Grappemakerquote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Cee het volgende:
Oh wat erg, ik zat al heel vaak deze week de prono te checken om te kijken waar de godsgloeiende BVO nou bleef met de uitslagen.
Realiseer ik me nu dat de kandidaten voor de liveshows nog lang niet allemaal bekend zijn.![]()
Groepen ook best goed gegokt dus, alleen Jujaro en Hearts omgedraaid helaas.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
15-25
Nadeche
Richy
Sharon
Genelva
26+
Anja
Dorine
Nathalie
Ruben
Groepen
Naamloos, duh
Groovin' Sound
Jujaro
Hearts
Eigenlijk heeft 15-25 veel te veel goeien, en is 26+ dramatisch.
Marianne heeft gruwelijk veel geluk dat ze met Naamloos tenminste nog één kanshebber heeft.
quote:26+
Anja
Dorine
Nathalie
Ruben
Helemaal niet goed dusquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik bij 26+ Ruben niet heb door laten gaan, verder wel een heel eind goed denk ik.
Ik had juist met de groepen Jurjaro en Groovin' Sound door elkaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Groepen ook best goed gegokt dus, alleen Jujaro en Hearts omgedraaid helaas.
Ik snap niet waarom ik bij 26+ Ruben niet heb door laten gaan, verder wel een heel eind goed denk ik.
Maar je mag 3 verschillende prono invullen, volgens mij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil eerst weten wie de wildcard krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |