Wat is dit nou weer voor een kutreactie? Jij zegt dat de systemen niet werken in het weekend. En ik beweer anders.quote:Op zondag 10 december 2006 00:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor, lieverd. Maak je liever druk over persoonlijke aanvallen van users op andere users.
Herkenbaar.quote:Op zondag 10 december 2006 00:43 schreef I_will_be_heard het volgende:
Hehe, zo erg is het niet. Ik heb in principe een auto die prima rijdt. Maar ik ben wel op zoek naar een nieuwere.
Ik ben zo ongeduldig, dat is als ik een auto zie, hem ook gelijk mee wil nemen zeg maar.![]()
Tja, dan moet ik maar even geduld hebben.quote:Op zondag 10 december 2006 00:57 schreef Killer_Mom het volgende:
op zondag kun je geen auto over schrijven.
Dat zou ik niet zeggen. Sommige systemen van de RDW werken echt vlekkeloos, 24 uur per dag, ook in het weekend. Er wordt daar echt alles op alles gezet om dit draaiende te houden en dat mag best wat kosten. Dat is geen 9 tot 5 mentaliteit, petje af!quote:Op zondag 10 december 2006 01:00 schreef I_will_be_heard het volgende:
Wat is Nederland toch een bureaucratisch kutland.![]()
![]()
![]()
Die zijn niet van de RDW...quote:Op zondag 10 december 2006 01:04 schreef Kogando het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen. Sommige systemen van de RDW werken echt vlekkeloos, 24 uur per dag, ook in het weekend. Er wordt daar echt alles op alles gezet om dit draaiende te houden en dat mag best wat kosten. Dat is geen 9 tot 5 mentaliteit, petje af!
Je kent ze wel, van die flitskasten die prima werken op zondag.
Euh , sorry maar dat kan wel ...quote:Op zondag 10 december 2006 00:57 schreef Killer_Mom het volgende:
op zondag kun je geen auto over schrijven. heej Glasbak , een cola en een knuff van mij![]()
Dat geldt alleen op werkdagen. Zondag is geen werkdag. Ook zul je zelden tot nooit een auto direct mee kunnen nemen bij een dealer.quote:Op zondag 10 december 2006 01:05 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
Euh , sorry maar dat kan wel ...
Overschrijven bij erkend bedrijf
Als u een voertuig koopt bij een door de RDW erkend voertuigbedrijf dat beschikt over de bevoegdheid Tenaamstellen Voertuigbranche (TV), dan kan de medewerker het kentekenbewijs daar direct op uw naam zetten.
zo daarom dus.
En ja die mensen hebben ook wel eens een koopzondag of een autobeurs oid dus dan kunnen ze dat wel.
Nee, maar het systeem waaruit justitie automatisch de tenaamgestelde uitleest wel.quote:Op zondag 10 december 2006 01:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Die zijn niet van de RDW...
Als ik bij een dealer sta op een zondag en ik wil een auto kopen van 40.000 euro met de voorwaarde dat ik er mee weg kan rijden.... wat denk jij dan dat ze doen?quote:Op zondag 10 december 2006 01:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat geldt alleen op werkdagen. Zondag is geen werkdag. Ook zul je zelden tot nooit een auto direct mee kunnen nemen bij een dealer.
Je zult nooit een CJB brief krijgen die gedateerd is op een zondag, hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 01:08 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nee, maar het systeem waaruit justitie automatisch de tenaamgestelde uitleest wel.
quote:Op zondag 10 december 2006 01:00 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Tja, dan moet ik maar even geduld hebben.![]()
op zondag wel. gun die mensen ook eens een dag activiteid, met hun gezin, nja, laat die mensen ook eens t vlees aansnijden. ze hebben al al zo druk!
en als je in een paar minuten een auto wil hebben, denk er nog eens even over na. als je bij een dealer bloemen krijgt ben je genaait. krijg je m overgeschreven, volgens de verkoper, ben je dubbel genaait.
Wat is Nederland toch een bureaucratisch kutland.![]()
![]()
![]()
Hij meldt dat je op zaterdag en zondag niet kan laten keuren, omdat ze hem niet kunnen afmelden. Keuren is niet te naam stellen, wat weer wel op zaterdag kan, maar niet op zondag.quote:Op zondag 10 december 2006 00:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een kutreactie? Jij zegt dat de systemen niet werken in het weekend. En ik beweer anders.
Dat JIJ het verkeerd meldde in een post kan ik niets aan doen.
En je hoeft niet zo persoonlijk te worden. Nergens voor nodig.
Je had ook kunnen zeggen "daar had alleen zondag moeten staan".
Daar heb ik nooit op gelet. Maar dan nog, als een politieagent de boete zelf uitschrijft op kenteken gaat het sowieso via het RDW-systeem. Dus mijn punt dat andere systemen van de RDW wel prima werken op zondag blijft overeind.quote:Op zondag 10 december 2006 01:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je zult nooit een CJB brief krijgen die gedateerd is op een zondag, hoor.
een echte niet. je kunt met je geld zwaaien wat je wil. lukt niet, .rijklaar maken, en ze dekken zich in. die auto krijg je niet. eerst kijken ze je paspoort, rijbewijs en alles na, wil jij op een zondag die auto meenemen. geld of niet. dit duurt even.quote:Op zondag 10 december 2006 01:09 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
Als ik bij een dealer sta op een zondag en ik wil een auto kopen van 40.000 euro met de voorwaarde dat ik er mee weg kan rijden.... wat denk jij dan dat ze doen?
Juist dan gaan ze even naar de pc en schrijven die auto op mijn naam
nee niet gaan beginnen over werkdagen ...gewoon kijken en lezen en proberen te grijpen wat er staat :quote:Op zondag 10 december 2006 01:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat geldt alleen op werkdagen. Zondag is geen werkdag. Ook zul je zelden tot nooit een auto direct mee kunnen nemen bij een dealer.
auto kopen kan wel, tenzij je in staphorst, Genemuiden of urk woontquote:Op zondag 10 december 2006 00:01 schreef I_will_be_heard het volgende:
Stel ik wil morgen particulier een auto kopen, kan dat? Volgens mij niet he? Want je moet dat toch op het postkantoor doen, en die zijn toch nooit open?![]()
En bij een rdw-dealer? Kan het daar wel?
Zes dagen zult gij arbeiden maar de zevende dag zult gij rusten en geen auto's aanschaffen, noch via internet, noch particulier, noch via een erkende dealer met toegang tot de RDW systemen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef WEST het volgende:
auto kopen kan wel, tenzij je in staphorst, Genemuiden of urk woontdan mag het namelijk niet
![]()
Als we er maar lang genoeg over door discussiëren wordt het vanzelf maandag.quote:Op zondag 10 december 2006 01:20 schreef I_will_be_heard het volgende:
Nu ben ik weer in verwarring of het nu wel of niet kan?
Ik bel morgenvroeg wel ff een willekeurige dealer op.![]()
Hij meld ook dat je niet te naam kan stellen in het weekend. Zie de eerste zin van zijn quotequote:Op zondag 10 december 2006 01:11 schreef Joepie het volgende:
[..]
Hij meldt dat je op zaterdag en zondag niet kan laten keuren, omdat ze hem niet kunnen afmelden. Keuren is niet te naam stellen, wat weer wel op zaterdag kan, maar niet op zondag.
Misverstand enzo.
En L_V quote iemand die het niet over keuren heeft maar over ter naam stellen. En dat is dus wel degelijk mogelijk in het weekend. Want als het op zaterdag kan, waarom zou het dan niet op zondag kunnen? Beide dagen is niemand aanwezig bij het RDW.quote:Op zondag 10 december 2006 00:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Want de computers en on-line systemen van de RDW werken niet in het weekend. je kunt ook je auto niet APK laten keuren op zaterdag, omdat ze dan niet kunnen afmelden.
en geen TV kijken, tenzij je stiekum achter een kast doet zoals in Genemuiden gebeurtquote:Op zondag 10 december 2006 01:19 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zes dagen zult gij arbeiden maar de zevende dag zult gij rusten en geen auto's aanschaffen, noch via internet, noch particulier, noch via een erkende dealer met toegang tot de RDW systemen.
Ik ben zeer benieuwd naar zijn uitleg.quote:Op zondag 10 december 2006 01:23 schreef nikky het volgende:
Ik zal mijn excollega die tegenwoordig in Veendam bij RDW werkt wel eens vragen. ( En nee niet het gehele RDW is verhuisd naar Groningen ).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |