Neen. Het heeft gewoon met voedsel te makenquote:Op zondag 10 december 2006 16:45 schreef Etcetera het volgende:
om de bloedsuikerspiegel op te meten?
Bah...betweterquote:Op zondag 10 december 2006 16:46 schreef Mark_V het volgende:
om de hoeveelheid suiker in een vloestof te meten (redelijk grote concentraties) aan de hand van het soortelijk gewicht
quote:Er bestaat een suikermeter en suikerthermometer.
De suikermeter bepaald het soortelijk gewicht van een
suikeroplossing en daarmee de mate van suikerverzadiging.
De suikerthermometer meet het kookpunt van de
suikeroplossing en daarmee ook de mate van verzadiging.
De suikermetere werkt alleen goed als de oplossing nog
niet gheel verzadigd is. De suikerthermometer werkt het
beste in een overzadigde oplossing.
De suikermeter werkt met graden Baume. 1-28 graden Baume
is een onverzadigde suikersiroop. 29 gr. Baume is een
verzadigde siroop. Voeg je nog meer suiker toe dan zul je
de thermometer moeten gebruiken.
Als je (nog) geen suikermeter hebt kun je de volgende
richtlijnen aanhouden:
600 gr suiker in 1 liter kokend water geeft 15 gr. Baume
750 gr suiker in 1 liter kokend water geeft 20 gr. Baume
1000 gr suiker in 1 liter kokend water geeft 25 gr. Baume
1500 gr suiker in 1 liter kokend water geeft 29 gr. Baume
Mijnwerkers?quote:Op zondag 10 december 2006 16:51 schreef Mark_V het volgende:
Polonium 210...... de meeste mensen die eraan doodgaan zijn geen vijand van Poetin.... wat hebben ze wel gemeen?
QCC +1 Sommige recente schattingen geven aan dat de meeste longkanker onstaat door radioactieve straling. Polonium is een van de belangrijkste alfastralers die vrijkomt bij roken...quote:Op zondag 10 december 2006 16:59 schreef QCC het volgende:
rokers die longkanker krijgen?
Huh? Wie is "hun"?quote:Op zondag 10 december 2006 17:13 schreef tong80 het volgende:
Ik wil een grotere hint. De enige film van hun die ik nog niet heb gezien
Maar ik snapte wat je bedoelde. En dus blijft de vraag staan (beide vragen)quote:
Erg mooie stemquote:
Schorpioen +1quote:Op zondag 10 december 2006 17:24 schreef Schorpioen het volgende:
Black Betty
Goed genoeg, nederlandse naam is gewoon lemuren.quote:Op zondag 10 december 2006 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
lemurs
Ook daar weet ik even de nederlandse versie niet van
De overblijfselen inderdaadquote:Op zondag 10 december 2006 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Fam. Irwin.
Niceee...helaas is het punt al vergevenquote:Op zondag 10 december 2006 17:42 schreef Mark_V het volgende:
bindi terry en bob irwin
ja dat snap ikquote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De overblijfselen inderdaad
WooZ..die kinderen zijn ook van hem
quote:Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef Mark_V het volgende:
dat vind je genoeg, er staat "australia zoo" op die khaki's...... dus dan is alleen irwin zeggen wel heel voor de hand leggend....
ja, maar nadat ik geantwoord hebquote:Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Beckham (dit betreft een edit)
Gebod 11quote:Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Beckham (dit betreft een edit)
Die bedoel ikquote:
Twee T's is net zo ergquote:Op zondag 10 december 2006 18:11 schreef QCC het volgende:
Seedorf, nadat hij een penalty voor Nederland mistte meteen laten zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |