Voorspellende gaven heb ik hequote:Op zondag 10 december 2006 09:48 schreef TLC het volgende:
Het is niet de vraag of Chelsea KJH gaat kopen, maar wanneer![]()
Vanmiddag gaat hij scoren ja![]()
Maar ik ben voor AZ![]()
Als de KNVB een man is schorsen ze em flinkquote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vandaag was het weer raak, natrappen.
Wedstrijd of 5, dat zal 'm leren!quote:Op zondag 10 december 2006 14:14 schreef Joesse het volgende:
[..]
Als de KNVB een man is schorsen ze em flink
"Zet zijn lichaam erin"quote:Op zondag 10 december 2006 14:17 schreef BigFire het volgende:
als ik de beelden zo zie vind ik het super meevallen.
Cziommer wil de bal pakken om tijd te rekken en KJH zet zijn lichaam erin. Cziommer gaat dan janken als een klein kind. geen schorsing.
Broer Konijn zet zijn been in Cziommer bedoel je...quote:Op zondag 10 december 2006 14:17 schreef BigFire het volgende:
Cziommer wil de bal pakken om tijd te rekken en KJH zet zijn lichaam erin. Cziommer gaat dan janken als een klein kind. geen schorsing.
Hij schopt bewust met gestrekt been vol op z'n knie.quote:Op zondag 10 december 2006 14:17 schreef BigFire het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |