De contouren door de schilder. Natasia heeft ingekleurd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok Natasia heeft een auto-portrait gemaakt? En de rest een portret van andere?
Ja Angélique had Brian zijn portret gemaakt.quote:Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Had Brian die geschilderd dan, of was het Brian? Ik hoorde toch echt zeggen; "die van Brian 75 euro...."![]()
Die had Angelique dus geschilderd. Brian had haar weer geschilderd en die is dus verkocht voor 110 90 euro.quote:Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Had Brian die geschilderd dan, of was het Brian? Ik hoorde toch echt zeggen; "die van Brian 75 euro...."![]()
Ok, Thanks, Ik begon mijn oren al te wantrouwen....quote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja Angélique had Brian zijn portret gemaakt.
Oh daarom vond ik hem zo strak! Ik kon me maar niet voorstellen dat Natasia dit geschilderd had!quote:Op zondag 10 december 2006 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
De contouren door de schilder. Natasia heeft ingekleurd.
Die komt nog.quote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
Die van Nena is niet verkocht ?
Nee 90 ¤ maar, kom op die was erg oerlelijk!quote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
Die had Angelique dus geschilderd. Brian had haar weer geschilderd en die is dus verkocht voor 110 90 euro.
Die van Bart is toch al weg aan die vrouw met die blonde krullen?quote:Op zondag 10 december 2006 21:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Die komt nog.
Ik vind het wel een heel bijzonder schilderij.
Nena over Bart
En tegelijkertijd over haar ex.
In goud... The Golden Boy.
Interessant ook omdat het om de 2 mogelijke winnaars gaat.
Ik ben heel benieuwd hoeveel het opbrengt
Ik had 't al aangepast.quote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee 90 ¤ maar, kom op die was erg oerlelijk!![]()
Zag ik!quote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had 't al aangepast.
En ik vind ze allemaal lelijk![]()
Degene die Bart geschilderd heeft. Wié hij geschilderd had, weet ik niet....quote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Day het volgende:
[..]
Die van Bart is toch al weg aan die vrouw met die blonde krullen?
Hij had Nena.quote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Degene die Bart geschilderd heeft. Wié hij geschilderd had, weet ik niet....![]()
dit heeft Yvette vanmiddag gezegdquote:Op zondag 10 december 2006 16:43 schreef Kaleddis het volgende:
Oei, Bart verlult zich een beetje. Hij weet dat de val van Nena niet op film staat. Evil, hoe weet je dat ???
Euh, ja, Yvette zei dat ze dat niet op de site had gezien.
Ik denk eerder dattie dat van achter heeft meegekregen en zo niet, dan wordt er dus door Yvette (en door Lesley ?) gesproken over wat er buiten geschreven wordt.
Ze hebben 't allemaal zelf geschetst, geloof ik en hij heeft 't ingekleurd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zag ik!![]()
Nou die van Natasia was wel mooi, maar ja die werd door een echte schilder gemaakt zei Avonne.
hij zei ook dat de website erg onbekend was.quote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
Zo joh.... wat een mannetje die het schilderij van Nena gekocht heeft....
"Er waren maar een paar mensen die geboden hebben "
Hij heeft het schilderij van Sylvia gekocht. De ander heeft een glaasje ranja.quote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef Myriam1978 het volgende:
De koper van de de schilderij van Nena wil graag een kopje koffie...Die vindt het best daar!
Ik vraag me af waarom het ook zo snel moet!?quote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
"Marcel " weet nog even de handtekeningen van de anderen los te peuteren....
De redactie wil ze zo snel mogelijk het huis uit hebben !
Ze waren niet echt in de schilderijen geinteresseerd, geloof ik.quote:Op zondag 10 december 2006 21:39 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het ook zo snel moet!?![]()
psycholoog komt praten met Eveline...quote:Op zondag 10 december 2006 21:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat gebeurt er om 22.00?
Oh ok en dan gaan de 24 uur pas inquote:Op zondag 10 december 2006 21:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
psycholoog komt praten met Eveline...
Peuken erin....quote:
Natasia vindt het woord naïeviteit opnieuw uit...quote:Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn verbaasd dat de streams gevolgd worden???
meerdere naast Natasia? Ja dan ben je erg naiefquote:Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn verbaasd dat de streams gevolgd worden???
Eng mannetje, ja...quote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
De koper van de schilderij van Nena was idd niet zozeer in haar schilderij geïnteresseerd maar meer in haar en op de centjes hij kan maken met het doorverkopen! De geile oude bok!
En hij heeft er 3 weten te scoren. 3 Keer zoveel kans dat de winnaar daar tussen zit en de winst opgevoerd kan worden?quote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
De koper van de schilderij van Nena was idd niet zozeer in haar schilderij geïnteresseerd maar meer in haar en op de centjes hij kan maken met het doorverkopen! De geile oude bok!
quote:Op zondag 10 december 2006 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden ze dit gesprek gaan uitzenden, aangezien ze gewoon via de voordeur binnen komt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |