Ja ik kon dus ook niets vinden!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Daar gaat mijn Malibu-Cola.![]()
Goover, ik kan nergens een afbeelding van het shirt vinden op internet, maar ook niet van de rood-zwart gestreepte die toen in grote getalen verkocht werden. Wel vreemd, vind ik.![]()
Verplicht een gedeelte aan de belasting afstaan, blad ie bla bla. Als de prijzen niet worden opgehaald zal ik de prijs zelf nuttigen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Aan welke voorwaarden moeten we dan denken?
Klinkt niet onredelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Verplicht een gedeelte aan de belasting afstaan, blad ie bla bla. Als de prijzen niet worden opgehaald zal ik de prijs zelf nuttigen.
Ik was eerderquote:Ik ben opzich ook wel geintresseerd in dat shirt, mijn maat is M. Alleen zou ik er wel een foto van willen zien.
Nou veel plezier in je Mtjequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Klinkt niet onredelijk
[..]
Ik was eerder!
Ik twijfel trouwens nog, of het feit dat je hem in bed gedragen hebt juist toegevoegde waarde geeft of niet.
Hallo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef Goover het volgende:
Ik twijfel trouwens nog, of het feit dat je hem in bed gedragen hebt juist toegevoegde waarde geeft of niet.
Ja ik ken je verder niet ofzo.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef Goover het volgende:
Ja ik ken je verder niet ofzo.
Maar vooruit, het maakt het t-shirt toch een beetje speciaal. Lieke heeft er in geslapen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Heb je trouwens geen Fobo? Ben wel benieuwd van wie ik evt, miss een t-shirt ga kopen
een M is geen navel t-shirt hoor..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:33 schreef Thomas.... het volgende:
Sta je daar zo op een concert Goover en spreekt een jongen je aan vanwege je navel tshirt
En daar bij heb ik niet zo heel veel vrouwelijke trekjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:33 schreef Thomas.... het volgende:
Sta je daar zo op een concert Goover en spreekt een jongen je aan vanwege je navel tshirt
Was die niet van de FF fansite te downloaden? (legaal dus..)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:47 schreef Lieke_K het volgende:
Nu je het over b-sides hebt... Ik ben Take Me Out for a Milkshake kwijt...(Oké niet echt een b-side, maar wel grappig
) Waarschijnlijk op mijn oude, totaal ingestorte, lousy excuse for a computer. Maar weer eens reanimeren dan maar.
Ohh, die heb ik nog welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:47 schreef Lieke_K het volgende:
Nu je het over b-sides hebt... Ik ben Take Me Out for a Milkshake kwijt...(Oké niet echt een b-side, maar wel grappig
) Waarschijnlijk op mijn oude, totaal ingestorte, lousy excuse for a computer. Maar weer eens reanimeren dan maar.
Haha, thanks! Nou heb ik 'm wel weer effe gehoord. Ik weet niet, de titel blijft stiekem toch het leukste aan die hele mix.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Was die niet van de FF fansite te downloaden? (legaal dus..)
edit:
Hier dus: http://www.franzferdinand(...)OutForAMilkshake.mp3
En er staat ook een boel meer:
http://www.franzferdinand.8k.com/v6/audio.html
Ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Haha, thanks! Nou heb ik 'm wel weer effe gehoord. Ik weet niet, de titel blijft stiekem toch het leukste aan die hele mix.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:18 schreef lienelien het volgende:
Shopping for Blood is dan wel weer een hele leuke b-side
Daar kwam ik ook pas na een aardig tijdje achter jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:53 schreef Lieke_K het volgende:
Ik blijf Don't Start toch echt de best vinden, wist eerst niet eens dat het een b-side was!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |