Misschien een te oude up, maar om er nou speciaal een nieuw topic voor te openen..
hoeveel mensen zijn er hier nou alsnog bij gegaan?
Ik ben de laatste tijd ook al een beetje rond gaan kijken naar info over de NatRes, en dan inderaad ook als student, dus om er 'naast' te doen. Het lijkt mij toch een waardevolle aanvulling op je cv, en de levenservaring die je er op doet is natuurlijk onvervangbaar..
@ speedrock, in hoeverre is het qua kledingvoorschrift hetzelfde als bij de normale landmacht? ik weet namelijk dat je daar niet met lang haar of een belachelijk kapsel mag lopen, en iedereen heeft dus ook 'n tondeuze door zn haar..
Nou heb ik geen hippiekapsel ofzo, maar als je bij de reserve gaat, moet dat dan ook. dat lijkt me dan weer een beetje nutteloos, dan groeit het een 3 weken aan, en dan snel weer alles eraf voor die trainingsdagen, en dan weer langer laten groeien. dat lijkt me redelijk nuttig. En ook voor menen in het bedrijfsleven, kom je daar met je militaire coupe..
En, in hoeverre is het mogelijk om je omhoog te werken? want iedereen is lees ik dus soldaat 1e klasse. Maar bestaat er ook een mogelijkheid om (in ieder geval) korporaal te worden?
ik snap dat je voor onderofficier natuurlijk naar Weert moet, en de KMA is helemaal utigesloten. Maar het is natuurlijkj wel leuk als je op enige manier progressie zou kunnen boeken