ja. Zat op marktplaats eens te kijken naar een reparateur.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:17 schreef TripleBee het volgende:
Maakt verder ook niet uit. Nokwanda weet nu wel waar ze aan toe is denk ik..
Idd, als je het type en merk weet kun je die onderdelen vaak bij de lokale onderdelenboer halenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:13 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Natuurlijk kan er per fabrikant of model een andere montage zijn. Maar meestal kun je de borstels ook los vervangen.
en dan zijn de voorrijdkosten en de kosten voor het maken stukken hoger dan de materiaalkostenquote:Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef Bertwilwat het volgende:
vaak zijn het gewoon de bougies of iets anders eenvoudigs
nieuwe griepepidemie...de wasmachinegriepquote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef truttebosje het volgende:
nou seg....gisteren deed mijn wasmachine het nog.
lees ik net dit topic....even later wil ik een wasje doen.....en spontaan doet mijn wasmachine het ook niet meer.
snif snif
En nou wil jij ook dat er iemand komt Yelpen, he?quote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef truttebosje het volgende:
nou seg....gisteren deed mijn wasmachine het nog.
lees ik net dit topic....even later wil ik een wasje doen.....en spontaan doet mijn wasmachine het ook niet meer.
snif snif
Aah een miele dusquote:Op zondag 10 december 2006 12:37 schreef Gompy58 het volgende:
Ben ik ff blij dat ik speciaal gekozen heb voor een machine ZONDER koolborstels en dan ook nog eens ff 10 jaar garantie op de motor...
geen griepje hier te verwachten
je hebt een benzine motor op je wasmachine gebouwdquote:Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef Bertwilwat het volgende:
vaak zijn het gewoon de bougies of iets anders eenvoudigs
Nope, ben niet gek zeg! ik moet ook nog eten hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |