Yep! Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
OK, Sporti, ook één zo'n zinnetje met een nieuwsfeit zoals een veranderde regel, is een prima update.
Mee eens! Word aan gewerkt. Binnenkort begint een "bewustmakings-aktie" mvbt de updates / SV's, we zitten alleen nog even te kijken in welke vorm.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van dit forum_DGK,
Regelmatig lees ik stukken tekst in de cos, die een goede up-date of streamverslag kunnen zijn.
Webiesp 11:07 vraagt een korte samenvatting van wat er toch is gebeurd vannacht ?
Bwenniebren schreef een goed verslag rond 11.20 COS Palma Goedemorgen.
De cos is al weer vol en vond ik onderaan in de index terug.
Jammer, Bwenniebren gaf een goede samenvatting![]()
die nog honderden mensen kunnen lezen als
die bij stream of up-date staat.![]()
Zelfs in een gesloten topic kun je mbv dit knopje:quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van dit forum_DGK,
Regelmatig lees ik stukken tekst in de cos, die een goede up-date of streamverslag kunnen zijn.
Webiesp 11:07 vraagt een korte samenvatting van wat er toch is gebeurd vannacht ?
Bwenniebren schreef een goed verslag rond 11.20 COS Palma Goedemorgen.
De cos is al weer vol en vond ik onderaan in de index terug.
Jammer, Bwenniebren gaf een goede samenvatting![]()
die nog honderden mensen kunnen lezen als
die bij stream of up-date staat.![]()
Bedankt, Al doende leert menquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs in een gesloten topic kun je mbv dit knopje: [afbeelding] een tekst selecteren en naar een ander topic kopieeren.
En als je op dit ikoontje [afbeelding] links boven een post klikt krijg je een link in de adresbalk van je browser die direct naar een post verwijst.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef APK het volgende:
En als je op dit ikoontje [afbeelding] links boven een post klikt krijg je een link in de adresbalk van je browser die direct naar een post verwijst.
Daar is in principe toch niks mis mee. Gewoon erbij vermelden van wie het verslag is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, Al doende leert men![]()
Zonde dat het verslag van Bwenniebren
niet bij Up of Streamverslagen staat,
ik zelf wil Bwenniebren's verslag niet verplaatsen,
dat zou de schrijver zelf mogen doen..
En jij ook bedankt voor de verslagen, tuinfluiterquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
DISANE 17:02 14 MAART
Bedankt voor het melden in de up-date dat de rappers kwamen.
.
Een enkele keer geef ik een langer verslagje in de COS. Iedereen mag dat verplaatsen... Marrije heeft het al eens gedaan en dat vond ik prima.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, Al doende leert men![]()
Zonde dat het verslag van Bwenniebren
niet bij Up of Streamverslagen staat,
ik zelf wil Bwenniebren's verslag niet verplaatsen,
dat zou de schrijver zelf mogen doen.
.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een enkele keer geef ik een langer verslagje in de COS. Iedereen mag dat verplaatsen... Marrije heeft het al eens gedaan en dat vond ik prima.
DISANA 18:19,quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef Marrije het volgende:
ja je verslaat de gesprekken goed en ik vind het zonde om dat verloren te laten gaan in een COS
![]()
Tja, ik weet nog niet precies wat ik als Update-waardig beschouw... van die kleine dingen zoals Sylvia, of grotere... hmm. Ik schrijf ook vast nog wel eens verslagen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
DISANA 18:19,
Leuk van jou, dat je weer wat schreef in de up-date,
jij verslaat goed gesprekken, dat vind ik ook,
Jammer dat verslag stopte. Bedankt.
**Ja dat was genieten voor Sylvia, veel post, lekkere masterbedroom, sigaretje erbij.
.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Disana, je streamverslag van de stemming wordt ontzettend gewaardeerd!
DISANA, Ik wil je hartelijk bedanken voor je 3 streamverslagenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Tja, ik weet nog niet precies wat ik als Update-waardig beschouw... van die kleine dingen zoals Sylvia, of grotere... hmm. Ik schrijf ook vast nog wel eens verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |