IC naar amsterdam centraal stopt bij mijn weten @ schiphol?quote:Op maandag 11 december 2006 23:05 schreef LennyKravitz het volgende:
Het slechtste vind ik dat er tussen Rotterdam CS en Schiphold geen rechtstreeks verbinding meer bestaat en dat je dan in Leiden moet overstappen... (klooien met koffers dus)...
Strax niet meer als de HSL gaat rijden...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
IC naar amsterdam centraal stopt bij mijn weten @ schiphol?
Ja, maar je kan dan ook met een shuttletrein vanaf rotterdam direct naar schiphol. Ouder materieel maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:44 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Strax niet meer als de HSL gaat rijden...
Dan gaat de IC alleen naar Haarlem en dan naar Amsterdam... en dus niet via Schiphol, waarvoor je in Leiden moet overstappen..
Probleem zit het nu in de beveiliging, zolang de beveiliging niet goed is wordt de lijn niet opgeleverd. Als de beveiliging correct (zoals beschreven) werkt dan wordt de lijn opgeleverd en heeft AnsaldoBreda nog negen maanden om de binnenlandse treinstellen te leveren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:02 schreef Tennis-boy het volgende:
Nog nieuws? Wanneer gaat deze traject rijden? Ik vind daar niets op Google.
Heb je daar een bron van? Dat lijkt me sterk namelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:44 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Strax niet meer als de HSL gaat rijden...
Dan gaat de IC alleen naar Haarlem en dan naar Amsterdam... en dus niet via Schiphol, waarvoor je in Leiden moet overstappen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |