abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44292710
Als je genoeg geld meeneemt wel.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_44293080
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef WEST het volgende:

[..]

auto kopen kan wel, tenzij je in staphorst, Genemuiden of urk woont dan mag het namelijk niet
laar maar, tenzij maakte me boos, achterlijk volk. geen blote meiden op de motorkap. alleen bloemen,
ik wil leipe verkopers, en blote meiden, dan weet ik zeker dat ik die bak niet wil .

[ Bericht 12% gewijzigd door Killer_Mom op 10-12-2006 02:15:55 ]
De Puta Madre
pi_44294694
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Want de computers en on-line systemen van de RDW werken niet in het weekend. je kunt ook je auto niet APK laten keuren op zaterdag, omdat ze dan niet kunnen afmelden.
Dat van de APK na 17 uur en in het weekend heeft ermee te maken dat je een controle kunt krijgen. En bij op naam zetten is dat niet.

Dus ja, volgens mij kun je wel degelijk bij een erkend dealer die toegang tot de RDW systemen heeft een auto op naam zetten.

edit: Damn you Blue-eyes
pi_44294710
Over 4 maandjes ook weer eens kijken voor een auto
JOHNNY HEITINGA
pi_44298772
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:22 schreef nikky het volgende:

[..]

Hij meld ook dat je niet te naam kan stellen in het weekend. Zie de eerste zin van zijn quote
[..]

En L_V quote iemand die het niet over keuren heeft maar over ter naam stellen. En dat is dus wel degelijk mogelijk in het weekend. Want als het op zaterdag kan, waarom zou het dan niet op zondag kunnen? Beide dagen is niemand aanwezig bij het RDW.
Ik schreef alleen op wat ik meende dat L_V uiteindelijk bedoelde. Daar duidt het woord misverstand ook op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')