Iemand?quote:Op zondag 10 december 2006 16:49 schreef NoizEkick het volgende:
Wanneer heeft Eveline voor het laatst gedouched?
ok.quote:Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nihil zou ik niet zeggen. Ik heb zelf aan een onderzoek meegedaan waarin je eerst langdurig niet aan licht werd blootgesteld en daarna juist aan een overvloed van licht. Kan tot hele rare effecten leiden, tot zelfs psychoses (in geval van lichtdeprivatie).
Yep, heb ik er later bij-ge-edit. Dat is ook raar, maar vermoed dat toch het geld een hele grote rol bij haar heeft gespeeld. Het is ook niet voor niets dat Bart op internet gaat kijken voor leningen e.d.quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
ok.
Toch koos ze zelf om in het huis te blijven... ipv kuuroord.
I rest my case..quote:Op zondag 10 december 2006 17:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yep, heb ik er later bij-ge-edit. Dat is ook raar, maar vermoed dat toch het geld een hele grote rol bij haar heeft gespeeld. Het is ook niet voor niets dat Bart op internet gaat kijken voor leningen e.d.
Om haar gezondheid wil ze eruit, het geld (of beter de schuld aan haar broer omdat die de sponsor heeft afgekocht) houdt haar tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
I rest my case..
Het gaat dus om het geld, en niet om haar gezondheid zoals ze iedereen wilt doen laten geloven.
Nah, er zit wel enige nuance in. Als je denkt dat je wel beter kan worden wil je het nog wel even uitstellen om naar huis te gaan. Zoals ik het nu begrijp heeft ze die hoop nu opgegeven en wil ze dus nu ook gaan. Met of zonder 10.000quote:Op zondag 10 december 2006 17:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
I rest my case..
Het gaat dus om het geld, en niet om haar gezondheid zoals ze iedereen wilt doen laten geloven.
quote:Op zondag 10 december 2006 15:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.....ik heb veel zieken meegemaakt, maar zo als die aanstelt.....zelfs als ik krom loop van de griep ga ik nog niet op bed liggen, ik geloof dat zij al drie weken op haar nest ligt zelfmedelijden te hebben.![]()
Eens!quote:Op zondag 10 december 2006 17:01 schreef Tissik het volgende:
Als je ziek bent, voel je je altijd beter in je eigen huis zonder camera en spotlight op je snufferd. Dat wil niet zeggen, dat het daarom alleen maar psychisch is. Fysiek ziek zijn, kent altijd een psychische factor (al is het alleen maar hoe om te gaan met dat fysiek ziek zijn), net zo goed als psychische klachten zich fysiek kunnen uiten. Mensen bestaan nu eenmaal uit lichaam en geest, en die twee oefenen altijd (onder welke omstandigheid dan ook) invloed op elkaar uit.
Waarom, en wanneer, heeft haar broer de sponsor afgekocht?quote:Op zondag 10 december 2006 17:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Om haar gezondheid wil ze eruit, het geld (of beter de schuld aan haar broer omdat die de sponsor heeft afgekocht) houdt haar tegen.
Sponsor was haar inmiddels ex-vriendje. Toen haar ex-ex-vriendje op de proppen kwam (en inmiddels weer vriendje) heeft de broer van Evil de schuld overgenomen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom, en wanneer, heeft haar broer de sponsor afgekocht?
Evil kreeg dat tijdens haar verjaardagsbezoek (zusje, broer en moeder) te horen. Dat was vrij in het begin van DGK. Evil probeerde daarop haar "sponsor" te bereiken, maar hij had zijn nummer gewijzigd. Ze belde toen haar ex en die verklaarde haar de liefde in dat gesprek en meteen was Evil weer helemaal verliefd op Maikel.quote:Op zondag 10 december 2006 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom, en wanneer, heeft haar broer de sponsor afgekocht?
Nee, het ex-vriendje werd daarna weer als vriendje aangesteld. Nadat haar broer had verteld hoe de vork in de steel zat (een uurtje later).quote:Op zondag 10 december 2006 17:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sponsor was haar inmiddels ex-vriendje. Toen haar ex-ex-vriendje op de proppen kwam (en inmiddels weer vriendje) heeft de broer van Evil de schuld overgenomen.
Als het om twee verschillende (ex-)vriendjes gaat snap ik het, geloof ik!quote:Op zondag 10 december 2006 17:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sponsor was haar inmiddels ex-vriendje. Toen haar ex-ex-vriendje op de proppen kwam (en inmiddels weer vriendje) heeft de broer van Evil de schuld overgenomen.
Lees de uitleg van Tissik maar, die is een stuk beterquote:Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef demins het volgende:
[..]
Als het om twee verschillende (ex-)vriendjes gaat snap ik het, geloof ik!![]()
Thnx! Dit begreep ik in één keer!quote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Evil kreeg dat tijdens haar verjaardagsbezoek (zusje, broer en moeder) te horen. Dat was vrij in het begin van DGK. Evil probeerde daarop haar "sponsor" te bereiken, maar hij had zijn nummer gewijzigd. Ze belde toen haar ex en die verklaarde haar de liefde in dat gesprek en meteen was Evil weer helemaal verliefd op Maikel.
Anyway, het verhaal was dat Evil net een nieuwe lover had, de zogenoemde sponsor. Op de avond vóór het vertrek naar DGK had ze een nogal intiem afscheid genomen van haar ex Maikel. De volgende dag gonsde het van de geruchten in het dorp waar Evil woont, sponsor ving het gerucht ook op en was behoorlijk pissed off en wilde niets meer van Evil horen of zien, waarop broerlief de sponsor heeft afgekocht en Evil nu dus een schuld bij haar broer heeft. En broerlief, was daar (begrijpelijk) niet heel erg blij mee.
Nou inderdaad, dat is bijna anorexia-niveau.quote:Op zondag 10 december 2006 17:24 schreef fokkerd het volgende:
Eveline weegt nog 51 kilo, "het is nu wel mooi geweest"....
ligt eraan wat hij bedoelt.....worden ze in principe allemaal door de brieven en telefoontjes die ze krijgen....quote:Op zondag 10 december 2006 17:29 schreef schizolientje het volgende:
Ik wordt nog steeds ge- update via mijn kanalen hoor ik Satanael net zeggen. komt hij daarmee weg bij de redactie?
Mwah, ik weet niet of dit zozeer "verlullen" is. Yvette is daar toch om op haar paard te rijden??quote:Op zondag 10 december 2006 16:43 schreef Kaleddis het volgende:
Oei, Bart verlult zich een beetje. Hij weet dat de val van Nena niet op film staat. Evil, hoe weet je dat ???
Euh, ja, Yvette zei dat ze dat niet op de site had gezien.
Ik denk eerder dattie dat van achter heeft meegekregen en zo niet, dan wordt er dus door Yvette (en door Lesley ?) gesproken over wat er buiten geschreven wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |