quote:The song begins like the joyous foreign feeling of a new adventure; there’s a distinct exotic flavour with references to Alexandria and Istanbul but there’s a surprising heavier vibe and hunger that hits you in the gut and works its way to your feet and by the time the chorus arrives for the 2nd time it already feels like an instant anthem.
The song is only available to hear for a limited period so enjoy it while you can people.
dominorecordco.com
De release datum is nog steeds minimaal januari 2009quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:52 schreef JeroenV het volgende:
Ik dacht dat ze onderhand wel eens klaar zouden zijn met die nummers...
Maar het klinkt wel oke...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:31 schreef tim. het volgende:
Beluister nu de volledige versie van ''Lucid Dreams'' op Nick's platenspeler! Dat is trouwens de hand van Alex. Dit is nog niet de uiteindelijke versie, fans krijgen de kans om het ontwikkelingsproces van de nummers mee te maken de komende maanden. Wees snel want het is maar voor een bepaalde tijd te beluisteren.
[..]
Ze hebben er denk ik niet veel electronica in verwerkt. Ze kennen hun grenzen. Je zag ze af en toe wel naar de toetsen/sampler toelopen, maar een nummer als "Bite Hard" borduurt redelijk voort op de gitaar hooks die ze altijd al hadden. Lekker nummer vind ik dat trouwensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:15 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik vond de nieuwe nummers niet heel erg veelbelovend klinken, maar ik ben dan ook geen fan van elektronische muziek. Maar ik blijf hoopvol afwachten
Ik kan me eerlijk gezegd nog maar 1 nieuw nummer voor de geest halen en die was wel erg veel elektronisch, de andere nieuwe zijn me niet eens heel erg opgevallen. Misschien iets te snel conclusies getrokken op 1 nummer dat me niet zo lagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Irien het volgende:
[..]
Ze hebben er denk ik niet veel electronica in verwerkt. Ze kennen hun grenzen. Je zag ze af en toe wel naar de toetsen/sampler toelopen, maar een nummer als "Bite Hard" borduurt redelijk voort op de gitaar hooks die ze altijd al hadden. Lekker nummer vind ik dat trouwens
Kan je een link geven? Ik kan hem niet vinden in de UK, US en NL-storequote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:48 schreef Merkie het volgende:
Als ik die YouTube-filmpjes bekijk wordt het nieuwe album echt vet. Kan niet wachten, wacht er eigenlijk al 3 jaar op
. Dus eigenlijk kan ik wel wachten zo blijkt. Stiekem ben ik de oude Franz'jes een beetje zat.
Edit: Waarom moet ik er zojuist zelf achterkomen dat Lucid Dreams sinds gisteren uit is als nieuwe single via iTunes!
Staat gewoon in de US-store hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:04 schreef tim. het volgende:
[..]
Kan je een link geven? Ik kan hem niet vinden in de UK, US en NL-store. Ik ga hem overigens niet kopen, ik beluister wel die link van Xrenity, dank daarvoor
.
Ik heb medelijden met Franz Ferdinand verzamelaars die de soundtrack waar Lucid Dreams op staat kopen: The Offspring, Good Charlotte, Trivium...
Dan heb ik vervelend nieuws voor jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:07 schreef frame-saw het volgende:
Ik stond vooraan en nu ga ik trouwen met Alexje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar kwam ik overigens ook pas tijdens Lowlands achter. Het kwartje viel nogal laat
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zondag 7 september 2008 03:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb ik vervelend nieuws voor jeHuh? Ik stond naast je en heb hem niet horen zeggen ofzo. Niet anders dan andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar kwam ik overigens ook pas tijdens Lowlands achter. Het kwartje viel nogal laat
![]()
Ik ben nog steeds niet overtuigd hoor. Hij laat het sexy in het midden
Between the click of the light and the start of the dream
Hij heeft het ook niet gezegd, maar opeens viel bij mij het kwartje.quote:Op zondag 7 september 2008 10:15 schreef Irien het volgende:
[..]
Huh? Ik stond naast je en heb hem niet horen zeggen ofzo. Niet anders dan anders![]()
Ik ben nog steeds niet overtuigd hoor. Hij laat het sexy in het midden
Zodat je er daarom nóg meer zin in hebt?quote:
Kan zo zijn, maar ik wacht al zo langquote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zodat je er daarom nóg meer zin in hebt?![]()
Bij Iggy iig niet.quote:Op maandag 8 september 2008 10:50 schreef KneiterS het volgende:
Watt gaat toch niet via ticketservice?
Via Seatwave.nl zie ik netquote:Op maandag 8 september 2008 11:22 schreef Breuls het volgende:
Op de site van Watt staat dat je 'online' tickets kunt kopen, maar ze zeggen er niet bij waar dat dan moge zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |