nog geen zin gehad om eronder te hangen en had geen olie en filter bij de handquote:Op zondag 10 december 2006 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
je haalt kleppendeksel eraf en dan ververs je niet even de olie?
knap
Heb er weinig verstand van, maar een motor zonder olie laten draaien???quote:Op zondag 10 december 2006 19:43 schreef DonJames het volgende:
Engine-flush idd. Oude olie eriut, zo'n potje erin gooien en dan iets van een kwartier de motor laten draaien. Vervolgens weer nieuwe olie erin. Eng spul, is zo dun als water. Maar als je last hebt van vervuilde hydraulische klepstoters kan het helpen.
Nee, met engine flush.quote:Op zondag 10 december 2006 19:46 schreef Frumzel het volgende:
Heb er weinig verstand van, maar een motor zonder olie laten draaien???
Bij de oude olie that is.quote:Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef worldpimber het volgende:
Nee, met engine flush.
Volgens jou zit de olie in het kleppendeksel of zo?quote:Op zondag 10 december 2006 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
je haalt kleppendeksel eraf en dan ververs je niet even de olie?
knap
nou volgens mij als je dat eraf gaat halen je wel zo ver bent in het werken met je wagen dat je dan ook de olie gaat verversen!quote:Op zondag 10 december 2006 21:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens jou zit de olie in het kleppendeksel of zo?
Waar haal jij die (on)wijsheid vandaan?quote:Op zondag 10 december 2006 21:15 schreef DonJames het volgende:
Zeker niet, alleen op zo'n potje. Ik zei toch dat het eng was?
Staat op de gebruiksaanwijzing op het flesje. Het was niet zo'n klein flesje wat Beun bij de Halfords haalt, maar professioneel spul.quote:Op maandag 11 december 2006 00:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar haal jij die (on)wijsheid vandaan?![]()
Als dat kleppendeksel er toch al af lag: alles waar je daar redelijk bij kunt schoonmaken, kleppendeksel weer terug, oude olie eruit, nieuwe olie erin, en je kunt weer een paarduizend km lekker rondtuffen.quote:Op maandag 11 december 2006 17:19 schreef ooge het volgende:
wat is dan een goed alternatief?
Zwarte sludge in het kleppendeksel kan geen kwaad, daar heeft het ook geen enkele invloed op de prestaties of het verbruik o.i.d. Lekker laten zitten.quote:Op maandag 11 december 2006 17:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als dat kleppendeksel er toch al af lag: alles waar je daar redelijk bij kunt schoonmaken, kleppendeksel weer terug, oude olie eruit, nieuwe olie erin, en je kunt weer een paarduizend km lekker rondtuffen.
Welk merk is dat dan, want ik heb er verschillende bekeken, leken mij professionele merken, maar zijn dus slecht "voor beun"quote:Op maandag 11 december 2006 16:43 schreef DonJames het volgende:
Staat op de gebruiksaanwijzing op het flesje. Het was niet zo'n klein flesje wat Beun bij de Halfords haalt, maar professioneel spul.
Ik ben er overigens zeker geen fan van, maar de klant wilde het per sé.
Weet ik veel, is al jaren geleden en heb het spul slechts éénmaal gebruikt.quote:Op maandag 11 december 2006 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welk merk is dat dan, want ik heb er verschillende bekeken, leken mij professionele merken, maar zijn dus slecht "voor beun", en dat is allemaal toevoegen aan de bestaande motorolie.
Ik heb er zelfs eentje in huis...![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |