Euhh, was iig na de zomer, met kans dat je nog wel een half jaar moet wachten. (correct me if I'm wrong)quote:Op maandag 11 juni 2007 22:23 schreef n0r het volgende:
Wanneer komt Franzje met wat nieuw materiaal?
(heb ik al eens eerder gepost)quote:Het nieuwe, derde album van Franz Ferdinand zal waarschijnlijk pas volgend jaar (in 2008) uitkomen. Franz Ferdinand frontman Alex Kapranos zegt dat de band in de loop van dit jaar zal beginnen met de opnames en hoopt op een release begin 2008. Ook ligt hij alvast een tipje van de sluier op over wat we kunnen verwachten van de nieuwe nummers...
..."I've got five or six songs at the moment and although it's very early yet, they seem to have more of a rougher, rawer feel to them. That's something I wouldn't mind doing for the album as a whole but a lot could happen between now and when we get into the studio."
Eens!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
Toch blijft het vreemd dat de band eerst zo snel twee cd´s achter elkaar uitbracht en dat we nu opeens 2,5 jaar moeten wachtenIk wil FF weer live zien!
Gelukkig hebben we met de zomer in aantocht altijd dit nog!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
Toch blijft het vreemd dat de band eerst zo snel twee cd´s achter elkaar uitbracht en dat we nu opeens 2,5 jaar moeten wachtenIk wil FF weer live zien!
doettetnietquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we met de zomer in aantocht altijd dit nog!Hij is alweer wat oud, maar hier nog niet gepost volgens mij. Ik kon zo snel geen volledige versie vinden.
toepassing niet gevonden, protocol ongeldig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Heb je je mediaplayer geopend? Het is een stream.
Hè bah. Bij mij doet-ie het wel, maar ik zal wel weer iets verkeerd geplakt hebben ofzo. Hoe dan ook, hier klikken en naar beneden scrollen voorziet je van hetzelfde fragment.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
toepassing niet gevonden, protocol ongeldig.
heb jij die mail nog gevonden?
Ja die ken ik! Schattig is wel het juiste woord daarvoor ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Irien het volgende:
Lieke hij is leeeeuuuuuk! Wil hem helemaal!!! Je hebt ook een schattige cover van Take me Out door Magick Numbers.... maar niet zo cool als deze.
Joah die is idd gaafquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we met de zomer in aantocht altijd dit nog!Hij is alweer wat oud, maar hier nog niet gepost volgens mij. Ik kon zo snel geen volledige versie vinden.
Ook wel leuk jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef MaJo het volgende:
Er is ook een versie van Guillemots van Take me Out, erg apart maar best tof
Meer nieuws dus, maarja alleen een warmhoudertje niets bijzondersquote:Zanger Alex Kapranos heeft aan MTV laten weten dat Franz Ferdinand druk bezig met een nieuw album. Het derde album van de band wordt verwacht begin 2008, en is tot nu toe nog naamloos. Wel zijn er al een aantal nummers bekend die op de cd komen, zoals o.a. 'Favourite Lie', 'Anyone In Love', 'Flight of the Galvatron', 'A New Thrill', 'English Goodbye' en 'Turn It On'.
Lees verder om te zien wat Alex nog meer over het nieuwe album te zeggen heeft:
Alex: 'the new songs have got much heavier synth/dance kind of element to them, Erol Alkan is in the running he's young, and he sees things in a different way than a lot of old-school producers. I reckon he'll be the Andy Warhol of our age. He's a good guy.'
Franz Ferdinand heeft met de producer Erol Alkan gewerkt toen aan de cover van LCD Soundsystem's 'All My Friends'.
De invloed van Erol Alkan vind ik wel goed om te horen... Die heeft meer met uptempo zooi enzo, zoals in het artikel ook gezegd wordt.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Meer nieuws dus, maarja alleen een warmhoudertje niets bijzonders![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:02 schreef Goover het volgende:
Grapjassen: http://www.franzferdinand.co.uk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |