En die lange is de nieuwe 'dombo' die zich ontzettend door .NL laat bespelen.quote:
Wie weet? We zullen het rustig afwachten!quote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef Day het volgende:
[..]
En die lange is de nieuwe 'dombo' die zich ontzettend door .NL laat bespelen.
Ja, daar kijk ik ook naar uit. En hoop echt op een bitchy vrouwquote:Op zondag 10 december 2006 18:42 schreef Day het volgende:
Wat wel weer leuk wordt is dat de vervanger/ster van Eveline weer meer zal weten van .NL.
Hebben we vaker dan die éne keer (cola light, chips, ijs) uitspattingen van E. gezien?quote:Op zondag 10 december 2006 19:04 schreef Veulen het volgende:
Evelien woog in het begin volgens de talpa site ook maar 53,4 kilo. Bij de laatste weging 54 kilo. ERg zwaar is ze dus nooit geweest...
Een eetprobleem is best waarschijnlijk maar anderszijds. Hoe kun je leven op chips en cola zonder 100 kilo te wegen. Dat kan alleen maar volgens mij als je of enorm veel beweegt, of pillen slikt of het er meteen weer uitkotst.
Ze heeft vanaf dag 1slecht gegeten. Het ging zelfs zo ver dat ze op gegeven moment met de redactie had afgesproken dat als ze een week geen cola light etc. zou drinken en eten, ze daarvoor contactpunten als beloning zou krijgen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef demins het volgende:
[..]
Hebben we vaker dan die éne keer (cola light, chips, ijs) uitspattingen van E. gezien?
Of een opnamestoornis door maag of darmproblemen hebt, waar de meeste mensen geen enkele weet van hebben tot het moment waarop ze vreselijk ziek worden (en dat is pas na vele jaren).quote:Op zondag 10 december 2006 19:04 schreef Veulen het volgende:
Evelien woog in het begin volgens de talpa site ook maar 53,4 kilo. Bij de laatste weging 54 kilo. ERg zwaar is ze dus nooit geweest...
Een eetprobleem is best waarschijnlijk maar anderszijds. Hoe kun je leven op chips en cola zonder 100 kilo te wegen. Dat kan alleen maar volgens mij als je of enorm veel beweegt, of pillen slikt of het er meteen weer uitkotst.
Slecht eten is ook een eetprobleem.quote:Op zondag 10 december 2006 19:18 schreef Day het volgende:
Het slechte eetpatroon had ze dus voor DGK ook al. Wat niet wil zeggen dat ze een eetprobleem heeft, misschien gewoon een snelle stofwisseling. Nena eet ook heel erg slecht (al is dat de laatste tijd weer verbeterd), die at heel pakken koeken en Marsen weg. Als avondeten een paar kaassoufflés wegwerken is ook heel gewoon voor haar.
Thnx! Dat had ik gemist! En het zet de zaak wel in een ander licht, voor mij!quote:Op zondag 10 december 2006 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft vanaf dag 1slecht gegeten. Het ging zelfs zo ver dat ze op gegeven moment met de redactie had afgesproken dat als ze een week geen cola light etc. zou drinken en eten, ze daarvoor contactpunten als beloning zou krijgen.
Het slechte eetpatroon had ze dus voor DGK ook al. Wat niet wil zeggen dat ze een eetprobleem heeft, misschien gewoon een snelle stofwisseling. Nena eet ook heel erg slecht (al is dat de laatste tijd weer verbeterd), die at heel pakken koeken en Marsen weg. Als avondeten een paar kaassoufflés wegwerken is ook heel gewoon voor haar.
Ja, heb je gelijk inquote:Op zondag 10 december 2006 19:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Slecht eten is ook een eetprobleem.
Toen Nene zo heel slecht at en aankwam wees Carlos haar tenminste nog netjes op d'r plaats. Maar ik hem zich nog nooit horen bemoeien met Evelien ws omdat ze ook niet aankomt, misschien inderdaad door een goeie stofwisseling.
ja, dezelfde dag zat ze alweer aan de cola.....quote:Op zondag 10 december 2006 19:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in. Ik denk bij een eetprobleem gelijk aan anorexia/boulimia, maar ongezond eten is natuurlijk ook niet goed.
Ze had overigens wel advies gekregen van het ziekenhuis, hoor. Ze heeft zich er alleen heel kort aangehouden, zat al heel gauw weer op haar oude, vertrouwde patroon.
Voor mij niet. Ze eet ook heus wel de normale dingen, en daarnaast dus wat als algemeen "ongezond" staat omschreven.quote:Op zondag 10 december 2006 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
Thnx! Dat had ik gemist! En het zet de zaak wel in een ander licht, voor mij!
Bij gewone cola is dat de enorme hoeveelheid suiker, bij cola light is dat de vervanger van suiker: aspartaam (en dat is pas écht rommel).quote:Op zondag 10 december 2006 19:35 schreef demins het volgende:
En waarom is Cola (of Cola Light) zo slecht?![]()
daar krijg je kanker vanquote:Op zondag 10 december 2006 19:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bij gewone cola is dat de enorme hoeveelheid suiker, bij cola light is dat de vervanger van suiker: aspartaam (en dat is pas écht rommel).
op de achtergrond het rumoer van de andere bewonders aan de eettafel - wat zal er in dat koppie omgaan. z'n puzzeltje schiet niet echt op, of..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |