Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijnquote:

Thanx, meer is ook niet nodigquote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijn:
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar

quote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijn:
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar

Excellentquote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar

Weg 10 puntenquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
Melanie en Hearts halen iig niet de wc.

Hoe weet je dat?quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:

nee want die gaan gewoon door zekerquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:

Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!quote:

doordenkertjequote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!

Inderdaadquote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!

Oeh wat goed van jou. Wel jammer dat ik Melanie als wildcard heb staan.quote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]

Nee, daarvoor moet je hier zijn.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |