En dat is 5.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:39 schreef Neleos het volgende:
Voer voor Psychologen
Waarom zeg je Christopher Loyd dan, als hij op Hunter S Thompson lijkt?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Het lijkt Hunter S Thompson wel maar ik zeg....Christopher Loyd
Hij zet nooit zijn zonnebril af.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Wil je even vragen of hij zijn zonnebril af kan zetten?
Omdat het 'm waarschijnlijk wel is maar Neleos beweert dat het een moeilijke vraag is. Dus ik verwacht een strikvraag. En hij heeft dezelfde mond als Loyd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom zeg je Christopher Loyd dan, als hij op Hunter S Thompson lijkt?![]()
Ben jij een kloon van Neleos?quote:
Homdeck!quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:49 schreef Neleos het volgende:
Oke, het is Hunter S. Thompson. Wie moet ik nou het punt doen?
Vragensteller beslistquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:49 schreef Neleos het volgende:
Oke, het is Hunter S. Thompson. Wie moet ik nou het punt doen?
Je hebt het juiste antwoord wel gegeven, maar je hield je niet aan de regels.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vragensteller beslist
Eigenlijk heb ik niet het juiste antwoord gegeven.
Sympathiek.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:49 schreef Homdeck het volgende:geef nembrio het punt maar als het die thompson is. ik ken hem helemaal niet.
Vertel mij eens welke regel ik heb overtreden?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt het juiste antwoord wel gegeven, maar je hield je niet aan de regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |