De bal afschermen, met de noppen op kniehoogte. Yeah right.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Zijn jullie nou echt zo blind? Jullie zien echt dingen die er niet zijn hoor. Het enige wat KJH doet is de bal afschermen terwijl Cziommer als een malloot in komt rennen.
De bal spelen en Emanuelson in een schaar nemen met 2 benen en de noppen naar voren.. en daar niet eens voor fluiten! Yeah right!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:36 schreef Bombardier het volgende:
[..]
De bal afschermen, met de noppen op kniehoogte. Yeah right.![]()
Hij stapte naar de bal toe meer niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:36 schreef Bombardier het volgende:
[..]
De bal afschermen, met de noppen op kniehoogte. Yeah right.![]()
Ik heb het idee dat het meer een idiote actie was van Ciommer...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb het idee dat het meer een ongelukkige actie was van Huntelaar.
Idioot inderdaad, Huntelaar strekt heel normaal z'n been uit, waarna Cziommer daar als een idioot keihard tegenaan loopt. Die man had er afgestuurd moeten worden wegens het opzettelijk aanlopen tegen de noppen van een tegenstander!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het meer een idiote actie was van Ciommer...
Eigenlijk zou Cziommer geschorst moeten worden inderdaad, wat een vlegel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het meer een idiote actie was van Ciommer...
een duitse schawlbequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Cziommer geschorst moeten worden inderdaad, wat een vlegel!
Cziommer wil gewoon het tempo uit het spel halen.. en Huntelaar laat gewoon professioneel merken dat hij daarvan niet gediend is en dat hij die vrije trap wil nemen. De wedstrijd wordt al veel te snel stilgelegd . Dat zei van Gaal zelf nog na de wedstrijd!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Idioot inderdaad, Huntelaar strekt heel normaal z'n been uit, waarna Cziommer daar als een idioot keihard tegenaan loopt. Die man had er afgestuurd moeten worden wegens het opzettelijk aanlopen tegen de noppen van een tegenstander!
En dan anderen beschuldigen van een bord voor de kop![]()
Cziommer wilt natuurlijk zelf ook vervelend doen, anders liep ie daar niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Idioot inderdaad, Huntelaar strekt heel normaal z'n been uit, waarna Cziommer daar als een idioot keihard tegenaan loopt. Die man had er afgestuurd moeten worden wegens het opzettelijk aanlopen tegen de noppen van een tegenstander!
En dan anderen beschuldigen van een bord voor de kop![]()
Dat is niet zijn schuld dat sommige dat denken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat speelt die gozer toch smerig zeg.. En iedereen maar denken dat het zo lief kind is..
Braamhaar floot ook niet z'n beste wedstrijd, die blinde mafkees keek d'r gewoon naar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Stpan het volgende:
En alle andere gebeurtenissen in het veld en de kwaliteit van Braamhaar hebben hier al helemaal niets mee te maken.
Wat jij hier als feit presenteert zie ik niet als feit. Ik zie dat het been van KJH tussen de benen van Ciommer blijft en dat er geen contact is tussen de noppen en de knie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Stpan het volgende:
Pfff, kunnen we het even bij de feiten houden?
Of KJH nou de bal afschermde, wilde afschermen, zogenaamd afschermde, zogenaamde wilde afschermen en wat Cziommer z'n intenties ook waren: KJH raakt hem op kniehoogte. Lijkt mij een flinke schorsing waard.
En alle andere gebeurtenissen in het veld en de kwaliteit van Braamhaar hebben hier al helemaal niets mee te maken.
Dan zou ik maar eens bij Hans Anders langs gaan als ik jou was, 2e montuur voor de halve prijs meen ik dus doe er je voordeel mee en haal er gelijk 2quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat jij hier als feit presenteert zie ik niet als feit. Ik zie dat het been van KJH tussen de benen van Ciommer blijft en dat er geen contact is tussen de noppen en de knie.
Mijn zicht is uitstekend, dank je. Kijk zelf nog eens goed naar de beelden. Zonder je anti Ajax brilletje dit keerquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens bij Hans Anders langs gaan als ik jou was, 2e montuur voor de halve prijs meen ik dus doe er je voordeel mee en haal er gelijk 2
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens bij Hans Anders langs gaan als ik jou was, 2e montuur voor de halve prijs meen ik dus doe er je voordeel mee en haal er gelijk 2
Wat deed Cziommer daar dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Da's minimaal maat 90. En Ciommer zijn knieen raken en zo'n stuk tussen zijn benen door achter hem zitten met zijn hiel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Grote voeten heeft Klaas he?
WTF doen zijn voeten/been daar als de bal niet in de buurt is?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Grote voeten heeft Klaas he?
Bal afschermen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
WTF doen zijn voeten/been daar als de bal niet in de buurt is?
Het was gewoon een rode kaart, niks meer en niks minder.
Proberen z'n knieschijf onder KJH noppen te krijgen natuurlijk zodat hij KJH een rode kaart kan aannaaien.quote:
Hij schermt de bal af van Ciommer die spelbederf wil plegen door de spelhervatting te vertragen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
WTF doen zijn voeten/been daar als de bal niet in de buurt is?
Het was gewoon een schwalbe, niets meer niets minder,quote:Het was gewoon een rode kaart, niks meer en niks minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |