quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:02 schreef flamoes het volgende:Alles is mijn schuld, oorzaak was ik, haar reacties waren op fouten van mij uiteraard, maar dit wat ik schreef was dus wat ik niet begreep aan haar. Ze is trouwens altijd erg lief voor me geweest. Iedereen leest maar hoe ie het wil.
Bedenk dat rollen tegenwoordig zijn omgedraaid. Vrouwen kunnen steeds ongevoeliger afstand nemen van een relatie waarin jij je hart en ziel in stopt. Als ze maar het idee hebben dat ze het elders beter kunnen hebben, zullen ze het zeker niet laten om hun spullen te pakken en zonder omkijk te vertrekken. Mooie tijden wat jullie samen beleefd hebben kunnen in 1 klap vergeten zijn.
Wil niet negatief zijn, maar wat jij nu meemaakt heb ik al 2 keer eerder meegemaakt. Heb ook mijn hart in ziel in relaties gezet die heel lang goed gingen totdat... tja, dat kan van alles zijn.
WIl de dames hier op FOK! zeker niet tegen hun schenen schoppen, maar dit is wel iets wat de afgelopen jaren een trend is geworden. Vrouwen kunnen zich eenmaal sneller aanpassen dan mannen.
Als zeg ik niet dat mannen zulke lieverdjes zijn.