abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44287226
Babietjes

27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2005: Tinka, dochter van Mammietje
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
7 mei 2006: Kai, zoon van Troma78
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl
05 september: Dylan & Sennah, zoon en dochter van Eliminator20 en Baloetjuh
07 september 2006: Merel, dochter van Xanthe
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van Neuk en Arma_Angelus
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
12 november 2006: Renzo, zoon van sweaty
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\\\'s***
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44287317
Laatste posts vorige deel:
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:08 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Hij had dat ruisje bij de eerste controle al. Maar op het cb zeiden ze toen dat ie er wel overheen zou groeien en dat heel veel babys dat hebben. Maar hij is nu 4 maand en dan zou het minder of weg moeten zijn. En dat was niet het geval. Maar moet eerst even wachten op de verwijsbrief en dan kan ik bellen. Normaal krijg je verwijsbrief mee maar de arts was druk dus ze stuurt hem op
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:37 schreef chacama het volgende:
Nicole, ik duim dat het niets is.

Was gisteren bij de chriropracter voor mezelf, maar hij heeft Maud ook even gecontroleerd. Ze heeft toch een kleine 'klap' gekregen van de snelle bevalling. Paar blokades heeft ie weggehaald. Nu ligt ze niet meer te draaien tot ze d'r hoofd naar rechts heeft. Blijkt dat het veel bij babies voorkomt dat er rechts iets vastzit. Fleur had dit ook maar bij haar zat het tegen het KISS-sydroom aan. Dat heeft Maud niet. Gevolg van het vast zitten (naast de voorkeerushouding) is darmproblemen. Het deel van de hersenen dat de darmen aanstuurt zit bij die wervels en spiergroep in de buurt en doordat die groep geprikkeld is heeft het een negatieve invloed op dat hersengedeelte. Wist ik niet, dus ik heb wat geleerd.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef Moonah het volgende:
He bah Nicole... Dat wil je helemaal niet bij je kindje...

Thies is ook al twee keer bij de osteopat geweest. Ook voorkeursligging naar rechts. Het blijkt dat hij het echt heel zwaar heeft gehad toen hij die 2,5 uur vast zat in mij.
Zielig.... Maar hij reageert snel op de osteopatische manipulaties. da's dan weer fijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 9 december 2006 @ 22:25:57 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_44288198
wat geweldig toch he die chiropractor en ostheopaat fijn dat het helpt voor Thies en hopenlijk ook voor Maud
stormy waters...
sailin'
pi_44288882
oooh getsie MeNicole~!! dat is wel even eng, ik duim voor jullie

ik kijk naar het lijstje bovenaan en ik zie dat max al bijna bovenaan staat.. jeetjemina, het lijkt zo kort geleden dat hij nog onderaan stond wat gaat het haaaard, veel te hard
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 10 december 2006 @ 01:10:11 #5
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44292175
hmmm misschien moet ik ook eens een afspraak maken bij een ostheopaat...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44294932
Voor Merlijn zijn we naar een manueel therapeut geweest, voordeel daarvan is dat het wordt vergoed en bij de osteopaat heb je nog een eigen bijdrage om dat het CZ dat niet helemaal vergoed. Kijk dus ook je voorwaarden erop na.

Met Merlijn moeten we terug naar de manueel therapeut zodra hij echt gaat lopen. Nu zijn het nog stapjes, maar als het lopen echt begint kijkt hij volgens mij nog eens extra naar de heupjes en de rug. We hebben er toen ook echt baat bij gehad omdat hij rond 8 weken een scheef hoofdje begon te krijgen door de voorkeurshouding. Het lukte hem niet om zijn hoofdje naar links te draaien. Meteen na de behandelig zagen we toen al verschil. Hoop dat het bij jullie net zo goed helpt. Van mijn lerares babymassage kreeg ik toen ook te horen dat je met een pasgeboren baby altijd even moet gaan om hem na te laten kijken, je weet maar nooit wat je ermee voorkomt.
pi_44294961
Maud reageerd goed op de johannesbroodpitmeel. Ze geeft nu alleen in het uur na de voeding nog een mondje of 3 terug. Voorheen was dit tot vlak voor de volgende voeding.
  zondag 10 december 2006 @ 10:21:42 #8
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44295393
Nicole, brrr. Ik hoop dat je snel naar je arts kunt om duidelijkheid te krijgen.

Simon heeft met 1 voeding om 8 uur geslapen van 1 uur tot half 10! (de hond ook, dus wij ook!!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44295475
Oh, heerlijk PM. Uitslapen...jummmmmmmiiiiiiiieeeeeee
pi_44296266
PM, wat lekker!

Chacama, heb je Nutriton?? Ik heb nog 3 onaangebroken pakken in huis...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 december 2006 @ 13:44:08 #11
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44300239
Vicky. Ja die heb ik gekocht. 3 pakken. Jeetje meid. Ik had al zoiets van hier red ik het wel 6 maanden mee. Maar ik houd me wel aanbevolen. Ik gooi namelijk ongeveer 90% van de zooi weg als ik het hebt klaar gemaakt. Dus als je naar de meet komt, dan mogen die pakken ook wel meekomen.
  zondag 10 december 2006 @ 15:05:05 #12
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44303259
chacama wat je ook zou kunnen doen, is zelf melk/yoghurtproducten weg laten. en kijken of dat verschil uit maakt.
hopenlijk gaat het nu iig snel beter

Menicole duimt!

dinsdag weer naar het ziekenhuis, blij toe want het wordt steeds erger weer, ze heeft al een week niet gepoept ondanks de medicatie en zelf verhogen durf ik niet en olijfolie dat soort dingetjes ook niet, maar ze heetf er wel last van , gevolg een kindje wat huilt van de pijn en niet kan slapen erdoor. vannacht 4 uur lang getroost weer geprobeerd op bedje te leggen, getroost, tussenons in leggen.
Telkens wat dommelen en dan weer pijn

Vandaag vast verjaardagspakje gehaald zo lief, hadden al pakje maar daar verzuipt ze in was maat 80
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44306333
MeNicole, spannend zeg! Evenstar en Arwennetje, En lekker PM-girl, dat uitslapen! Eva komt nu elke dag rond 7 uur. Ze ligt nu even te brullen, van alle indrukken denk ik. Gisteren Sinterklaasfeest hier, met haar ooms en tantes en oma. Tijdens haar voeding van 20 uur hebben we snel al haar pakjes uitgepakt. Vandaag moest ze met ons op een familiefoto, en vanochtend tijdens onze kerkdienst was ze voor het eerst bij de oppas in de kerk. Ze was zo lief geweest: flesje leeg, lekker kletsen op schoot, en daarna ging ze zonder mopperen slapen. Ze is echt heel makkelijk en lief de laatste dagen. En gezellig hoor, dat geklets.
hihi, Vicky met haar voorraden...We hebben nog steeds plezier van de extra Aventflesjes die we van je over hebben genomen!
Eva
pi_44307724
Chacama, ik neem ze mee

hihi tja uhhh wij hebben hier altijd een gevalletje TE veel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 december 2006 @ 17:35:15 #15
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44307823
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:05 schreef _evenstar_ het volgende:
chacama wat je ook zou kunnen doen, is zelf melk/yoghurtproducten weg laten. en kijken of dat verschil uit maakt.
hopenlijk gaat het nu iig snel beter

Menicole duimt!

dinsdag weer naar het ziekenhuis, blij toe want het wordt steeds erger weer, ze heeft al een week niet gepoept ondanks de medicatie en zelf verhogen durf ik niet en olijfolie dat soort dingetjes ook niet, maar ze heetf er wel last van , gevolg een kindje wat huilt van de pijn en niet kan slapen erdoor. vannacht 4 uur lang getroost weer geprobeerd op bedje te leggen, getroost, tussenons in leggen.
Telkens wat dommelen en dan weer pijn

Vandaag vast verjaardagspakje gehaald zo lief, hadden al pakje maar daar verzuipt ze in was maat 80
Geld dat dan ook voor sojamelk. Want ik ontbijt met havermouth en sojamelk. Het enige aan zuivel wat ik binnenkrijg is vanillevla halverwege de middag....alle tips zijn welkom. Want het is dan misschien wel iets minder, maar ze spuugt nog steeds en dat maakt me verdrietig.

Evenstar ik hoop dat het snel beter gaat. Krijgt ze die zakjes om de ontlasting soepel te maken?
  zondag 10 december 2006 @ 18:08:07 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_44308799
dat spugen heeft Ezra ook erg gedaan, het hoort er ook een beetje bij denk ik, het hield bij Ezra ook weer op na verloop van tijd.
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 december 2006 @ 18:13:00 #17
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44308938
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:08 schreef Belana het volgende:
dat spugen heeft Ezra ook erg gedaan, het hoort er ook een beetje bij denk ik, het hield bij Ezra ook weer op na verloop van tijd.
Ik zal het dinsdag in elk geval even melden bij het CB, maar het stelt me wel gerust om te horen dat het over kan gaan. Net zoiets al krampjes. Het hoort erbij, maar leuk is anders.
pi_44308997
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:13 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik zal het dinsdag in elk geval even melden bij het CB, maar het stelt me wel gerust om te horen dat het over kan gaan. Net zoiets al krampjes. Het hoort erbij, maar leuk is anders.
Fons kotst ons nog steeds een paar keer per dag onder, maar het hoort er volgens mij idd bij. Ik ga niet beginnen met hem daar extra dingen voor te geven of zo.
  zondag 10 december 2006 @ 18:20:02 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_44309045
het is het maagklepje wat nog niet ontwikkeld is en nog niet goed sluit, na verloop van tijd gaat dat beter
stormy waters...
sailin'
pi_44309049
Chacama, soja is ook een bruchte allergeen bij kleine babietjes.
Ronja was ook een spugertje maar bij haar kwam het doordat ze echt nokkievol zat met melk. Veel laten boeren deed de truc.
Ik heb ook een tijdje lactosevrij gegeten maar nu blijkt dat het bij haar niet van invloed is, gelukkig.

Ik zou me niet te veel zorgen maken, spugen komt nou eenmaal veel voor maar meestal, met een week of acht is het al weer een stuk minder.
pi_44309161
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:20 schreef Belana het volgende:
het is het maagklepje wat nog niet ontwikkeld is en nog niet goed sluit, na verloop van tijd gaat dat beter
En dus gewoon een goed systeem als ze teveel eten, zoals mijne Fonzel.
Hij loopt letterlijk over.
  zondag 10 december 2006 @ 19:24:45 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_44310403
ha idd BM daar is het ook voor
stormy waters...
sailin'
pi_44311074
Merlijn is op dit moment al meer dan een half uur in grote paniek en we weten het niet meer. Het lijkt erop of er 4 tanden tegelijk doorkomen, hij is heel warm en schreeuwt en gilt erop los. Daarstraks hielp aanleggen aan de borst nog maar dat durf ik niet meer omdat hij me gebeten heeft door de pijn. Bah. Hij weigert alles om in de bijten, bijtring, boterham washandje. Ik vind het doodeng omdat hij zo in paniek is.
  zondag 10 december 2006 @ 20:11:09 #24
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44311274
Gadver MeNicole, gelukkig kunnen ze snel op een echo bekijken hoe en wat. IK hoop dat het allemaal meevalt!
Hoe groot/zwaar is Ezra nu, Belana? Grappig inderdaad dat hij Jetske nu voorbij is, ik ben blij dat ze niet meer zo hard groeit hoor, ze gaat hard genoeg.
Arme Merlijn, is ie alweer wat rustiger? Kun je zijn temperatuur wel meten?

Met Jetske gaat het redelijk, ze is weer behoorlijk onder de indruk van de prikken, huilt veel meer dan normaal en is gewoon wat sjaggerijing. Ik vind dat zo zielig
Lekker douchen!
pi_44311424
Ja, dan wordt Merlijn iets rustiger, gelukkig heeft hij net iets gegeten en is nu rustig gaan slapen bij pappa op zijn borst. Hij is zeker een uur dik in paniek geweest, niet leuk als je niet weet wat er is. Maar het lijkt erop dat hij vier bobbeltjes heeft in zijn mond dus er komen tandjes door. Normaal gebruiken Chamodent maar dat had hij een uur geleden ook al gehad.

Het is echt erg hè als je niet weet wat je moet en eigenlijk ook niks kunt doen. :}
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')