Doe maar niet meer danquote:Op zondag 10 december 2006 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hou in mijn eentje wel een Cola Light fabriek draaiende! Bij wijze van spreken...
bekijk het positief; goed voor de werkvoorziening!quote:Op zondag 10 december 2006 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hou in mijn eentje wel een Cola Light fabriek draaiende! Bij wijze van spreken...
ze zullen toch ook niet een betje beinvloedt worden door de reacties hier he?quote:Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Day het volgende:
De redactie denkt dus dat Eveline haar ziek zijn faket.
Yep, ze vinden dat ze niet genoeg geprobeerd heeft, beter te worden. Ilona(?) vond het hard.quote:Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Day het volgende:
DGK accepteert haar opstelling niet, dat is wat anders denk ik. ze had de aanbieding van het kuuroord moeten aannemen zeg maar.quote:Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Day het volgende:
In dat geval moeten ze mijn reacties nog maar eens goed doorlezenquote:Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zullen toch ook niet een betje beinvloedt worden door de reacties hier he?![]()
Als het is waar het op lijkt, had ze niets aan dat weekje kuuroord gehad. Daar was ze beslist niet beter van geworden.quote:Op zondag 10 december 2006 19:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
DGK accepteert haar opstelling niet, dat is wat anders denk ik. ze had de aanbieding van het kuuroord moeten aannemen zeg maar.
Die maken idd een afgewogen en evenwichtige indruk!quote:Op zondag 10 december 2006 19:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
In dat geval moeten ze mijn reacties nog maar eens goed doorlezen![]()
Beide. Ik heb zelf een opnamestoornis in de B vitaminen (B12 en folium), mijn dochter van 11 idem dito. Daarnaast ben ik bestuurslid van een stichting die de belangen van patiënten steunt en artsen en patiënten informeert. Er is veel onwetendheid als het gaat om dit soort dingen (helaas).quote:Op zondag 10 december 2006 19:56 schreef demins het volgende:
[..]
Die maken idd een afgewogen en evenwichtige indruk!Ben je ervaringsdeskundige of ben je beroepsmatig zo op de hoogte?
Ilona en Natasia hebben op haar ingepraat "niet nadenken, en in één keer achteroverslaan. Desnoods één slok. Niet eerst over nadenken. Dan ruik je het en wordt het voor je gevoel steeds viezer"quote:Op zondag 10 december 2006 19:54 schreef Marrije het volgende:
Was wel een beetje te verwachten. Vanaf dat ze wist dat ze eruit ging was ze een stuk levendiger. En zoals ik het eerst van hier begreep over dat drankje, werd ze er zo misselijk van dat ze het er weer uitkotste. Zoals Evil het zelf vanmiddag vertelde: en dat drankje is gewoon zo vies, dat spuug ik voor een deel weer uit want dat krijg ik gewoon niet allemaal naar binnen. Toch wel een verschil. . . Ik dacht nog Evil meid, word nou niet overenthousiast door dingen te zeggen onder het mom ik ga er toch uit. . .
Ik betwijfel of ik het bij janken zou kunnen laten!quote:Op zondag 10 december 2006 19:57 schreef Day het volgende:
Ze is wel een bikkel. Als ik daarvan beschuldigd zou worden, zou ik, alleen al uit woede, janken.
O maar dat is heel normaal hoor, in Nederland. Toen ik ziek werd, werd ik eerst naar de GGZ gestuurd. Toen ik vervolgens alleen maar nóg zieker werd, ging men eens wat verder lichamelijk onderzoeken. (Inmiddels dus opnamestoornis in de B vitaminen, spierziekte MG en onderzoek MS loopt nog...). En nóg zijn er mensen die denken dat ik me aanstel, niet goed voor mezelf zorg, etc etc etc...quote:Op zondag 10 december 2006 20:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik het bij janken zou kunnen laten!
Je wordt voor het ganse land als simulant te kijk gezet! Een psycholoog moet vaststellen in hoeverre jouw claims terecht zijn (10 psychologen, 10 verschillende meningen). Ik zou ze wat anders vertellen. En die 10.000 vond ik wel een oplossing voor! Ik bleef daar niet langer dan een minuut! Bij wijze van spreken...
Ja!quote:Op zondag 10 december 2006 20:04 schreef avonne het volgende:
is bij jullie Fok! ook zo &%%**&^ traag?
Hear! Hear!quote:Op zondag 10 december 2006 20:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
O maar dat is heel normaal hoor, in Nederland. Toen ik ziek werd, werd ik eerst naar de GGZ gestuurd. Toen ik vervolgens alleen maar nóg zieker werd, ging men eens wat verder lichamelijk onderzoeken. (Inmiddels dus opnamestoornis in de B vitaminen, spierziekte MG en onderzoek MS loopt nog...). En nóg zijn er mensen die denken dat ik me aanstel, niet goed voor mezelf zorg, etc etc etc...
Ziek zijn mag niet zomaar, je moet dat wel bewijzen. En waar bewijs nog niet geleverd is, zal het vast wel "meevallen" allemaal en moet je je vooral niet aanstellen.
Ik vind de houding van de redactie in deze volkomen misplaatst.
quote:Op zondag 10 december 2006 20:04 schreef avonne het volgende:
is bij jullie Fok! ook zo &%%**&^ traag?
Crohn was al uitgesloten in het ziekenhuis. De klachten die jij noemt horen ook bij een vitamine B12 (en andere B vitaminen) opnamestoornis. Het is dus niet zo raar dat die ook optreden bij andere ziekten van de maag/lever/darmen. Dat is namelijk hoe deze vitaminen worden opgenomen: eerst in de maag, dan in de dunne darm en vervolgens in de lever. Waar het onderweg dan mis gaat, kan vele oorzaken hebben. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden.quote:Op zondag 10 december 2006 20:16 schreef crohntje het volgende:
Volgens mij heeft Evelien geen coeliakie. Toen ze in het huis kwam had ze nergens last van en nu kan ze opeens niet tegen gluten??? Ze heeft dan eerder Crohn, daar hadden ze het in het ziekenhuis ook al over. Ik heb zelf Crohn en het past wel bij haar symptomen zoals spugen, buikpijn, veel in bed liggen dus lusteloos. Ze had ook een ontstoken darm toch? Nou, dat is Crohn...Maar ik hoop het niet voor haar...![]()
Dat is om Natasia te breken, toch!quote:Op zondag 10 december 2006 20:30 schreef Day het volgende:
Ze zien dus niet in waarom dit filmpje juist nu komt.
Ja dat zei ik hier ook al. Hoe dom? Echt toevalligquote:Op zondag 10 december 2006 20:30 schreef Day het volgende:
Ze zien dus niet in waarom dit filmpje juist nu komt.
Tssss... niet alles draait om NL hoor. Natasia heeft het al de hele dag over haar kindjes en dat ze ze mist, daarnaast had ze de kans om ze te zien. Dubbel drama dus en dit was de druppel om haar te laten huilen.quote:Op zondag 10 december 2006 20:40 schreef Sonique het volgende:
Wat een kut actie van DGK!
Duidelijk dat ze het op NL hebben gemunt en hoe hij zal reageren. Hoe laag dat ze dit doen via Natasia...
Natasia ís ook een sterke vrouw.quote:Op zondag 10 december 2006 20:43 schreef demins het volgende:
Het moet potverdomme niet gekker worden nou!!!![]()
Neurosia over haar kids:
Ze zijn ook zó sterk, he!
Dat hebben ze natuurlijk wel van mij...
Natasia is vooral een sterk getroubleerde vrouw! Zij verdient professionele hulp! Mijn medeleven gaat uit naar de kinderen en Wilgo!quote:
Ja, ze waren toen nog met z'n 9-en.quote:Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok Natasia heeft een auto-portrait gemaakt? En de rest een portret van andere?
quote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een blamage.... 155 euro voor het schilderij van Natasia. En die van Brian Angelique voor 75 euro geloof ik.
Had Brian die geschilderd dan, of was het Brian? Ik hoorde toch echt zeggen; "die van Brian 75 euro...."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |