelopbouw. Mag nog net in rijbewijs B categoriequote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef KosterT het volgende:
Ben ook student chauffeur. Op de vrachtwagen dan wel. Zijn er daar nog meer van?
Als ik zo eens lees betaald dat in ieder geval beter dan privé chauffeur.
Ja, je moet minimaal een hele dag per week beschikbaar zijn... Maar er zijn ook veel avondritjes of ritjes die alleen een ochtend of middag kosten... Maar de eis van beschikbaarheid is vrij hard (uiteraard snapt men ook wel dat je af en toe tentamens hebt, maar het draait wel een stuk om goodwill.. )quote:Op zondag 27 januari 2008 16:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Maar je moet wel een hele dag "beschikbaar" zijn? Aangezien mijn aantal vrije dagen echt heel schaars zijn is het denk ik niks voor mij dan?
A8 zou ik inderdaad niet nemen voor personenvervoer, alhoewel een W12 Lang redelijk comfi is achterin. Aangezien je nu de oude S-Klasse heb ben je denk ik redelijk verpest door dat Airmatic systeemquote:Op maandag 28 januari 2008 10:48 schreef ralphk het volgende:
Ik wil voor mijn chauffeursbedrijf binnenkort de Mercedes S klasse (vorig type) gaan vervangen en twijfel tussen de A8 en een Phaeton.
-A8 is leuk om zelf te rijden, schitterend ontwerp en redelijk onopvallend voor de niet autokenners, maar wellicht iets te "sportief" voor de passagiers achterin.
-de phaeton is een stuk comfortabeler, klassieker van binnen en zeker net zo mooi, alleen z'n imago zit 'm tegen. De aanschafprijs scheelt ook wel minimaal 5000,- t.o.v. de A8 bij dezelfde specificaties. Wat de restwaarde gaat doen is nog een raadsel.
Wat zouden jullie kiezen vanuit het oogpunt van de klant?
Ben anderhalf jaar chauffeur geweest (VOS Logistics) en toen weer terug naar school gegaan. Momenteel werk ik alleen in de weekenden en de vakanties omdat ik gewoon een full time HBO opleiding doe. Voor die paar weken vakantie en de weekenden hoef je er niet op te rekenen dat er een baas is die je rijopleiding wil betalen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Leuk lijkt me datMaarja rijbewijs moet je zelf hebben of wordt betaald door de (toekomstig) baas? En wat zijn de werktijden/dagen?
d
Wat voor werk doet VOS Logistics zoal en dan bedoel ik voornamelijk internationaal? Ik hoorde dat ze ook lekker lange ritten hebben in de groupage, maar hoe zit het met hun wachttijden?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef KosterT het volgende:
Ben anderhalf jaar chauffeur geweest (VOS Logistics) en toen weer terug naar school gegaan. Momenteel werk ik alleen in de weekenden en de vakanties omdat ik gewoon een full time HBO opleiding doe. Voor die paar weken vakantie en de weekenden hoef je er niet op te rekenen dat er een baas is die je rijopleiding wil betalen.
Ik moet het hebben van de vakanties (zoals nu). Weekenden zijn vaak maar 8 uurtjes werk of zo. Vakanties zijn lange dagen, veel weg en snel verdient.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |