Huh..quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:30 schreef sjimz het volgende:
Tuurlijk bestaat er de schotse nationaliteitNiet op papier maar wel in het hart!
Als jij mij een plaatje van een Schots paspoort kan laten zienquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:25 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Huh..
Schotland heeft toch wel een eigen paspoort?
Is een heel zelfstandig lang toch ?
Hmm..quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij mij een plaatje van een Schots paspoort kan laten zien![]()
In Groot-Brittannië zijn meerdere naties verenigd, het gaat dus om britse staatsburgers met de engelse of schotse nationaliteit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:29 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hmm..
Ik geloof je ook wel
Maar vind het zo apart..
Ik heb me er ook nooit echt in verdiept, maar aangezien schotland wel weer als land meedoet met bijv. het EK leek me dat zo vanzelfsprekend
oke! GB + Noord Ierland danquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:37 schreef mcyodogg het volgende:
Het gaat toch om het Verenigd Koninkrijk niet alleen Groot Brittannie toch?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij mij een plaatje van een Schots paspoort kan laten zien![]()
Helaas is alleen een hoesje geen rechtsgeldig paspoortquote:
Spanje claimt Gibraltar toch nog steeds? China zou ook protest aantekenen als de Tibetaanse voetbalbond zou worden erkend. Taiwan staat onder druk van datzelfde China bij de FIFA en het IOC ingeschreven als 'Chinese Taipei'. Anders zou China niet meedoen. Zeker als FIFA, zou ik voetbaldwerg China meteen uit de bond gebonjourd hebben trouwens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:48 schreef mcyodogg het volgende:
Maar nou las ik op teletekst dat Spanje daar een probleem mee heeft. Maar Spanje heeft toch niets met Gibraltar te maken, behalve dat het ernaast ligt?
Ik denk dat er op het veld weinig verandering zou zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:05 schreef Cruoninga het volgende:
Een Groot-Brits voetbalteam zou natuurlijk ook een verschrikkelijk gedrocht zijn...
Volgens mij doen ze met de Olympische Spelen wel mee als het voetbalteam van Groot-Britannië.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat er op het veld weinig verandering zou zijn.Misschien Giggs erbij ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |