Terwijl Bart daarna zegt dat ze het he-le-maal niet over het programma hebben gehad. . .quote:Op zondag 10 december 2006 16:43 schreef Kaleddis het volgende:
Oei, Bart verlult zich een beetje. Hij weet dat de val van Nena niet op film staat. Evil, hoe weet je dat ???
Euh, ja, Yvette zei dat ze dat niet op de site had gezien.
Ik denk eerder dattie dat van achter heeft meegekregen en zo niet, dan wordt er dus door Yvette (en door Lesley ?) gesproken over wat er buiten geschreven wordt.
Natuurlijk dat zou ik ook zeggen. Denk dat er zowieso wel info meekomt. Ze hebben het wel gehad over situaties rond het programma.quote:Op zondag 10 december 2006 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl Bart daarna zegt dat ze het he-le-maal niet over het programma hebben gehad. . .
ahhh, das mooi om te weten.quote:Op zondag 10 december 2006 16:43 schreef Kaleddis het volgende:
Oei, Bart verlult zich een beetje. Hij weet dat de val van Nena niet op film staat. Evil, hoe weet je dat ???
Ik denk eerder dattie dat van achter heeft meegekregen en zo niet, dan wordt er dus door Yvette (en door Lesley ?) gesproken over wat er buiten geschreven wordt.
En het felle licht, geef ze net zelf aan.quote:Op zondag 10 december 2006 16:45 schreef Sonique het volgende:
Ik vraag me af,
Zal Evelien thuis minder ziek zijn dan hier in de gouden kooi?
En als dat zo is, dan heeft het meer met het psychologische aspect te maken dan met haar ziekte.
Als het niet zo is, zie ik geen reden om haar naar huis te sturen, en al helemaal niet met het inleggeld.
Ik denk dat dat het dilemma vna DGK is.
Ik denk dat ze het ook wel over het programma hebben gehad. Maar dat was niet wat Bart zeiquote:Op zondag 10 december 2006 16:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natuurlijk dat zou ik ook zeggen. Denk dat er zowieso wel info meekomt. Ze hebben het wel gehad over situaties rond het programma.
En hoe langer deze situatie duurt, hoe groter de belangen worden en ws. komt er dan vanzelf ook meer info los.
En de stress die zo'n programma toch met zich meebrengt.quote:Op zondag 10 december 2006 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het felle licht, geef ze net zelf aan.
Dat werd zojuist bij de paardenstallen besproken. Sylvia was er ook bij. Ze vroegen zich af wat Moby ertoe gebracht had. Hoe het nu precies gebeurd was. Niet speltechnisch hoor, maar gewoon voor Yvette, eigenaar van Moby om te weten hoe en wat. Niet raar vind ik.quote:Op zondag 10 december 2006 16:43 schreef Kaleddis het volgende:
ze is zieker door het felle licht? Fel licht kan darmklachten veroorzaken of permanent maken?quote:Op zondag 10 december 2006 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het felle licht, geef ze net zelf aan.
Hij wordt al op het matje geroepen!quote:Op zondag 10 december 2006 16:43 schreef Kaleddis het volgende:
Ze zei dat door de zalf die ze smeert en de stoffen die daardoor in haar bloed worden opgenomen, ze hoofdpijn heeft (naast de misselijkheid van de zakjes) en dat het felle licht dan niet echt helpt om zich beter te voelen.quote:Op zondag 10 december 2006 16:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze is zieker door het felle licht? Fel licht kan darmklachten veroorzaken of permanent maken?
Appart.
Tis dus psychologisch. Met andere woorden, ze trekt het gewoon niet meer, en de ziekte is een uiting daarvan (al dan niet aangedikt door Evelien zelf)
Nou dat hoeft niet perse. Het continue licht en het felle licht kunnen wel je bioritme verstoren. In geval van ziekte kan dat de situatie natuurlijk wel verergeren.quote:Op zondag 10 december 2006 16:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze is zieker door het felle licht? Fel licht kan darmklachten veroorzaken of permanent maken?
Appart.
Tis dus psychologisch. Met andere woorden, ze trekt het gewoon niet meer, en de ziekte is een uiting daarvan (al dan niet aangedikt door Evelien zelf)
Fysiek is altijd psychisch!!!quote:Op zondag 10 december 2006 16:45 schreef Sonique het volgende:
Ik vraag me af,
Zal Evelien thuis minder ziek zijn dan hier in de gouden kooi?
En als dat zo is, dan heeft het meer met het psychologische aspect te maken dan met haar ziekte.
Als het niet zo is, zie ik geen reden om haar naar huis te sturen, en al helemaal niet met het inleggeld.
Ik denk dat dat het dilemma vna DGK is.
Doe ik ook niet, maar ik heb wat dat betreft het gevoel dat alles niet goed is voor evelien...quote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zei dat door de zalf die ze smeert en de stoffen die daardoor in haar bloed worden opgenomen, ze hoofdpijn heeft (naast de misselijkheid van de zakjes) en dat het felle licht dan niet echt helpt om zich beter te voelen.
Don't shoot the messenger![]()
Nihil.quote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet perse. Het continue licht en het felle licht kunnen wel je bioritme verstoren. In geval van ziekte kan dat de situatie natuurlijk wel verergeren.
quote:Op zondag 10 december 2006 16:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik heb wat dat betreft het gevoel dat alles niet goed is voor evelien...
behalve 10.000 Eurootjes..
Als je maar genoeg denkt: paard sla op hol paard sla op holquote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Knap van Nena om mentaal haar arm te breken...
Nihil zou ik niet zeggen. Ik heb zelf aan een onderzoek meegedaan waarin je eerst langdurig niet aan licht werd blootgesteld en daarna juist aan een overvloed van licht. Kan tot hele rare effecten leiden, tot zelfs psychoses (in geval van lichtdeprivatie).quote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nihil.
Maar ze koos zelf om twee weken op bed te blijven, ipv het kuuroord, waar geen fel licht is...
aha, zoiets als: 'ik ga kotsen, ik ga kotsen'quote:Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je maar genoeg denkt: paard sla op hol paard sla op hol![]()
Ze voelde zich onzeker en daarom is ze van het paard gevallen.quote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Knap van Nena om mentaal haar arm te breken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |